Τα “ρέστα” του ΟΑΣΘ στο τραπέζι…

4
27433

 

O Μάνωλης Λαμτζίδης, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκη, Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμαριάς και Επικεφαλής της ΡΕΚΚ έστειλε την παρακάτω επιστολή στα όργανα του ΣΥΡΙΖΑ Α και Β Θεσσαλονίκης, ενόψει σύσκεψης , όπου θα  συζητηθεί το σχέδιο νόμου για τον φορέα αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, επιμένοντας μέχρι τέλους να εξαλειφθεί η άδικη, ληστρική και πρωτοφανής πρακτική του να παραρακρατάει τα “ρέστα” με τα απαρχαιωμένα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων. Απο τους ελέγχους που έγιναν διαπιστώθηκε ότι στα τρία τελευταία χρόνια ο ΟΑΣΘ γέμισε τα ταμεία του κατά 1,5 εκ. ευρώ ποσό καθόλου ευκαταφρόνητο!

ΟΑΣΘ

“Σας διαβεβαιώνω ότι έστω και μόνος μου θα συνεχίσω τον αγώνα και δικαστικά και με άλλα μέσα, μέχρι τελική δικαίωσης”. λέει ο κ. Λαμπτζίδης. Και συνεχίζει: “Αυτο το κάνω γιατί η κυβερνητική πλειοψηφία σήμερα έχει και το πεπόνι και το μαχαίρι και μπορεί και οφείλει να “στριμώξει” τον ασύδοτο ΟΑΣΘ!”.

Παρακάτω η επιστολή που εστάλη:

Αγαπητοί σύντροφοι και συντρόφισσες
 Θεσσαλονίκη, 12 Απριλίου 2017

Καλούμαστε σήμερα, Αγα Τετάρτη στις 19:00 στα κεντρικά γραφεία του κόμματος (3ος όροφος) σε κοινή σύσκεψη των Γραμματειών των 2 ΝΕ (Α΄ και Β΄ Θεσσαλονίκης) και των 2 Τμημάτων Τοπικής Αυτοδιοίκησης, προκειμένου να συζητηθεί το σχέδιο νόμου για τον φορέα αστικών συγκοινωνιών, ενόψει της συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΕΔ, η οποία θα συνεδριάσει την Πέμπτη.

Σε περίπτωση που δεν θα μπορέσω – για επαγγελματικούς λόγους- να είμαι παρών παρακαλώ να τεθεί υπόψη όλων η άποψή μου , που είναι :

Α. Η πρόταση είναι θετική, αλλά δε λύνει το πρόβλημα του ΟΑΣΘ, που η λειτουργία του συνιστά μία «πρόκληση» για την τοπική κοινωνία .

Β. Χρειάζεται ένα «χτύπημα» σε βάρος του,  που θα τονώσει το ηθικό όλων όσων κάνουμε συστηματική χρήση των αστικών συγκοινωνιών , «χτύπημα» που μπορεί να το δώσει μόνο η σημερινή κυβερνητική πλειοψηφία κατά τρόπο ώστε να μας απαλλάξει από το «βραχνά» της κατακράτησης από τα μηχανήματα του ποσού που βάζουμε στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων χωρίς να επιστρέφονται τα «ρέστα».

Συγκεκριμένα:

Εκτιμώντας ότι η «κατάργηση» του ΟΑΣΘ με τη μορφή που είναι σήμερα είναι πολύ μακριά  και επομένως, αν δεν γίνει μία νομοθετική παρέμβαση άμεσα, θα εξακολουθεί το «εκμεταλλευτικό καθεστώς» και η αποκρουστική και απεχθής συμπεριφορά του στο καταναλωτικό κοινό (1,5 εκ. ευρώ συγκέντρωσε ο ΟΑΣΘ τα τρία τελευταία χρόνια από τα «δεκαράκια» που κατακρατούν τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων) προτείνω να υιοθετηθεί από την κοινή σύσκεψη η ακόλουθη πρόταση:

Με τροπολογία που θα κατατεθεί και θα ψηφιστεί άμεσα ο ΟΑΣΘ θα υποχρεωθεί  να εγκατασταστήσει άμεσα σε όλα τα λεωφορεία μηχανήματα που θα δίνουν επακριβώς «ρέστα» στους επιβάτες που δεν είναι σε θέση να πληρώσουν το ακριβές ποσό του κομίστρου κατά την επιβίβασή τους, ή , διαφορετικά , στο εισιτήριο που εκδίδεται από τα μηχανήματα θα αναφέρεται το «πιστωτικό υπόλοιπο» (10 λεπτά, 40 λεπτά κ.ο.κ.) που θα προσμετρηθεί για την προμήθεια νέου εισιτηρίου ή εισιτηρίων ή «καρτών διαρκείας» από τα εκδοτήρια του ΟΑΣΘ .

Η συνέχιση της κατάστασης αυτής αποτελεί οικονομικό  σκάνδαλο πρώτου μεγέθους  διότι δημιουργείται τεχνητά ένας σημαντικός κοινωνικός πόρος που περιέρχεται παράνομα στον ΟΑΣΘ ή –όπως ισχυρίζεται προκλητικά ο ΟΑΣΘ- περιέρχεται στο κράτος!

Και αυτό, είτε με «επιτροπεία» , είτε «χωρίς επιτροπεία» δεν καταπίνεται με τίποτε!

Με συντροφικούς χαιρετισμούς

ΜΑΝΟΛΗΣ ΛΑΜΤΖΙΔΗΣ – Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμαριάς – Επικεφαλής της ΡΕΚΚ

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αν κάποια/κάποιος θέλει να ‘σπάσει” το ευρώ του σε μικρότερης αξίας κέρματα (αφού έχει ήδη ανέβει στο λεοφωρείο), δεν έχει παρα να το ρίξει στο εκδοτικό των εισιτηρίων κι αμέσως μετά να πιέσει το κόκκινο κουμπί της ακύρωσης έκδοσης εισιτηρίου.
    Η επιστοφή της αξίας του κέρματος, πάντοτε γίνεται σε νομίσματα αξίας 5, 10 και 20 cents..

  2. Αγαπητή Steisy, αυτό δεν μπορείς να το κάνεις με 2ευρο, γιατί δεν υπάρχει εισιτήριο με αξία μεγαλύτερη από δύο ευρώ, οπότε μόλις ρίξεις το κέρμα, αυτόματα θα εκδοθεί εισιτήριο. Παλιότερα που υπήρχε 24ωρο εισιτήριο με 4 ευρώ, μπορούσες να το κάνεις κανονικά, αν και τις περισσότερες φορές επιστρέφει 50λεπτα κέρματα, πράγμα άχρηστο για εισιτήριο που κοστίζει 0.6 ή 1.1.

    Το χειρότερο που μου έχει τύχει είναι να βγω έξω με ακριβώς κέρματα για τα εισιτήριά μου, και τα υπόλοιπα χρήματα σε χαρτονομίσματα. Τυχαίνει λοιπόν να χαλάσει το όχημα σε σημείο χωρίς καταστήματα, και μένω με τα χάρτινα χωρίς να μπορώ να κόψω νέο εισιτήριο! (και ναι, αν χαλάσει το λεωφορείο και αναγκαστείς να πάρεις άλλο, πλέον απαιτούν να κόψεις καινούριο εισιτήριο)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