36η Philoxenia: Ο Δήμος Βοΐου παρουσίασε τη νέα του τουριστική ταυτότητα

«Βάζοντας τα θεμέλια ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε τη σωστή προώθηση για να γίνει ο τόπος γνωστός στο ευρύτερο κοινό»

Parallaxi
36η-philoxenia-ο-δήμος-βοΐου-παρουσίασε-τη-νέα-το-843009
Parallaxi

Την πόλη της Θεσσαλονίκης και τη Διεθνή Τουριστική Έκθεση Philoxenia επέλεξε ο Δήμος Βοΐου να παρουσιάσει τη νέα του τουριστική ταυτότητα με τις ανεξερεύνητες ομορφιές και τις πολλαπλές εκπλήξεις που προσφέρει ο Δήμος.

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 13 Νοεμβρίου στο Open Stage, Περίπτερο 13, ο Δήμαρχος Βοΐου κ. Χρήστος Ζευκλής τόνισε: «Ξεκινάμε από την 36 η Philoxenia και παρουσιάζουμε το τουριστικό μας brand, βάζοντας τα θεμέλια έτσι ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε τη σωστή προώθηση για να γίνει ο τόπος γνωστός στο ευρύτερο κοινό» και προσκάλεσε τους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης να επισκεφτούν το Βόιο ώστε να ανακαλύψουν τα μυστικά του τόπου και να βιώσουν μοναδικές εμπειρίες.

Στη συνέχεια ο σκηνοθέτης και διαφημιστής – Υπεύθυνος της Ομάδας Έργου Τουριστικής Προβολής Δήμου Βοΐου κ. Αντώνης Κιούκας έκανε την παρουσίαση της νέας τουριστικής ταυτότητας (branding) του Δήμου Βοΐου η οποία περιείχε πολλαπλά πρωτότυπα στοιχεία.

«Παρουσιάζουμε το νέο λογότυπο του Βοΐου το οποίο δεν είναι μια λέξη, ως είθισται, αλλά μια ολόκληρη πρόταση: [Μυστικά και εκπλήξεις. Πού αλλού; Βόιο–Δυτική Μακεδονία]. Προσδοκώντας να αναδείξουμε έναν τόπο γεμάτο κρυμμένα και ανεξερεύνητα μυστικά όπως, τα πέτρινα γεφύρια, τα περίφημα Μαστοροχώρια, τα επιβλητικά αρχοντικά και μουσεία της Σιάτιστας με τη μακεδονική αρχιτεκτονική τους, τα αιώνια μοναστήρια και τις βυζαντινές εκκλησίες καθώς και τις μοναδικές ξεχωριστές εμπειρίες που μπορεί κανείς να βιώσει στο Βόιο: Χριστούγεννα με τις Κλαδαριές και τα Μπουμπουσάρια, Πάσχα με extreme σπορ στη μαγευτική φύση, Δεκαπενταύγουστο με τους Καβαλάρηδες της Παναγιάς αλλά και όλο το χρόνο με την τοπική κουζίνα και τα εξαιρετικά κρασιά της περιοχής με κορωνίδα το ηλιαστό κρασί της Σιάτιστας» επισήμανε ο κ. Κιούκας.

Η παρουσίαση του τουριστικού brand του Δήμου Βοΐου με θέμα [Μυστικά και εκπλήξεις. Πού αλλού; Βόιο–Δυτική Μακεδονία] ολοκληρώθηκε με την προβολή ενός τρίλεπτου βίντεο με εντυπωσιακές εικόνες του Δήμου, σε σενάριο και σκηνοθεσία Αντώνη Κιούκα. Σύντομο χαιρετισμό απεύθυνε ο Βοϊότης βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, λέγοντας ότι «Το Βόιο είναι ένας τόπος που συνδυάζει μοναδικά επιβλητική αρχιτεκτονική, ανεπανάληπτη φυσική ομορφιά, και πολύ πλούσια ιστορία».

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα