Δωρεάν εκπαίδευση και θέσεις εργασίας στην Aegean!

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους 18-30 ετών.

Parallaxi
δωρεάν-εκπαίδευση-και-θέσεις-εργασία-139571
Parallaxi

Η Κοιν.Σ.Επ. knowl για την Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση ανακοινώνει την διενέργεια του δωρεάν ταχύρρυθμου εκπαιδευτικού προγράμματος Get Into Customer Service, με προοπτική άμεσης πρόσληψης στην Aegean Airlines! Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους 18-30 ετών που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις και να διεκδικήσουν άμεσα μία από τις θέσεις εργασίας που προσφέρει η Aegean Airlines στο τηλεφωνικό κέντρο (call center), στην Αττική.

Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα Get Into Customer Service λαμβάνουν δωρεάν εκπαίδευση εστιασμένη στις δεξιότητες που ζητάει η αγορά από κορυφαίους εισηγητές, καλλιεργούν τις ήπιες δεξιότητές τους και μαθαίνουν τα μυστικά ενός καλού βιογραφικού σημειώματος και πως μπορούν να παρουσιάζουν τον εαυτό τους με τον καλύτερο τρόπο στο πλαίσιο μιας επαγγελματικής συνέντευξης. Όλοι οι συμμετέχοντες θα ληφθούν υπόψη από την Aegean Airlines για άμεση πρόσληψη στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (τηλεφωνικό κέντρο) στην Αττική.

Ενδιαφέρεσαι;

Ως υποψήφιος/α θα πρέπει να έχεις τα παρακάτω προσόντα (Εμπειρία και Εκπαίδευση):

  • Πτυχίο Πανεπιστημίου θα θεωρηθεί προσόν
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας, γραπτή και προφορική, είναι απαραίτητη
  • Άριστη γνώση μίας από τις ακόλουθες γλώσσες θα θεωρηθεί προσόν: Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ρωσικά, Ισπανικά
  • Καλή γνώση του Microsoft Office
  • Ομαδικότητα
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες

Δήλωσε συμμετοχή ΕΔΩ μέχρι τις 23/10/2019

Κύρια καθήκοντα και ευθύνες για όσες/όσους προσληφθούν: Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων για τα ακόλουθα:

  • Κράτηση θέσεων
  • Έκδοση εισιτηρίων
  • Παροχή πληροφοριών σχετικά με πτήσεις, ναύλους, νέες υπηρεσίες.
  • Εκτέλεση αλλαγών / ακυρώσεων σε εισιτήρια ή/και κρατήσεις

Στην Ελλάδα το πρόγραμμα υλοποιείται για δεύτερη χρονιά από το Prince’s Trust International και την Κοιν.Σ.Επ. knowl για την Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση. Την πρώτη χρονιά υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τις Vodafone, Goldair, Avin και Aegean καταγράφοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα, αφού το 100% των συμμετεχόντων που ολοκλήρωσαν επιτυχώς την εκπαίδευση έλαβαν θέσεις εργασίας σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς.

Η επιτυχία του προγράμματος οφείλεται στην ορθή αντιστοίχιση προσφερόμενων και ζητούμενων δεξιοτήτων σε συγκεκριμένους εργασιακούς τομείς, στην εμπλοκή των εργοδοτών κατά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος και στο γεγονός ότι παρέχει στους νέους τις δεξιότητες και την εργασιακή εμπειρία που χρειάζονται για να αναζητήσουν άμεσα εργασία και να εξασφαλίσουν μία βιώσιμη θέση.

#TAGS
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα