Daily Telegraph: Αυτά είναι τα 15 καλύτερα ελληνικά νησιά για να επισκεφθείς μετά την πανδημία

Ποια βρίσκονται ανάμεσα τους.

Parallaxi
daily-telegraph-αυτά-είναι-τα-15-καλύτερα-ελληνικά-νη-342366
Parallaxi
Εικόνα Αρχείου

Αφιέρωμα στα ελληνικά νησιά, που μπορεί να επισκεφθεί κάποιος όταν τελειώσει η πανδημία έκανε η Daily Telegraph.

Η Ζάκυνθος, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Daily Telegraph, προσφέρεται για τις μαγευτικές παραλίες της, η Κέρκυρα ενδείκνυται για οικογένειες, η Δήλος διακρίνεται για την ιστορία της, η Μύκονος ξεχωρίζει για τα ιδιαίτερα ξενοδοχεία, η Κρήτη είναι ο «παράδεισος» του καλού φαγητού, τα Κουφονήσια προτιμώνται για τη γαλήνη και την ηρεμία τους και η Τήνος είναι γνωστή για τα τοπία της. Επιπλέον, η Άνδρος θεωρείται το καλύτερο ελληνικό νησί για πεζοπορία, η Σύμη συνιστάται για ζευγάρια, ενώ Σκύρος, Σκόπελος, Σαντορίνη, Ρόδος και Λευκάδα θεωρούνται ιδανικά νησιά για την παράδοση, τα μοναστήρια, τη θέα, τη νυχτερινή ζωή και τα θαλάσσια σπορ, αντίστοιχα.

Σε ό,τι αφορά την Άνδρο, ο συντάκτης του αφιερώματος θεωρεί πως το νησί δεν ανήκει στις συμβατικές Κυκλάδες. Η πυκνή βλάστηση της Άνδρου και η ναυτική ιστορία της έδωσαν στο δεύτερο μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων μία αυθεντικότητα που δεν υπάρχει αλλού.

«Μετά τους New York Times των ΗΠΑ και το Vagabond της Δανίας, η Άνδρος συγκαταλέγεται σε ακόμη μία σημαντική λίστα με προτεινόμενα ελληνικά νησιά, δήλωσε σχετικά με τη νέα διάκριση που απέσπασε το νησί, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού της Άνδρου, Νίκος Μουστάκας.

ΟΤΘ: Η Θεσσαλονίκη παραμένει δημοφιλής προορισμός για τους Ρουμάνους τουρίστες

Η Θεσσαλονίκη παραμένει δημοφιλής προορισμός για τους Ρουμάνους τουρίστες, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της διαδικτυακής διεθνούς έκθεσης τουρισμού Βουκουρεστίου TTR VIRTUAL (Targul de Turism), που πραγματοποιήθηκε από τις 18 έως τις 21 Φεβρουαρίου 2021.

Αυτό αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, όπου επισημαίνεται ότι σε συνεργασία του γραφείου εξωτερικού του ΕΟΤ Ρουμανίας και του διευθυντή του Γιώργου Σταφυλάκη, ο ΟΤΘ πραγματοποίησε περισσότερες από 300 επαφές με στελέχη και εκπροσώπους της ρουμανικής τουριστικής αγοράς.

Ως συνεκθέτης κατάφερε να προσελκύσει το ενδιαφέρον κυρίως των Ρουμάνων ταξιδιωτικών πρακτόρων (travel agents) προβάλλοντας τα ελκυστικά χαρακτηριστικά της πόλης και προτείνοντας νέες ιδέες σε μια αγορά που παραδοσιακά θέλει να ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη και βρίσκεται στις υψηλότερες θέσεις στην προτίμηση των επισκεπτών.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποίησε το γραφείο εξωτερικού ΕΟΤ Ρουμανίας, ο ΟΤΘ παρουσίασε τη Θεσσαλονίκη με προωθητικό βίντεο διάρκειας 13 λεπτών. Πρόκειται για μία δική του παραγωγή, η οποία υλοποιήθηκε για να προβάλει την πόλη στοχευμένα στο ρουμανικό κοινό, ως ένα πολυδιάστατο σύμπλεγμα εμπειριών για διακοπές όλο τον χρόνο. Ένας προορισμός γι’ αυτούς που αναζητούν νέες εμπειρίες και κρυμμένους θησαυρούς τουρισμού, καθώς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πόλης καλύπτουν πολλές ειδικές μορφές τουρισμού.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα