Featured

12 στιγμές που θέλαμε να σπάσουμε την τηλεόραση μέσα στο 2021!

Μία ακόμα (κακή) τηλεοπτική χρονιά φτάνει στο τέλος της.

Parallaxi
12-στιγμές-που-θέλαμε-να-σπάσουμε-την-τη-857067
Parallaxi

Λέξεις: Εύα Καβάζη – Νίκος Γκάγιας

Μία ακόμα τηλεοπτική χρονιά φτάνει στο τέλος της με τα καλά της και τα κακά της. Εμείς σήμερα θα σταθούμε στα δεύτερα. Δεν είναι και πολύ δύσκολο να τα εντοπίσεις. Αν πατήσεις το ON στο τηλεκοντρόλ παρουσιάζονται μπροστά σου. Reality επιβίωσης, νυφοπάζαρα, τρέιλερ για συνέδρια γονιμότητας και δηλώσεις που μας καράφλιασαν συνθέτουν το μωσαϊκό της φετινής λίστας. Πάμε να δούμε τι ακριβώς παρακολουθήσαμε και θέλαμε να σπάσουμε την μικρή μας οθόνη αυτό τον χρόνο.

#1 Survivor

Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα reality show της περασμένης τηλεοπτικής σεζόν, που απασχόλησε, προβλημάτισε και εκνεύρισε πολλούς τηλεθεατές. Θα μπορούσαν πολλά να γραφτούν για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, όμως, θα σταθούμε στα σκηνικά που δεν αντέξαμε και κλείσαμε την τηλεόραση.

Ο Τριαντάφυλλος ή κατά κόσμο Ντάφυ, ο Αλέξης Παππάς (τότε Survivor – νυν Bachelor), οι ανεπάντεχες συναντήσεις χωρισμένων ζευγαριών στη Δομινικανή Δημοκρατία, τραγούδια ή καλύτερα παρατράγουδα συνέβησαν στο ατελείωτο φετινό Survivor, που ξεκίνησε χειμώνα και τελείωσε καλοκαίρι.

Α, και φυσικά αγωνίσματα, γιατί γι’ αυτό πήγαν όλοι – για να δείξουν τις αθλητικές τους ικανότητες. Βέβαια όταν είσαι σ’ ένα σπίτι όλη μέρα είτε από περιέργεια είτε επειδή δεν έχεις άλλες επιλογές είτε επειδή εξάντλησες όλες τις επιλογές στο Netflix, έβλεπες ή μάθαινες νέα για το συγκεκριμένο project. Παρακάτω μερικές από τα περιστατικά που θα μας θυμίζουν για πάντα όσα κωμικοτραγικά είδαμε.

#2 Ο Ψωμιάδης, η Φάρμα και το κακό συναπάντημα

Πολλά περιμέναμε από την ελληνική τηλεόραση, όμως η είσοδος του Παναγιώτη Ψωμιάδη στη δεύτερη σεζόν της Φάρμας ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας.

Και για όσους δεν γνωρίζουν για ποιον μιλάμε, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης είναι ο άνθρωπος που διετέλεσε Νομάρχης Θεσσαλονίκης και Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας επί μια δεκαετία από το 2003 μέχρι το 2013, δηλαδή έπαιρνε αποφάσεις και διοικούσε, επηρέαζε τα πράγματα της πόλης. Διεκδίκησε την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας και πιο πρόσφατα τη θέση του Δημάρχου Θεσσαλονίκης. Επίσης είναι ο ίδιος άνθρωπος που ντύθηκε Ζορό και έκανε εμφανίσεις στην Αννίτα Πάνια.

Μέχρι στιγμής δεν έχω προλάβει να παρακολουθήσω πολλά αποσπάσματα από το εν λόγω reality για να έχω πλήρως διαμορφωμένη άποψη. Όμως η θριαμβευτική υποδοχή του θα με συνοδεύει (ή καλύτερα στοιχειώνει για πολύ καιρό). Αυτός μαζί με όλη την παρέα του στη Φάρμα είναι μία ωραία ατμόσφαιρα και αυτό βγαίνει προς τα έξω.

Πολλά θα μπορούσαν να γραφτούν για το συγκεκριμένο ζήτημα, όμως ας μείνουμε εδώ γιατί μερικές φορές τα λόγια περισσεύουν, ειδικά σ’ αυτή την περίπτωση…

#3 Κύρια Μεϊμαρίδη, τι είναι για να τον ρωτάνε την ράτσα του;

Πρωινό ζάπινγκ που θα μετάνιωνα αυτομάτως μου επιφύλασσε εκείνη η μέρα, εναλλάσσοντας νευρικά τα κανάλια. Και ενώ ο πρώτος καφές δεν με είχε πιάσει ακόμα έπεσα στην ερώτηση της κύριας Μάρας Μεϊμαρίδη προς την Λάουρα Νάργες “Τι ράτσα είναι ο κύριος Σαντικάι;”.

Ναι, εν έτει 2021 κάποιος θέλησε να μάθει τι ράτσα είναι ο άνθρωπος για τον οποίο μιλάνε. Μάλιστα όταν υπήρξαν αντιδράσεις στο πλατό η ίδια δεν σταμάτησε και προσπαθούσε να μάθει την καταγωγή του και αν είναι Έλληνας. Ίσως από τις στιγμές που όχι μόνο θέλαμε να κλείσουμε την τηλεόραση αλλά οριακά κοντέψαμε να την πετάξουμε από το μπαλκόνι σε στιλ Βασιλειάδου στο «Θεία από το Σικάγο».

Συγκεκριμένα η κυρία Μεϊμαρίδη είπε: «Αυτό το Σαντικάι τι όνομα είναι; Σαλιγκάρι ξέρω, όχι Σαντικάι. Τι ράτσα είναι ο κ. Σαντικάι; (..) Τι με βαράς κι εσύ καλέ; Να μάθω από πού είναι. Ελληνας; (…) Όχι, το Σαντικάι μου κάνει κάτι βραζιλιάνικο, κάτι αργεντίνικο. Να του πεις ότι θέλω να αγοράσω ένα οικόπεδο στην Αλβανία εκεί που είναι οι ωραίες παραλίες».

Δείτε το απόσπασμα και την απάντηση του Χρήστου Σαντικάι:

Στη συνέχεια προσπάθησε να δικαιολογηθεί, κάνοντας τα πράγματα μάλλον ακόμη χειρότερα.

«Ήθελα να ζητήσω συγγνώμη, αν κάποιος παρανόησε αυτό που είπα, γιατί ρώτησα “what race” είναι αυτός ο άνθρωπος. Το “Σαντικάι” μου θύμισε το “Σαν ντιάγκο”. Οι ανθρώπινες ράτσες είναι πέντε, Ασιάτης, Αφρικάνσις, Αμερικάνσις, Εuropean και Οσεάνις οπότε πίστεψα ότι αυτό το όνομα είναι από Αμερική πλευρά. Αλλά έπρεπε και η κοπέλα να μου απαντήσει “Όχι, είναι European”» είπε αρχικά η Μάρα Μεϊμαρίδη.

«Δεν αισθάνθηκα ότι η Λάουρα Νάργες ήρθε σε δύσκολη θέση, αλλά ίσως έπρεπε επί τόπου να εξηγήσω τι εννοούσα ανθρωπολογικά με το human race. Άνοιξε το google, πάτα και θα σου βγάλει το human races και θα σου βγάλει επιστημονικά αυτό που λέμε “ράτσες των ανθρώπων”» κατέληξε η Μάρα Μεϊμαρίδη.

#4 Bachelor 2 εκεί που πεθαίνει ο έρωτας

Τριαντάφυλλα στο χρώμα του πάθους, ροδοπέταλα, καβγάδες και πολύ σεξισμός για τα μάτια ενός εργένη! Ο λόγος για το The Bachelor, με τον προαναφερθέντα Αλέξη Παππά, πρώην Survivor που επέστρεψε από την Δομινικανή Δημοκρατία για να βρει τον έρωτα ανάμεσα σε 20 κοπέλες.

Ο Αλέξης Παππάς χτίζοντας την εικόνα του ως The Alpha male, κοινώς το κυρίαρχο και πολυπόθητο αρσενικό παρακολουθεί τις συμμετέχουσες να μαλώνουν μεταξύ τους, να προσπαθούν να ξεχωρίσουν. Ο εργένης από την άλλη έχοντας φανταστεί την ιδανική γυναίκα της ζωής του προσπαθεί να την βρει μέσω δοκιμασιών και ραντεβού.

Φυσικά, το δεύτερο Bachelor δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από το περσινό μπορεί να μην είδαμε μπάνια με σοκολάτες (ευτυχώς) αλλά είδαμε διαγωνιζόμενες να μπαίνουν στην βίλα με φέτα στο χέρι και να δηλώνουν «Έχω φέτα πρόβλημα». Παίκτρια του περσινού ριάλιτι χωρίς να έχει κερδίσει την καρδιά του Παναγιώτη να εισβάλει σε ραντεβού του Αλέξη με σκοπό να προκαλέσει πανικό. Την Ιζαμπέλα να σφαλιαρίζει με κασέρι την Αθηνά New York (ναι καλά διαβάσατε), παίκτριες να δηλώνουν στον Αλέξη ότι πιστεύουν στην ύπαρξη των εξωγήινων και στα Transformers!

Ας ελπίσουμε πώς με το επερχόμενο φινάλε της εργένικης ζωής του Αλέξη Παππά θα σηματοδοτεί και το τέλος του ριάλιτι.

 #5 Η Μαρία Ιωαννίδου και οι αδιανόητες δηλώσεις της για τον Πέτρο Φιλιππίδη

Από την λίστα δεν θα μπορούσε να λείπει η αδιανόητη δήλωση της Μαρία Ιωαννίδου, όταν της ζητήθηκε να σχολιάσει την προφυλάκιση του Πέτρου Φιλιππίδη, μία υπόθεση που μας συγκλόνισε και μας εξόργισε, με τις εξομολογήσεις των γυναικών να σοκάρουν.

Η ίδια πέρα από το γεγονός ότι ανέφερε: «χάνουμε τον πιο σημαντικό ηθοποιό της γενιάς του» (σίγουρα δεν έχουν την ίδια άποψη οι γυναίκες που παρενόχλησε), προχώρησε σε μία δήλωση που προκάλεσε αντιδράσεις. Πιο συγκεκριμένα είχε πει:

«Με βίασε και ο θείος μου εμένα, τι να κάνουμε τώρα, αυτά είναι μέσα στην ανθρώπινη φύση. Συμπαραστέκομαι στις κοπέλες, ο Πέτρος Φιλιππίδης τελείωσε αλλά δε μπορώ να χαρώ με αυτό. Με πονάει που είπατε ότι είναι μια χαρούμενη μέρα, ρωτάτε τη γυναίκα του, το παιδί του; Ο Πέτρος πέθανε, τι άλλο θέλετε; Είμαι στο θέατρο από έξι ετών, έχω κάθε δικαίωμα να μιλάω και να λέω την άποψή μου». 

Την παραπάνω δήλωση την έκανε στις 29 Ιουλίου. Όμως, η ηθοποιός δεν έμεινε εκεί και 2 μήνες μετά, στις 17 Σεπτεμβρίου «ξαναχτύπησε» λέγοντας:

«Με πονάει ότι έγινε όλο αυτό με τον Πέτρο Φιλιππίδη. Κακώς είναι στην φυλακή για εμένα. Όταν πήγε να με φλερτάρει εμένα, είδε ότι δεν έκατσε κι έφυγε. Γίναμε φίλοι και συνεργάτες και με την γυναίκα του, την Ελπίδα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

#6 Οι οδηγίες Μπαλάσκα προς τους μελλοντικούς γυναικοκτόνους

Η κοινωνία παγωμένη από τον χαμό της 20χρονη Καρολάιν και σοκαρισμένη με την ομολογία του γυναικοκτόνου άντρα της, Μπάμπη Αναγνωστόπουλου. Κι όμως ο συνδικαλιστή αστυνομικός, Σταύρος Μπαλάσκας κατάφερε με μία μόνο δήλωση του να προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στα social media και όχι μόνο.

Μιλώντας στο MEGA αναφερόμενος στις κινήσεις του Μπάμπη Αναγνωστόπουλου μετά τη δολοφονία της συζύγου του είπε ότι «είναι βλάκας, διότι εκείνη τη στιγμή που σκότωσε τη γυναίκα του εάν ήταν ατυχές γεγονός μέσα στον θυμό του και μέσα στο ότι τα έχασε και τρελάθηκε, εάν έπαιρνε την αστυνομία δε θα έτρωγε ούτε 4 χρόνια φυλακή»

«Εάν ειδοποιούσε εξαρχής την αστυνομία και επικαλούνταν “βρασμό ψυχής” και “πρότερο έντιμο βίο”, ο δολοφόνος της Καρολάιν θα πήγαινε πέντε-έξι χρόνια φυλακή» είπε ο συνδικαλιστής αστυνομικός.

#7 Γιάννης Βασιλείου: Αφήνοντας το θύμα βιασμού μόνο του!

Με την ελληνική κοινωνία να βιώνει το δικό της Metoo λίγους μήνες μετά την γενναία εξομολόγηση της Ολυμπιονίκης, Σοφία Μπεκατώρου για την σεξουαλική επίθεση που δέχτηκε πριν αρκετά χρόνια, ένα χείμαρρος αποκαλύψεων έχει σκεπάσει την Ελλάδα. Παρενοχλήσεις και κακοποιητικές συμπεριφορές ήρθαν στο προσκήνιο με τις γυναίκες να προσπαθούν να φέρουν μία αλλαγή, μιλώντας για τις δικές τους εμπειρίες και ζητώντας δικαιοσύνη. Σχεδόν ένας χρόνος έχει περάσει από την έναρξη του ελληνικού Metoo και μεταξύ των εξομολογήσεων των θυμάτων που μας συγκλονίζουν, ήρθε και η εξομολόγηση του Γιάννη Βασιλείου να μας σοκάρει για όλους τους λάθους λόγους.

Ο τραγουδιστής, μιλώντας σε πρωινή εκπομπή δήλωσε πώς έχει βρεθεί μπροστά σε βιασμό και αντί να βοηθήσει το θύμα απλά έφυγε!

Οι δηλώσεις του Γιάννη Βασιλείου: «Πριν από πάρα πολλά χρόνια -δεν μπορώ να πω το όνομα του μαγαζιού γιατί θα καταλάβετε- σε ένα μαγαζί στην παραλία -το αφεντικό αυτό τώρα είναι συγχωρεμένος-, τελείωνε η σεζόν, εγώ πήγαινα να πάρω τα ρούχα μου και μέσα στα καμαρίνια ήταν μια κοπέλα και το αφεντικό τη βίαζε. Άκουγα φωνές. Ανοίγω την πόρτα και μου λέει: ‘Τι κάνεις εδώ πέρα; Φύγε κι άφησέ μας’.

Έφυγα, έπαθα πλάκα, τρελάθηκα. Τι να κάνω; θα μπορούσα να αντιδράσω, αλλά δεν ήθελα να μπω στη μέση, δεν γινόταν. Δεν έχω μετανιώσει, ειλικρινά όχι, γιατί δεν ήταν δικό μου θέμα. Θα μπορούσα αλλά έμπαινα σε ξένο γήπεδο και θα γινόταν χαμός».

Δείτε το απόσπασμα της εκπομπής:

#8 J2US

Αν μου έλεγε κανείς πριν από λίγα χρόνια πως σε μία εκπομπή θα έβλεπα την Μαρίνα Πατούλη, την Ιωάννα Τούνη, την Άννα Μαρία νικήτρια του Big Brother, Σάσα Σταμάτη και Μάρα Μεϊμαρίδη δεν θα το πίστευα. Κι όμως στο Just The 2 Of Us το κάστινγκ έγινε με μεγάλη επιτυχία ώστε να προκληθούν σκηνές μικρό εντάσεις και παρεξηγήσεις με τους σχολιασμούς της κριτικής επιτροπής.

Σκηνικά, έντονα θεατρικά κουστούμια, φάλτσες νότες για περίπου 6 ώρες (ναι καλά διαβάσατε!) και η αίσθηση ότι η συγκεκριμένη εκπομπή είναι λες και βγήκε από το 2000 ήταν αρκετά για να κλείσουμε την τηλεόραση.

Φυσικά το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει γίνει το δικό μας guilty pleasure. Έχοντας χαρίσει εμφανίσεις των διαγωνιζόμενων ντυμένων ως χαρτορίχτρες με χρυσά φλουριά στα ρούχα και στα μαλλιά πετώντας στους κριτές κοκαλάκια νυχτερίδας και ερωτικά φίλτρα για «καλά κρεβάτια». Καβγάδες ακόμα και μεταξύ των ζευγαριών που διαγωνίζονται μαζί με την κριτική επιτροπή να κάνει τον ρόλο του διαιτητή. Η Μαρία Μπακοδήμου να βαθμολογεί με μηδέν. Ακόμα στη σκηνή του J2US φέτος παρακολουθήσαμε από τους τηλεοπτικούς μας δέκτες μία αλλιώτικη «Εύα» με τον Stan να τις δίνει το μήλο ενώ ερμηνεύουν το «Έλα Έλα (Αμάρτησε μαζί μου)». Τραγουδιστές ως προτομές αγαλμάτων και πολλά ακόμα προσπαθώντας να μας αποσπάσουν την προσοχή από τις φάλτσες νότες.

Παρακάτω θα βρείτε μερικές από τις εμφανίσεις που έχουμε ξεχωρίσει -έως τώρα-:

https://youtu.be/rj5TJwKCYqY

#9 Άρης Πορτοσάλτε: Θύμα συστήματος που δολοφονεί χαρακτήρες

Στον τραγικό θάνατο του ντελιβερά από τη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε ο Άρης Πορτοσάλτε, ο οποίος έκανε ένα πραγματικά άτοπο σχόλιο.

Πιο συγκεκριμένα είχε δηλώσει: «Τώρα βέβαια υπάρχει και μια συγκεκριμένη συμπεριφορά των διανομέων, για να τα λέμε, Θεός σχωρέστον…».

Βέβαια, η οργή του δικτύου εργαζομένων στο επισιτισμό – τουρισμό που χαρακτήρισε κατάπτυστο το σχόλιο του για τους ντελιβεράδες, δεν τον άγγιξε.

Έτσι αντί να ζητήσει συγγνώμη, πήγε να βγει και από πάνω, λέγοντας ότι είναι θύμα συστήματος που δολοφονεί χαρακτήρες.

«Ξαναδέχθηκα επίθεση από το ίδιο σύστημα που την πέφτει στον Βασιλακόπουλο, δηλαδή, της δολοφονίας του χαρακτήρα. Χθες δεν είπα τίποτα περισσότερο από αυτό που ζούμε όλοι, απλώς βγαίνει ο τρελός και τα λέει».

#10 Ο πίνακας του Πικάσο καταρρέει

Την συγκεκριμένη στιγμή δεν θα την έβαζα σ’ αυτές που θέλαμε να σπάσουμε την τηλεόραση. Ίσα ίσα σε εκείνες που θέλαμε να είναι μόνιμα ανοιχτή για να την παρακολουθούμε σε replay.

Το απρόοπτο περιστατικό σημειώθηκε κατά την παρουσίαση της εξιχνίασης της κλοπής των έργων του Πικάσο και το Μοντριάν από την Εθνική Πινακοθήκη και έκανε κυριολεκτικά τον γύρο του διαδικτύου. Στο έργο τέχνης του Πικάσο, «το γυναικείο κεφάλι» δεν τοποθετήθηκε προσεκτικά με αποτέλεσμα να… πέσει στο πάτωμα.

Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα στο 1:27

Παρακάτω ακολουθούν δύο στιγμές, που δεν προβλήθηκαν στη τηλεόραση. Παρ’ όλα αυτά μετά τον σάλο που προκλήθηκε στα social media, μεταφέρθηκαν και εκεί.

#11 Η Λατινοπούλου και η επιστροφή στον Μεσαίωνα

Μπορεί το συγκεκριμένο περιστατικό να ξεκίνησε από τα social media, όμως κατάφερε να φτάσει και στις μικρές οθόνες του σπιτιού μας, καθώς οι απόψεις της πολιτεύτριας της ΝΔ στην Α’ Θεσσαλονίκης, Αφροδίτης Λατινοπούλου μας γύρισαν πίσω στον Μεσαίωνα.

Έχουν περάσει αρκετοί μήνες (αλλά στο μυαλό μας είναι τόσο φρέσκο σαν να έγινε χθες), από τότε που η Αφροδίτη Λατινοπούλου έβαλε στο στόχαστρο τις γυναίκες που προβάλουν αξύριστα σημεία του σώματος τους, ενώ επέκρινε και το γεγονός ότι κάποιοι άνδρες επιλέγουν να ντυθούν ή να βαφτούν όπως μία γυναίκα.

