Νέα Στύρα: Πώς ο νηογνώμονας «καταρρίπτει» τον ισχυρισμό του πλοιάρχου

Σε εξέλιξη η επιχείρηση ρυμούλκησης του κολημμένου πλοίου

Parallaxi
νέα-στύρα-πώς-ο-νηογνώμονας-καταρρίπ-1359366
Parallaxi

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για το ναυτικό ατύχημα στα Νέα Στύρα, με ειδικό νηογνώμονα να διαψεύδει το σενάριο του καπετάνιου για κολλημένα πηδάλια, καθώς εκτιμά πως δεν υπήρχε καμία σχετική βλάβη, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Το απόγευμα, ξεκίνησε η επιχείρηση αποκόλλησης του φέρι μποτ από την ξέρα που προσάραξε την Τρίτη και στο σημείο επιχειρούν δύο ρυμουλκά.

Το ένα πλοίο διαθέτει πλήρωμα 15 ατόμων που έχουν αναλάβει τη ρυμούλκηση του φέρι μποτ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΑΒΟΥΝΙΩΤΙΣΣΑ», ενώ στο άλλο βρίσκεται ναυπηγός ο οποίος έχει επιθεωρήσει τη ζημιά για να ετοιμάσει το σχέδιο για τις εργασίες.

Σήμερα, οι δύτες που ελέγχουν τα ύφαλα του πλοίου διαπίστωσαν ρήγμα 20 μέτρων στο κύτος, γεγονός που πρόκειται να δυσκολέψει σημαντικά την επιχείρηση μεταφοράς. Στο εσωτερικό του σκάφους παραμένουν και τα περίπου 30 οχήματα επιβατών.

Το ένα εκ των δύο ρυμουλκών έχει πάρει κάθετη θέση προς το φέρι μποτ, ώστε να το στηρίξει και να μην πάρει μεγαλύτερη κλίση. Στην περιοχή πνέουν άνεμοι που αγγίζουν σε ένταση τα 7 μποφόρ.

Αύριο στον ανακριτή ο καπετάνιος – Τι λέει στέλεχος της εταιρείας

Στο πλοίο, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Αγία Μαρίνα – Στύρα, επέβαιναν 105 επιβάτες και 9μελές πλήρωμα. Ο 62χρονος καπετάνιος του πλοίου, που συνελήφθη και οδηγήθηκε ενώπιον του εισαγγελέα Χαλκίδας, απέδωσε την προσάραξη σε μηχανικό πρόβλημα, ισχυρισμός που θα εξεταστεί από τους πραγματογνώμονες που θα οριστούν.

Ο καπετάνιος, που κρατείται για το περιστατικό, αναμένεται να μεταχθεί στον ανακριτή την Παρασκευή, ενώ το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας παραπέμπει στον εισαγγελέα και την πλοιοκτήτρια εταιρεία, αφού ώρες μετά το συμβάν δεν είχε προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.

«Πρόκειται για καπετάνιο που εκτελούσε 8 χρόνια το συγκεκριμένο δρομολόγιο και τα δύο τελευταία στο συγκεκριμένο καράβι», ανέφερε υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας στον ΣΚΑΪ, την Τετάρτη.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, μετά το συμβάν ο καπετάνιος ήρθε σε επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες της εταιρείας και ζητούσε συγγνώμη, χωρίς να μπορεί να εξηγήσει επαρκώς τα αίτια της προσάραξης, αποδίδοντάς τη σε αφηρημάδα και έλλειψη προσοχής. Στη γέφυρα βρίσκονταν ακόμα δύο άτομα, ο μηχανικός αριστερά του και ο ελεγκτής εισιτηρίων δεξιά του. Εκείνος κρατούσε το τιμόνι την ώρα της σύγκρουσης, ενώ για την καθυστέρηση ενημέρωσης για το συμβάν είπε πως σάστισε.

Πηγή: kathimerini.gr

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα