Φρέσκο… άερα πουλάνε στη λίμνη Κόμο!
Πωλείται σε... κονσέρβα για 9,90 ευρώ
Οι τουρίστες που επισκέπτονται τη γραφική λίμνη Κόμο της Ιταλίας μπορούν να αγοράσουν μαγνητάκια ή καρτ-ποστάλ για να θυμούνται το ταξίδι τους – ή τώρα, το ολοκαίνουργιο «Lake Como Air» παγιδευμένο σε κονσέρβα προς 9,90 ευρώ (8,25 λίρες).
Η λίμνη Κόμο, που βρίσκεται στην περιοχή Λομβαρδία της Βόρειας Ιταλίας στους πρόποδες των Άλπεων, προσφέρει απαράμιλλη θέα σε όμορφες ιταλικές εικόνες και πολυτελή καταλύματα διάσπαρτα γύρω από την ακτογραμμή.
Η αριστοκρατική νοτιοδυτική περιοχή έχει προσελκύσει ονόματα όπως ο Τζορτζ Κλούνεϊ και η Μαντόνα για να εγκατασταθούν σε βίλες δίπλα στη λίμνη, ενώ η κοινότητα του Μπελάτζιο, με το παρατσούκλι «μαργαριτάρι της λίμνης Κόμο», έχει προσελκύσει τους επισκέπτες να περιπλανηθούν στα πολύχρωμα ιστορικά κτίριά της.
Τώρα, ένας Ιταλός ειδικός μάρκετινγκ έχει τοποθετήσει μια νέα προσφορά στα ράφια των σουβενίρ: κονσερβοποιημένος αέρας για τους ταξιδιώτες που μπορούν να πάρουν μαζί τους στο σπίτι.
Οι κονσέρβες δηλώνουν ότι περιλαμβάνουν 400ml 100 τοις εκατό αυθεντικού φρέσκου αέρα από τη λίμνη Κόμο, περιγράφοντάς τον ως «το τέλειο και πολυτελές σουβενίρ».
Τα κουτιά δημιουργήθηκαν από τον ειδικό μάρκετινγκ Davide Abagnale, ο οποίος αρχικά είχε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου που πωλούσε αφίσες της λίμνης Κόμο, αλλά τώρα έχει βάλει στόχο μια νέα πρωτοβουλία.
«Πάρτε μαζί σας ένα κομμάτι της λίμνης Κόμο, ένα πολυτελές αναμνηστικό, ιδανικό για όσους επιθυμούν να ανακαλύψουν ξανά την ηρεμία και την κομψότητα αυτής της παραδεισένιας γωνιάς, σφραγισμένο σε ένα κουτί», αναφέρει η ιστοσελίδα του κονσερβοποιημένου αέρα.
«Ανοίξτε το όποτε χρειάζεστε μια στιγμή απόδρασης, ηρεμίας ή απλά ομορφιάς».
Η αρχική ιδέα του Abagnale πίσω από την κονσέρβα ήταν να «δημιουργήσει ένα σουβενίρ που θα μπορούσε να μεταφερθεί εύκολα σε μια βαλίτσα για τους τουρίστες» και «κάτι πρωτότυπο, διασκεδαστικό, ακόμα και προκλητικό», δήλωσε ο ίδιος στην Independent. Μόλις το ανακυκλώσιμο κουτάκι ανοίξει, η ιδέα είναι ότι μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί σε θήκη για στυλό, γλάστρα για φυτά ή θήκη για χαρτικά.
Η κονσέρβα δεν διατίθεται επίσης προς πώληση στο διαδίκτυο, μπορεί να βρεθεί μόνο σε τοπικά καταστήματα γύρω από τη λίμνη, οπότε μόνο όσοι επισκέπτονται τη λίμνη Κόμο μπορούν να την αγοράσουν. Ο ιστότοπος εξηγεί ότι «οι αναμνήσεις δεν αγοράζονται αλλά ζουν». Αναφέρει επίσης ότι σκοπός του προϊόντος είναι να προωθήσει τις επισκέψεις στην περιοχή της λίμνης Κόμο.
«Η ιδέα μας είναι ότι, για παράδειγμα, ένας τουρίστας από την Καλιφόρνια, που επισκέπτεται τη λίμνη Κόμο, έχει στο γραφείο του στο Λος Άντζελες ένα αντικείμενο που περιέχει τον αέρα ενός από τα πιο εμβληματικά και επισκέψιμα μέρη στον κόσμο, όπως η λίμνη Κόμο», δήλωσε ο Abagnale.
Ωστόσο, δεν συμφωνούν όλοι με την ιδέα της πώλησης κονσερβοποιημένου αέρα.
Ο δήμαρχος του Κόμο, Αλεσάντρο Ραπινέζε, δήλωσε στο CNN ότι ο κονσερβοποιημένος αέρας δεν θα ήταν η πρώτη του επιλογή για τους τουρίστες και θα προτιμούσε να επενδύσουν σε προϊόντα για τα οποία είναι γνωστή η περιοχή, όπως τα μεταξωτά μαντήλια.
«Είναι μια πρωτότυπη ιδέα, αλλά όχι για όλους», είπε.
«Αλλά ως δήμαρχος μιας από τις πιο όμορφες πόλεις της Ιταλίας, αν κάποιος θέλει να πάρει λίγο από τον αέρα στο σπίτι του, δεν πειράζει, αρκεί να πάρει και όμορφες αναμνήσεις από αυτή την περιοχή».
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο αέρας εμφιαλώνεται και πωλείται στους επισκέπτες σε τουριστικά hotspots, καθώς τόσο η Νάπολη όσο και η Ισλανδία, καθώς και παράκτιες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχουν επίσης επωφεληθεί από την ασυνήθιστη τάση των αναμνηστικών.
Ορισμένοι έχουν επίσης αποκομίσει σημαντικό κέρδος από την πώληση αέρα, όπως το 2015, όταν μια καναδική εταιρεία είδε τις πωλήσεις εμφιαλωμένου αέρα στα Βραχώδη Όρη να εκτοξεύονται στα ύψη μετά από τεράστια ζήτηση από Κινέζους πελάτες.
Πηγή: www.independent.co.uk