Νέες αιτήσεις κατά του νόμου «κρατικοποίησης» του ΟΑΣΘ
Οι αιτούντες αναφέρουν πως θα υποστούν ανεπανόρθωτη βλάβη.
Νέες αιτήσεις αναστολής και ακύρωσης του νόμου «κρατικοποίησης» του ΟΑΣΘ, επιχειρούν ακόμα 3 παλαιοί μέτοχοι της εταιρείας, λίγες ημέρες μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας να «παγώσει» τη διαδικασία «εκκαθάρισης εν λειτουργία» του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, τουλάχιστον μέχρι να αποφανθεί το δικαστήριο επί προηγούμενης αίτησης αναστολής, άλλων μετόχων.
Τις νέες αιτήσεις υπέβαλλε ο καθηγητής Πάνος Λαζαράτος, εκ μέρους των παλαιών μετόχων, Αθανάσιου και Ελένης Στεφανίδη και Αντώνιου Χατζημπαλιώτη και εδράζεται σε δυο σημεία του νόμου, με τον οποίο αποφασίστηκε η κρατικοποίηση (4482/17) που θεωρεί αντισυνταγματικά. Όπως αναφέρει η αίτηση:
Οι αιτούντες αναφέρουν πως θα υποστούν ανεπανόρθωτη βλάβη και ζητούν:
α) να ανασταλεί η εκτέλεση της διαλύσεως και της διαδικασίας εκκαθαρίσεως του ΟΑΣΘ,
β) να μην προχωρήσει το (σσ νέο) Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΘ σε προκήρυξη διαγωνισμού για την επιλογή ιδιωτικής ελεγκτικής εταιρείας που θα ενεργήσει την απογραφή και αποτίμηση της αξίας της επιχειρήσεως του ΟΑΣΘ μέχρις ότου εκδοθεί απόφαση του Δικαστηρίου επί της αιτήσεως ακυρώσεως.
Άλλως να διαταχθούν τα ακόλουθα κατάλληλα μέτρα, προς αποτροπή ανεπανόρθωτης βλάβης των αιτούντων:
α) να εκπροσωπηθεί η Γενική Συνέλευση των μετόχων των οποίων οι μετοχές περιήλθαν αναγκαστικώς στο Δημόσιο στην διαδικασία της εκκαθαρίσεως του ΟΑΣΘ, είτε με ορισμό εκπροσώπου της στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΘ που αποτελεί τον κατά νόμο εκκαθαριστή, είτε με ορισμό ορκωτού ελεγκτή-λογιστή της επιλογής της, είτε με ορισμό προσώπου που τούτη θα υποδείξει, το οποίο θα έχει εξουσία να συνεργαστεί με την ελεγκτική εταιρία η οποία θα αναλάβει το έργο της απογραφής-αποτιμήσεως της περιουσίας του ΟΑΣΘ έχοντας πλήρη πρόσβαση στο σύνολο του αρχείου και των εγγράφων στοιχείων του Οργανισμού,
β) να εκπροσωπηθεί η Γενική Συνέλευση των μετόχων στις δύο εκκρεμείς από 5.7.2017 και 1.8.2017 αιτήσεις υπαγωγής διαφορών με το ελληνικό Δημόσιο σε διαιτησία, προς αποτροπή συγκρούσεως καθηκόντων,
γ) να διαταχθεί κάθε άλλο, πρόσφορο κατά την κρίση του δικαστηρίου μέτρο, εις τρόπον ώστε να μην αρχίσει η διαδικασία εκκαθαρίσεως του ΟΑΣΘ».
Πηγή: ΑΠΕ