Γιατί δεν ξεκινά η θαλάσσια αστική συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη;

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εγνατίας Οδού, Απ. Αντωνούδη...

Parallaxi
γιατί-δεν-ξεκινά-η-θαλάσσια-αστική-συγ-251756
Parallaxi

Στους περιβαλλοντικούς όρους και ειδικότερα στα στέγαστρα πάνω στην προβλήτα έχει «κολλήσει» η υλοποίηση του έργου της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τις δηλώσεις του προέδρου της εταιρείας «Εγνατία Οδός ΑΕ», Απόστολου Αντωνούδη, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM». Κατά τον κ. Αντωνούδη, το υπουργείο Περιβάλλοντος δεν δέχεται την κατασκευή στέγαστρων-στάσεων πάνω στην προβλήτα, με το σκεπτικό ότι αν επιτραπεί κάτι τέτοιο, θα μπορούσε ν’ ανοίξει ο δρόμος για την οικοδόμηση κι άλλων κτιρίων κοντά στον αιγιαλό.

«Η “Εγνατία Οδός ΑΕ” έχει πάρει όλες τις εγκρίσεις πλην μίας, από την Επιτροπή του υπουργείου Ναυτιλίας, στην οποία το έχουμε θέσει το ζήτημα και εκεί υπάρχει αντίδραση από το υπουργείο Περιβάλλοντος. Αυτό που δεν μπορούν να δεχτούν είναι ότι θα υπάρχουν στάσεις πάνω στην προβλήτα, όπου θα περιμένει ο κόσμος για το καραβάκι. Θεωρούν ότι δεν πρέπει να υπάρχει κανένα κτίριο, έστω και μικρό, πάνω στην προβλήτα» σημείωσε ο πρόεδρος της Εγνατία Οδός ΑΕ, ο οποίος διευκρίνισε ότι το ζήτημα είναι νομοθετικό, αφού χρειάζεται μια τροπολογία. Ωστόσο, το υπουργείο «δεν θέλει την τροπολογία γιατί θεωρεί ότι θα ανοίξει ο δρόμος κατασκευής και άλλων κτιρίων κοντά στον αιγιαλό, ζήτημα που αφορά όλη τη χώρα». Κατά τον κ. Αντωνούδη, το υπουργείο Περιβάλλοντος «είναι άκαμπτο». Έχει ζητήσει να τροποποιήσει η Εγνατία Οδός την περιβαλλοντική μελέτη και να αφαιρεθούν τα στέγαστρα- στάσεις.

Σημειώνεται ότι η Εγνατία Οδός ΑΕ έχει αναλάβει την κατασκευή και την παράδοση των σταθμών για τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης. Η τελική επιλογή των λύσεων αφορά τους κύριους του έργου, οι οποίοι είναι η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας και οι δήμοι Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς, Θερμαϊκού.

Όπως ανέφερε ο κ. Αντωνούδης, αν υπάρξει η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων, τότε σε δύο μήνες μπορεί να γίνει η δημοπράτηση του έργου και να προχωρήσει η κατασκευή του. «Ο κύριος του έργου θα αναλάβει τον διαγωνισμό για να δει αν υπάρχει ενδιαφέρον. Είναι αστική συγκοινωνία και έτσι μπορεί να υπάρξει και επιδοτηση από το κράτος και εκτιμώ ότι πιθανότατα υπάρχει ενδιαφέρον» για την κατασκευή του έργου, κατέληξε ο ίδιος.

* Συνέντευξη στον Σ. Κυριακίδη

** Επιμέλεια Ε. Μπιμπίκου

Πηγή: ΑΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα