Αυτά είναι τα 17 εμπόδια της γραμμής από Θεσσαλονίκη για Ειδομένη

Με ανάρτησή του στο facebook, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ δημοσιοποιεί το δελτίο περιορισμού ταχύτητας για την εμπορική αμαξοστοιχία 41706

Parallaxi
αυτά-είναι-τα-17-εμπόδια-της-γραμμής-από-981893
Parallaxi

Μορφή Λερναίας Ύδρας παίρνουν τα προβλήματα στον ελληνικό σιδηρόδρομο, ενώ έχει συμπληρωθεί ήδη ένα 20ήμερο από τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία της χώρας, με τους 57 νεκρούς στα Τέμπη στις 28 Φεβρουαρίου.

Χθες, ενώ αναμενόταν επανεκκίνηση δρομολογίων σε Μακεδονία και Θράκη, τελικά αυτό δεν έγινε, καθώς η ανακοίνωση της Hellenic Train ανέφερε «restart» μόνο για τα δρομολόγια του προαστιακού στην Αττική και την Πάτρα.

Σήμερα το πρωί ωστόσο, μια νέα από τις δεκάδες πια αποκαλύψεις των παθογενειών του ελληνικού σιδηροδρόμου ήρθε στο φως από τον πρόεδρο των μηχανοδηγών του ΟΣΕ Κώστα Γενιδούνια.

Με ανάρτησή του στο facebook, ο κ. Γενιδούνιας δημοσιοποιεί το δελτίο περιορισμού ταχύτητας για την εμπορική αμαξοστοιχία 41706.

«Οι σημερινές οδηγίες για την “πύλη εξόδου” της χώρας. Κατά τα λοιπά χτες ήθελε και Φλώρινα – Στρυμόνα ο ΟΣΕ. Χωρίς μοντάζ. Εις μνήμην….», αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος των μηχανοδηγών.

Ο μηχανοδηγός του δρομολογίου που ακολουθεί η αμαξοστοιχία από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έως την Ειδομένη έχει να αντιμετωπίσει αρκετά εμπόδια, συνολικά 17, που ουσιαστικά τον αναγκάζουν να πηγαίνει με χαρακτηριστικά αργή ταχύτητα που φτάνει από 40 χλμ έως έξι χλμ.

Το… μενού των προβλημάτων στο σιδηροδρομικό δίκτυο έχει απο όλα

Παρατημένα βαγόνια, καθίζηση γραμμής και φθορά στρωτήρων είναι μερικά από τα προβλήματα της γραμμής, κάτι που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το σήριαλ των προβλημάτων του ελληνικού σιδηροδρόμου θα έχει πολλά ακόμα επεισόδια.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα