Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων των πυρόπληκτων για την έκτακτη οικονομική ενίσχυση
Χωρίς προβλήματα η υποβολή αιτήσεων.
Ομαλά διεξάγεται από το πρωί η διαδικασία υποβολής αιτήσεων από τους πυρόπληκτους της Αττικής για τη χορήγηση του έκτακτου εφάπαξ επιδόματος.
Δικαιούχοι της ενίσχυσης είναι φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις που επλήγησαν από τις πυρκαγιές στις 23 και 24 Ιουλίου σε Ραφήνα, Μαραθώνα και Κινέτα. Οι αιτήσεις υποβάλλονται από τις 08:00 έως τις 20:00 στο Πνευματικό Κέντρο Ραφήνας (δίπλα από το δημαρχείο), στο Κλειστό Γυμναστήριο Μαραθώνα (στην αφετηρία έναρξης της μαραθώνιας διαδρομής), στο ΚΑΠΗ Κινέτας (56,5 χλμ. Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου) και στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών (Αναστάσεως 2 και Τσιγάντε, Παπάγου).
Το έκτακτο επίδομα είναι για τις κατοικίες 5.000 ευρώ, για τους τρίτεκνους και πολύτεκνους 6.000 ευρώ και για τις επιχειρήσεις 8.000.
Να σημειωθεί ότι από σήμερα οι αιτήσεις για το επίδομα των 586 ευρώ που χορηγεί ο Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου για την οικοσκευή υποβάλλονται πλέον και αυτές στο Πνευματικό Κέντρο αντί για το δημαρχείο, προκειμένου να αποφύγουν οι πολίτες την ταλαιπωρία.
Σήμερα, πρώτη ημέρα υποβολής των αιτήσεων, η προσέλευση του κόσμου τουλάχιστον τις πρώτες ώρες δεν ήταν μεγάλη με αποτέλεσμα η εξυπηρέτησή τους να ήταν άμεση και χωρίς προβλήματα. Σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σήμερα και αύριο θα προσέρχονται όσοι το επίθετό τους αρχίζει από Α έως Ι, χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό.
Πέμπτη 2 και Παρασκευή 3 Αυγούστου θα καταθέσουν τις αιτήσεις τους όσοι τα επίθετά τους αρχίζουν από Κ έως Μ, Σάββατο 4 και Κυριακή 5 Αυγούστου από Ν έως Π, ενώ τη Δευτέρα 6 και την Τρίτη 7 Αυγούστου θα υποβάλλουν αιτήσεις οι δικαιούχοι με επίθετο που αρχίζει από Ρ έως Ω.
Όσοι δεν προλάβουν τις ανωτέρω ημερομηνίες, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι θα συνεχιστεί η υποβολή αιτήσεων, αμέσως μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου κατάθεσης, έως και τις 30 Οκτωβρίου 2018.
Στο έντυπο της αίτησης και στην υπεύθυνη δήλωση που είναι ενσωματωμένη, οι πληγέντες συμπληρώνουν μόνο τα στοιχεία τους, ενώ θα πρέπει να φέρουν μαζί τους φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητάς τους (ή διαβατήριο), πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (για τρίτεκνους και πολύτεκνους) και το συμβόλαιο μίσθωσης του ακινήτου ή το Ε2 του ιδιοκτήτη αν πρόκειται για ενοικιαστή. Προαιρετικά, δεκτά γίνονται και φωτοαντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού (ή βεβαίωση τράπεζας για τα στοιχεία λογαριασμού δικαιούχου), φωτογραφίες της πληγείσας κατοικίας και φωτοτυπία του δελτίου επανελέγχου. Για τις επιχειρήσεις, εκτός από την φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας, απαιτούνται νομιμοποιητικά στοιχεία εκπροσώπησης της επιχείρησης, ενώ τα προαιρετικά έγγραφα είναι τα ίδια με των φυσικών προσώπων.
Πηγή: ΑΠΕ