Χαλκιδική-My Coast: «Βροχή» οι καταγγελίες – Η μία επιχείρηση «καρφώνει» την άλλη

Κρατάει τα... ηνία στις παραβάσεις η Χαλκιδική

Parallaxi
χαλκιδική-my-coast-βροχή-οι-καταγγελίες-1190323
Parallaxi

Δεκάδες είναι καθημερινά οι καταγγελίες που γίνονται στην ειδική πλατφόρμα «MyCoast» για τις παραλίες, για παρανομίες με ομπρέλες και ξαπλώστρες.

«Η εφαρμογή ‘MyCoast’ είναι ελεύθερη να την κατεβάσει οποιοσδήποτε στο κινητό του. Μέχρι στιγμής την έχουν κατεβάσει πάνω από 75.000 πολίτες. Έχουν γίνει πάνω από 9.500 καταγγελίες, έχουμε σπεύσει και έχουμε ελέγξει πληθώρα εξ αυτών. Τις τελευταίες ημέρες κάναμε μια μαζική εξόρμηση στις παραλίες και μέσα σε 5 ημέρες ελέγξαμε 1.000 καταγγελίες» ανέφερε στο MEGA ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Οικονομικών, Όμηρος Τσάπαλος.

Πρώτη στη λίστα με τις καταγγελίες είναι η Χαλκιδική «αλλά δικαιολογείται σε κάποιον βαθμό γιατί υπάρχει μεγάλη πυκνότητα παραλιών εκεί».

«Υπάρχουν πολλές καταγγελίες για την περιοχή της Πρέβεζας, Πάργα, Ρόδο, ανατολική Αττική. Έχουμε πάει σε όλες αυτές τις περιοχές, έχουμε επιβάλλει πρόστιμα πάνω από 500.000 ευρώ, έχουμε κλείσει 4 επιχειρήσεις και συνεχίζουμε και με χρήση νέων τεχνολογιών, όπως για παράδειγμα με χρήση drones, σε Δωδεκάνησα και Κυκλάδες».

«Η παρέμβαση είναι αμεσότατη και εδώ χρειαζόμαστε και τη συνεργασία των δήμων, είναι πολύ σημαντικό. Ο κάθε δήμος πρέπει να είναι σύμμαχος σε αυτήν την προσπάθεια, εκείνοι έχουν την άμεση εικόνα του τι συμβαίνει και του τι αλλάζει στις παραλίες τους και καλό είναι να είμαστε στην ίδια μεριά του ποταμού», λέει ο ίδιος.

Η μία επιχείρηση «καρφώνει» την άλλη

Ο Μενέλαος Παπαποστόλου, πρόεδρος Εφοριακών Θεσσαλονίκης, Κιλκίς και Χαλκιδικής και γεν. γραμ. Οικονομικού Επιμελητηρίου Κ. Μακεδονίας, μίλησε στη ΒΕΡΓΙΝΑ Τηλεόραση, για το γεγονός ότι έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο στη Χαλκιδική η μία επιχείρηση να «καρφώνει» την άλλη με μπαράζ καταγγελιών μέσω της εφαρμογής.

«Δεν είμαστε κατά των καταγγελιών του πολίτη. Θα προτιμούσαμε αυτό βέβαια να γίνεται επώνυμα. Και να μη λειτουργεί καταχρηστικά. Ωστόσο δεν πρέπει αυτός ο τρόπος να υποκαταστήσει τον ελεγκτικό μηχανισμό. Δε μπορεί η χώρα να γίνει ένα απέραντο «καταγγέλλω». Δε μπορεί με μία πλατφόρμα να λύσουμε το πρόβλημα του ελέγχου.

Τι βλέπουμε τώρα γι’ αυτές τις καταγγελίες στις πλατφόρμες για τον αιγιαλό. Βλέπουμε επιχειρήσεις που είναι κοντά, η μία να καταγγέλλει την άλλη. Αυτό διαπιστώσαμε. Και δε μπορούμε να ελέγξουμε το σύνολο των καταγγελιών.

Υπάρχει τρομακτική υποστελέχωση στην κτηματική υπηρεσία Χαλκιδικής αλλά και Θεσσαλονίκης. Στη Χαλκιδική ενώ προβλέπονται 12 οργανικές θέσεις εκ των οποίων 6 μηχανικών, υπηρετούν 2 συνάδελφοι. Μία υπάλληλος εφοριακός και μία επιμελήτρια. Κανένας Μηχανικός. Οι έλεγχοι στη Χαλκιδική που είναι ο 5ος τουριστικός προορισμός στην Ελλάδα και στον Αιγιαλό, γίνονται από 1η Μαίου από συναδέλφους του νομού Θεσσαλονίκης οι οποίοι καλύπτουν τη Χαλκιδική χωρίς μέσα.. Θέλει στελέχωση. Όσα drones να πετάνε και να βλέπουμε παραβάσεις, κάποιος πρέπει να κάνει καταλογιστική πράξη.

Ανάλογο περιστατικό και στην Πρέβεζα

«Είχαμε μια τραγελαφική περίπτωση στην περιοχή της Πρέβεζας όπου είχαμε 170 καταγγελίες και μετά από έλεγχο αποδείχτηκε ότι ήταν αποτέλεσμα μιας εκατέρωθεν επίθεσης όμορων επιχειρηματιών που είχαν και οι δύο beach bars σε συγκεκριμένη παραλία. Ο ένας έστελνε καταγγελίες στον άλλον. Αποδείχθηκε ότι οι παρανομίες που υπήρχαν ήταν ελάχιστες και δε δικαιολογούσαν το ύψος των καταγγελιών. Αυτά συμβαίνουν. Η εφαρμογή αυτή δεν είναι για να παίζουμε ούτε για τρολάρουμε το Δημόσιο» τόνισε από την πλευρά του στο MEGA ο κ. Τσάπαλος.

*εικόνα αρχείου / ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα