Eurovision 2023: Η τηλεθέαση που έκανε ο μεγάλος τελικός στην Ελλάδα

Σάρωσε η Δημόσια Τηλεόραση το βράδυ του Σαββάτου

Parallaxi
eurovision-2023-η-τηλεθέαση-που-έκανε-ο-μεγάλος-τελ-1007188
Parallaxi

Ο μεγάλος τελικός της Eurovision 2023 πραγματοποιήθηκε, το Σάββατο (13/05), στο Λίβερπουλ με νικήτρια τη Σουηδία που εκπροσωπήθηκε από τη Loreen και το τραγούδι «Tattoo». Η Ελλάδα δεν συμμετείχε στη βραδιά, καθώς ο Victor Vernicos και η μπαλάντα του «What They Say» αποκλείστηκαν κατά τον β’ ημιτελικό, ο οποίος διεξήχθη την Πέμπτη (11/05).

Παρ’ όλα αυτά, υπήρχε έμμεσο ελληνικό ενδιαφέρον με τη συμμετοχή της Κύπρου, η οποία εκπροσωπήθηκε από τον Andrew Lambrou και το τραγούδι «Break a Broken Heart», καταλαμβάνοντας τη 12η θέση. Η βραδιά μεταδόθηκε από την ΕΡΤ1 σε απευθείας σύνδεση με την «M&S Bank Arena» του Λίβερπουλ, σε σχολιασμό της Μαρίας Κοζάκου και της Τζένης Μελιτά.

Έτσι, χωρίς ιδιαίτερο ανταγωνισμό από τους υπόλοιπους σταθμούς, οι τηλεθεατές συντονίστηκαν στη Δημόσια Τηλεόραση και ο τελικός της Eurovision 2023, σύμφωνα με τα ποσοστά τηλεθέασης της Nielsen που επικαλείται το zappit.gr, σημείωσε 36,8% στο δυναμικό κοινό και 35,2% στο γενικό σύνολο.

Μάλιστα, στο γενικό σύνολο, τα ποσοστά τηλεθέασης ανέβηκαν στο 48,9% κατά το μισάωρο ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, από τη 01:30 έως και τις 02:00. Αντίστοιχα, στο ίδιο χρονικό διάστημα, στο δυναμικό κοινό, η τηλεθέαση άγγιξε το 46,5%.

#TAGS
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα