Ιαβέρης: Καθημερινό φαινόμενο οι εγκληματικές ενέργειες κατά την οδήγηση

«Υπάρχει ακόμα κόσμος που βάζει τα παιδιά του χωρίς κάθισμα πίσω, χωρίς ζώνη μέσα στο αυτοκίνητο, χωρίς κράνος πάνω στην μοτοσυκλέτα»

Parallaxi
ιαβέρης-καθημερινό-φαινόμενο-οι-εγκλ-1096741
Parallaxi

«Δεν πέφτει κανένας από τα σύννεφα», είπε ο σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Αττικής Κωνσταντίνος Ιαβέρης, σχετικά με την έρευνα του 14ου Βαρόμετρου για την Υπεύθυνη Οδήγηση, που μεταξύ άλλων κατέδειξε ότι το 87% των Ελλήνων οδηγών δηλώνει ότι φοβάται την επιθετική συμπεριφορά των άλλων οδηγών, το 72% οδηγεί στη μεσαία λωρίδα του αυτοκινητόδρομου, το 81% χρησιμοποιεί smartphone ή ρυθμίζει το GPS ενώ οδηγεί, το 39% έχει οδηγήσει σε κατάσταση μέθης και το 94% των Ελλήνων που είχαν ατύχημα ή απώλεια αγαπημένου προσώπου σε δυστύχημα άλλαξε οδηγική συμπεριφορά.

«Δεν χρειαζόμαστε κανένα θεσμό ή ινστιτούτο να μας πει ότι οι εγκληματικές ενέργειες κατά την οδήγηση είναι ένα φαινόμενο το οποίο το βλέπουμε καθημερινά όλοι στο δρόμο. Υπάρχει μια φοβερή ένταση, αγένεια, ασέβεια, επιθετικότητα. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να υπάρχει μια σωστή συμπεριφορά πρώτον για την ασφάλειά μας και την αρτιμέλεια μας και την υγεία μας και δεύτερον για την ψυχική μας ηρεμία», είπε ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης.

«’Εχει δουλέψει» πάντως το θέμα της πιο ελεύθερης πρόσβασης για τα μέσα μαζικής μεταφοράς κι αν κάποιοι επιμένουν στο να παραβιάζουν τη ΛΕΑ, θεωρώ πως σιγά σιγά θα πάνε στις λωρίδες, για τα Ι. Χ», πρόσθεσε, συμπληρώνοντας ότι έχει αλλάξει το είδος της κάμερας, που είναι ψηφιακή και καταγράφει σε πραγματικό χρόνο. «Θα έπρεπε να υπάρχουν κάμερες και στις λεωφορειολωρίδες και στη ΛΕΑ, καθώς και σε δρόμους όπως η Αττική Οδός και το Ποτάμι«, είπε.

«Βλέπουμε τώρα την αστυνομία η οποία επεμβαίνει στα λιμανάκια της παραλιακής, είδαμε και το περιστατικό του μοτοσικλετιστή ο οποίος δεν σταμάτησε και δέχτηκε το ποσό των 20.000 ευρώ πρόστιμο γιατί παραβίασε 12 κόκκινα φανάρια Τυχερός αυτός που θα πληρώσει 20.000€ και δεν θα τον θάψουν» πρόσθεσε.

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι τόσο μεγάλο γιατί υπάρχει ένας όγκος όπου χωράνε 10 αυτοκίνητα π.χ. στην Αττική και έχουμε 30 και κάθε χρόνο. Πουλάνε 5 αυτοκίνητα την ημέρα οι εταιρίες και αυτά που καταστρέφονται είναι δύο, είπε ο σύμβουλος οδικής ασφάλειας υπενθυμίζοντας ότι έχουν γίνει υποδομές και στην Αττική και σε όλη την Ελλάδα, ενώ και το Μετρό, έχει βοηθήσει πολύ στην αποσυμφόρηση.

Θεωρώ λοιπόν ότι η ατομική ευθύνη του καθενός από εμάς με τη συμπεριφορά μας να παρκάρουμε εκεί που επιτρέπεται, να μην δυσκολεύουμε την κυκλοφορία, να μην παρεμποδίζουν τα λεωφορεία και τα μέσα μαζικής μεταφοράς όπου πηγαίνουν οι άνθρωποι στις δουλειές τους. Υπάρχει ακόμα κόσμος που βάζει τα παιδιά του χωρίς κάθισμα πίσω, χωρίς ζώνη μέσα στο αυτοκίνητο, χωρίς κράνος πάνω στην μοτοσυκλέτα ή το κράνος είναι μεγαλύτερο από το κεφαλάκι του παιδιού χωρίς να είναι δεμένο. Αυτά σώζουν τη ζωή μας και η ακεραιότητά μας εξαρτάται από εμάς τους ίδιους, τόνισε ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα