Επιβάτης πτήσης βγαίνει εκτός εαυτού με το… κλάμα μωρού
«Πλήρωσε παραπάνω για να φωνάζει;»
Τον γύρο του διαδικτύου κάνει ένα βίντεο από πτήση της Southwest Airlines προς το Ορλάντο στις ΗΠΑ, στη διάρκεια της οποίας ένας από τους επιβάτες εξαγριώνεται επειδή ένα μωρό… έκλαιγε.
Ειδικότερα, το όλο σκηνικό βιντεοσκοπήθηκε από άλλον επιβάτη και πλέον κάνει τον γύρο του διαδικτύου, προκαλώντας ποικίλα σχόλια για τον άνθρωπο που προκάλεσε το επεισόδιο μέσα στο αεροπλάνο.
Ο εξαγριωμένος επιβάτης άρχισε να φωνάζει και να βρίζει το παιδάκι, την ώρα που οι γονείς και οι αεροσυνοδοί προσπαθούσαν να ηρεμήσουν τα πνεύματα, όπως μεταδίδει η New York Post.
«Πλήρωσα εισιτήριο για να έχω μια γ@@@ άνετη πτήση», ακούγεται να φωνάζει ο άνδρας. «Αυτό το παιδί κλαίει εδώ και 40 λεπτά!».
Όταν το πλήρωμα του ζητά να σταματήσει να φωνάζει, ο επιβάτης θυμώνει ακόμη περισσότερο.
«Δεν φωνάζω. Θέλετε να ουρλιάξω; Θα ουρλιάξω γ@@@», προειδοποιεί. «Είμαστε σε ένα γ@@@ κονσερβοκούτι με ένα μωρό σε έναν καταραμένο θάλαμο με ηχώ και θέλετε να μου μιλήσετε για να είμαι γ@@ εντάξει;».
Κατά τη διάρκεια του παραληρήματος του επιβάτη, ένας άλλος δίπλα του προσπαθεί να τον ηρεμήσει, ενώ και άλλοι σπεύδουν να του υπενθυμίσουν ότι είναι ένας ενήλικας που φωνάζει για ένα βρέφος.
«Αυτή η μαμά πλήρωσε επιπλέον για να φωνάζει το μωρό της;» απάντησε ο άνδρας και συνέχισε: «Δεν δίνω δεκάρα. @@@, χαμήλωσε τη φωνή του μωρού. Γ@@@!».
Μάλιστα, ο επιβάτης που βιντεοσκοπούσε το σκηνικό φαινόταν να γελάει, καθώς ο οργισμένος επιβάτης τελικά προκαλούσε πολύ μεγαλύτερη φασαρία από το μωρό.
Το βίντεο ολοκληρώνεται με τον άνδρα που περιβάλλεται από αστυνομικούς να μεταφέρεται εκτός αεροσκάφους, καθώς υποστηρίζει ότι έφταιγαν οι γονείς που δεν κατάφεραν να κρατήσουν ήσυχο το βρέφος.
Δεν έχει διευκρινιστεί αν ο άνδρας είχε επιπτώσεις από την αστυνομία ή την αεροπορική εταιρεία για το ξέσπασμά του.
Η Southwest ανέφερε σε ανακοίνωσή της για το περιστατικό: «Συγχαίρουμε το πλήρωμά μας για τον εξαιρετικό επαγγελματισμό κατά τη διαχείριση μιας δύσκολης κατάστασης και ζητούμε συγγνώμη από τους άλλους πελάτες που βρίσκονταν στο αεροπλάνο και βίωσαν μία τέτοια απαράδεκτη συμπεριφορά».