Άλιμος: Οχήματα της ΕΥΔΑΠ, με 24ωρη βάρδια, φυλάνε το καπάκι του φρεατίου για να μην βγουν τα λύματα
«1.000 φορές να έχουμε το φορτηγό πάνω από το καπάκι, παρά ανθρώπους να περπατάνε μέσα στα λύματα» λέει ο δήμαρχος της περιοχής
Έναν… πρωτότυπο, αν μη τι άλλο, τρόπο βρήκε η ΕΥΔΑΠ προκειμένου να εμποδίσει τα λύματα να πλημμυρίσουν για άλλη μία φορά – όπως συνέβη στις γιορτές – το οδόστρωμα της Ποσειδωνος, στο ύψος της Καλαμακίου. Η διοίκηση της Εταιρείας Ύδρευσης έδωσε εντολή σε ένα όχημα να παρκάρει με τη ρόδα του πάνω στο καπάκι του φρεατίου της αποχέτευσης έτσι ώστε να μην ανασηκωθεί από την ορμή των νερών.
Αυτή η τραγελαφική εικόνα συνεχίζεται και σήμερα, καθώς με… 24ωρη βάρδια, τρία οχήματα της ΕΥΔΑΠ φυλάνε το καπάκι του φρεατίου ώστε να μην γεμίσει λύματα η παραλιακή.
«Ευτυχώς δεν πλημμυρίσαμε. Είναι πολύ σημαντικό ότι δεν είχαμε τα φαινόμενα αυτά που ταλαιπωρούν όλη την κοινωνία και ειδικά αυτούς που μένουν σε αυτήν εδώ την περιοχή. Βεβαίως αυτό δεν είναι μια βιώσιμη λύση, καθώς δεν μπορεί κάθε φορά που βρέχει να έρχεται ένα φορτηγό και να παρκάρει πάνω στο φρεάτιο. Να πούμε και ένα ευχαριστώ στους ανθρώπου της ΕΥΔΑΠ, γιατί είναι τρία αυτοκίνητα με 24ωρη βάρδια και φυλάνε εδώ και 2-3 μέρες το σημείο. Η βάρδια τους είναι ότι μόλις βρέξει και πάει να δημιουργηθεί κάτι απρόοπτο να παρέμβουν και να προλάβουν τα χειρότερα», είπε ο δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN.
«Πρέπει να γίνει ο καινούριος αγωγός που απαιτείται, που τον θέλουμε εδώ και πολλά χρόνια για να σταματήσει αυτό το φαινόμενο. Ευτυχώς γλιτώσαμε τα χειρότερα. Αυτό που συμβαίνει είναι το αποτέλεσμα 40 χρόνων αδιαφορίας από την ΕΥΔΑΠ, που υπάρχει το πρόβλημα και δεν είχε λυθεί», δήλωσε ακόμα ο δήμαρχος της περιοχής και συνέχισε: «Φτάσαμε λοιπόν στο σημείο στο να πρέπει να φυλάμε το καπάκι, για να μην γεμίσει ο κόσμος λύματα. Ευτυχώς είχε ξεκινήσει η μελέτη, αλλά μέχρι να τελειώσει η μελέτη και να ξεκινήσει το έργο που θα μας πάρει κανά χρόνο ακόμη, θα είμαστε με την ψυχή στο στόμα για να μην έχουμε ξανά τα ίδια».
Ο κ. Κονδύλης κατέληξε: «1.000 φορές να έχουμε το φορτηγό πάνω από το καπάκι, παρά ανθρώπους να περπατάνε μέσα στα λύματα. Το ακόμη καλύτερο θα ήταν να είχε φτιαχτεί έγκαιρα ο αγωγός και να μην είχαμε αυτή την κατάσταση».