Εστίαση: Το σκεπτικό για εμβολιασμένους πελάτες, αλλά ανεμβολίαστους εργαζόμενους

Η εξήγηση που έδωσε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Parallaxi
εστίαση-το-σκεπτικό-για-εμβολιασμένο-827590
Parallaxi
Πηγή: SOOC

Οι λόγοι για τους οποίους οι ιδιοκτήτες και το προσωπικό των καταστημάτων της εστίασης μπορούν να είναι ανεμβολίαστοι σε αντίθεση με τους πελάτες, εξηγήθηκαν κατά την εξειδίκευση των νέων μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας στο υπουργείο Υγείας.

Ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος τόνισε ότι για τους πελάτες, πρόκειται για μια δραστηριότητα που θα μπορούσαν να αποφύγουν αλλά προσέρχονται στα καταστήματα για λόγους ψυχαγωγίας και διασκέδασης. Από την άλλη ο ιδιοκτήτης και ο εργαζόμενος βρίσκεται στα καταστήματα αυτά για να παράσχει υπηρεσίες, για σκοπούς εργασίας, που αποτελεί ειδοποιό διαφορά.

Ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι που δεν έχουν εμβολιαστεί στα καταστήματα εστίασης, προσέρχονται στον χώρο ακολουθώντας τους κανόνες περί διαγνωστικών ελέγχων ενώ σε αντίθεση με τους πελάτες είναι υποχρεωμένοι σε χρήση μάσκας.

Ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης πρόσθεσε ότι το προσωπικό στην δεν γίνεται καμία συζήτηση περί επέκτασης της υποχρεωτικότητας.

Ο πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας Άγγελος Μπίνης ανέφερε από την πλευρά του ότι μέσω του συστήματος «Εργάνη» οι αρχές μπορούν να γνωρίζουν πόσοι σε μια επιχείρηση είναι υπόχρεοι στην προσκόμιση rapid test και πόσοι το έχουν δηλώσει προκειμένου στη συνέχεια να πραγματοποιούν στοχευμένους ελέγχους, καθώς οι πόροι δεν είναι απεριόριστοι.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα