Χαλκιδική: Έλεγχος «μαϊμού» λίγο πριν από την τραγωδία
Και το 2023, το λούνα παρκ πήρε καθυστερημένα άδεια
Δεν έχουν τέλος οι καταγγελίες και οι αποκαλύψεις για το λούνα παρκ όπου έχασε τη ζωή του ο 19χρονος Γιάννης στο Πευκοχώρι στη Χαλκιδική.
Εργαζόμενος από το διπλανό λούνα παρκ, που ανήκει στον ίδιο ιδιοκτήτη, αποκάλυψε ότι μια μέρα πριν το τραγικό δυστύχημα, την Κυριακή 19 Αυγούστου, ο ιδιοκτήτης ειδοποίησε τους εργαζόμενους ότι την επόμενη ημέρα θα ερχόταν τεχνικός για κάνει κάποια αυτοψία και ότι θα έπρεπε να είναι όλοι εκεί για να βάλουν σε λειτουργία τα μηχανήματα.
Επιδερμικός έλεγχος
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο εργαζόμενος, ο τεχνικός πήγε στο λούνα παρκ το μεσημέρι της ημέρας του δυστυχήματος.
Όμως, δεν έδωσε ποτέ την οδηγία στους εργαζόμενους να βάλουν σε λειτουργία τα μηχανήματα έτσι ώστε να τα ελέγξει. Σύμφωνα με την καταγγελία του εργαζόμενου, επρόκειτο για έναν επιδερμικό έλεγχο, με τον μηχανικό να υπογράφει κάποια έγγραφα, να μιλά για λίγο στο τηλέφωνο, να κάνει μια γύρα στον χώρο και να αποχωρεί.
Ο συγκεκριμένος εργαζόμενος επιβεβαίωσε μαρτυρίες ότι συχνά υπήρχαν παράπονα για τα μηχανήματα του λούνα παρκ. Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης «μπάλωνε» την κατάσταση και είτε ζητούσε από τα παιδιά να καθίσουν σε διπλανά καθίσματα, είτε τα έβαφε για να μοιάζουν καινούργια.
«Είχε έρθει να κάνει έλεγχο κάποιος που δεν τον ήξερα προσωπικά. Την ίδια ημέρα του δυστυχήματος ήρθε στο λούνα παρκ που έγινε το κακό. Είδε την πίστα με τα κουρσάκια και λίγο το «Crazy Dance» (σ.σ. το παιχνίδι στο οποίο έχασε τη ζωή του ο 19χρονος) και το καράβι και είπε ‘όλα καλά’. Μετά έφυγε», αποκάλυψε o εργαζόμενος του λούνα παρκ, που μίλησε στο Open, κρατώντας την ανωνυμία του.
«Εκείνη την ημέρα που ήρθε ο υπεύθυνος, περιμέναμε ότι θα βάζαμε μπρος τα μηχανήματα για να δει και ο ίδιος ότι λειτουργούν σωστά. Αυτό ξέραμε και αυτό είχαμε σαν ενημέρωση. Ήρθε και δεν μας είπε να τα βάλουμε μπροστά, τα είδε μόνο με το μάτι, υπέγραψε, γιατί κρατούσε κάτι χαρτιά και το μεσημέρι έφυγε», είπε χαρακτηριστικά ο εργαζόμενος.