Όπως είναι λογικό αυτή η εμπρηστική της τοποθέτηση προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων τόσο στα social media και στη συνέχεια στη τηλεόραση.

Συγκεκριμένα, η ίδια ανέφερε στο βίντεο το εξής: «Πρόκειται για τις περιβόητες φωτογραφίες γυναικών, οι οποίες αναδεικνύουν τα τριχωτά σημεία του σώματός τους, αφήνουν τρίχες στα πόδια και τα φωτογραφίζουν, τρίχες στη μασχάλη, τρίχες στο μουστάκι, ραγάδες, πανάδες, κυτταρίτιδα και οτιδήποτε άλλο αντιαισθητικό υπάρχει πάνω τους». Ακόμα, η ίδια έκανε λόγο για «ένα νέο “πρότυπο” ομορφιάς» το οποίο επιχειρείται να επιβληθεί και τόνισε πως όλο αυτό «δεν είναι φυσιολογικό», χαρακτηρίζοντας αυτές τις κατηγορίες ανθρώπων ως «νοσηρές μειοψηφίες».

Επίσης, η Αφροδίτη Λατινοπούλου επεσήμανε πως οι άνδρες έρχονται πιο κοντά αισθητικά στις γυναίκες και το αντίστροφο και πρόσθεσε: «Μια νοσηρή μειοψηφία δεν θα καταφέρει να αλλάξει στην πλειοψηφία τα πρότυπα ομορφιάς ούτε το φυσιολογικό, το οποίο έχουμε μάθει έως τώρα όλοι μας. Εμείς θα συνεχίσουμε να πιστεύουμε αυτά που πιστεύαμε. Αυτοί οι άνθρωποι, οι οποίοι μιλούν για υποτιθέμενη εξέλιξη, ας κάτσουν να ξανασκεφτούν τι σημαίνει η “εξέλιξη” διότι σε καμία περίπτωση αυτό το οποίο αναδεικνύουν δεν είναι εξέλιξη. Αυτό είναι η εποχή των σπηλαίων!».

#12 Τρέιλερ για συνέδριο γονιμότητας: Όλα όσα έκαναν λάθος οι προηγούμενες και όσα θα κάνουμε λάθος οι επόμενες

«Τι έκανα λάθος;» ακούστηκε στο τρέιλερ για το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γονιμότητας και Αναπαραγωγικής Αυτονομίας, στα Γιάννενα που -ευτυχώς- ακυρώθηκε μετά τον τεράστιο σάλο που προκάλεσε. «Τι έκανα λάθος;» ρωτάει μία γυναίκα στην οθόνη με κουρασμένη όψη, στεναχωρημένη σε απόγνωση. Ήταν λάθος που σπούδασε; Που βρήκε την δουλειά των ονείρων της; Που έζησε; Που παντρεύτηκε και δεν έκανε παιδιά; Που η ζωή της δεν «χτίστηκε» γύρω από την μητρότητα; Που δεν υπολόγισε πώς μοναδικός της σκοπός ήταν να αναπαράγει το είδος της; (touché!)

Μία γυναίκα να αναρωτιέται τα λάθη της -κοινώς τις επιλογές και την ζωή της-, για ένα συνέδριο που ιερείς και πολιτικοί και κυρίως άνδρες θα μιλούσαν στις γυναίκες και όχι στον γενικό πληθυσμό για την υπογονιμότητα.

Ακόμα μία χρονιά φτάνει στο τέλος της και το μεγάλο ερώτημα που προκύπτει και φέτος είναι τελικά ποιος φταίει για όλη την παραπάνω λίστα (που θα μπορούσε να είναι ακόμα μεγαλύτερη); Οι τηλεθεατές που κάνουν την τρίχα, τριχιά σε κάθε ζήτημα και δίνουν τηλεθέαση σε προγράμματα που δεν έχουν να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό; Οι ιθύνοντες των καναλιών που επενδύουν και δίνουν χώρο και χρόνο σε τέτοια προγράμματα; Εμείς που αναπαράγουμε κάθε τι που συμβαίνει; Ας ελπίσουμε πως του χρόνου δεν θα χρειαστεί να επανέλθουμε με νέα λίστα.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα