Η Black Friday μετατρέπεται σε Black Week λόγω του lockdown

Πίσω από τη μεγαλύτερη διάρκεια των φετινών προσφορών υπάρχουν τρεις λόγοι.

Parallaxi
η-black-friday-μετατρέπεται-σε-black-week-λόγω-του-lockdown-687345
Parallaxi

Μία εβδομάδα πριν, όπως άλλωστε αναμενόταν, ξεκίνησαν από πολλές μεγάλες αλυσίδες οι μεγάλες προσφορές, μετατρέποντας στην ουσία την Black Friday, που είναι την επόμενη Παρασκευή 27 Νοεμβρίου, σε… Black Week (Μαύρη Εβδομάδα). Μάλιστα, κάποιες αλυσίδες έχουν ανακοινώσει ότι θα διατηρήσουν τις προσφορές έως τις 30 Νοεμβρίου 2020.

Αλυσίδες προϊόντων τεχνολογίας, επιχειρήσεις οικιακού εξοπλισμού και προϊόντων Do-It-Yourself, αλυσίδες βρεφικών ειδών αλλά και καλλυντικών ξεκινούν από σήμερα ή μέσα στο Σαββατοκύριακο προσφορές που φτάνουν έως 60%.

Πίσω από τη μεγαλύτερη διάρκεια των φετινών προσφορών υπάρχουν τρεις λόγοι, όπως αναφέρει η Καθημερινή: Πρώτον, τα φυσικά εμπορικά καταστήματα έκλεισαν λίγο μετά την έναρξη των ενδιάμεσων χειμερινών εκπτώσεων, γεγονός που επέφερε πλήγμα στις επιχειρήσεις.

Δεύτερον, πολλοί καταναλωτές προβαίνουν ήδη σε αγορές για τα Χριστούγεννα και, τρίτον και κυριότερο, φέτος η Black Friday θα γίνει αποκλειστικά εξ αποστάσεως, μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων και των τηλεφωνικών παραγγελιών, καθώς το lockdown ισχύει τουλάχιστον έως τις 30 Νοεμβρίου. Ακριβώς λόγω του γεγονότος ότι οι αγορές φέτος θα γίνουν από όλους όσοι θέλουν να αξιοποιήσουν τον θεσμό της Black Friday μόνο εξ αποστάσεως, οι επιχειρήσεις δεν διστάζουν να διαφημίζουν πολύ περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά και τη δυνατότητα των τηλεφωνικών παραγγελιών, γνωρίζοντας ότι απευθύνονται σε όλο το καταναλωτικό κοινό και όχι μόνο σε όσους είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.

Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι τα Αττικά Πολυκαταστήματα, που διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα για τις κατηγορίες των καλλυντικών, των αξεσουάρ και των ειδών ταξιδίου, έχουν βγάλει στον «αέρα» του Διαδικτύου και την κατηγορία των ειδών ένδυσης, υπό την έννοια ότι κάποιος μπορεί να δει τα προϊόντα στην οθόνη του υπολογιστή του, αλλά οι παραγγελίες για αυτήν ειδικά την κατηγορία μπορούν να γίνουν μέχρι στιγμής μόνο τηλεφωνικά.

Χθες η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή εξέδωσε οδηγίες προς τους καταναλωτές, συνιστώντας τους να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί κατά τη διενέργεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών τους και να ελέγχουν αν παρέχονται οι ακόλουθες πληροφορίες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα: η ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, τηλέφωνα επικοινωνίας, e-mail, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμός ΓΕΜΗ), τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, η συνολική τιμή του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν εξόδων σε περίπτωση επιστροφής κ.λπ.), διαθεσιμότητα, τρόπος πληρωμής και αποστολής του προϊόντος, το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, καθώς και η πολιτική επιστροφής των προϊόντων της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού. Επιπλέον, ένας ιστότοπος είναι ασφαλής εάν εμφανίζεται εικονίδιο ασφαλείας (μια κλειδαριά πάνω αριστερά στον browser και ηλεκτρονική διεύθυνση που ξεκινάει με https://).

Πηγή: Καθημερινή

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα