ΟΤΘ: Πάνω από 100 δράσεις προβολής και μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη Παγκόσμιος Προορισμός.

Parallaxi
οτθ-πάνω-από-100-δράσεις-προβολής-και-μάρ-191122
Parallaxi

Περισσότερες από 100 δράσεις προβολής και μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης συμπεριλαμβάνονται στον μέχρι τώρα  απολογισμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης για το 2019, τα στοιχεία του οποίου, θα παρουσιαστούν στην ερχόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ.

Επίτευξη στόχων Μέσα στην χρονιά που πέρασε, ο ΟΤΘ πέτυχε την ισχυροποίηση της παρουσίας της Θεσσαλονίκης ως τουριστικό προορισμό, στις γειτονικές Βαλκανικές χώρες αλλά  και στις παραδοσιακές αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, του Ισραήλ και της Γερμανίας.

Το “ψηφιακό στοίχημα” Ο ΟΤΘ κερδίζει το στοίχημα της ισχυρής παρουσίας του στον ψηφιακό τουρισμό της Θεσσαλονίκης με την ολοκλήρωση του πρώτου μέρους μίας μεγάλης μελέτης που αφορά στην παρουσία της πόλης στα  social media.

Ποιοτικά Χαρακτηριστικά O ΟΤΘ είναι ο μοναδικός φορέας που έχει αναλάβει και επενδύει συστηματικά στη διαδικτυακή προβολή της, συγκεντρώνοντας  τα στοιχεία μίας μεγάλης και με πολλά ποιοτικά χαρακτηριστικά έρευνας, τα οποία θα αξιοποιηθούν στην ψηφιακή προώθηση μέχρι το τέλος του 2019.

Αναγνωρισιμότητα προορισμού Η μελέτη ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο, με στόχο τη διεύρυνση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού αλλά και του Οργανισμού στα κοινωνικά δίκτυα ( Facebook  25.500 followers, Instagram 15.500 Followers,συνεχείς αναρτήσεις ,καμπάνιες,προβολή των εκδηλώσεων της πόλης), προσθέτοντας στα ήδη υπάρχοντα και τις πλατφόρμες του Tripadvisor και του LinkedIn.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης βάζει την πόλη στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

-Στο πλαίσιο συνεργασίας ΟΤΘ-Fraport Greece και με σκοπό την υποστήριξη των δυο πτήσεων της από Λονδίνο και Κίεβο προς Θεσσαλονίκη, η Wizz Air, ανέλαβε και παρουσιάζει στην επίσημη σελίδα της στο Facebook την πόλη ως ιδανικό city break προορισμό για την γαστρονομία, για τα μνημεία Unesco και για αναψυχή.

-Τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος της Θεσσαλονίκης προβάλλονται σε όλες τις γλώσσες της ιστοσελίδας της Wizz Air, ενώ στην αγγλική και την ουκρανική υπάρχει υπερσύνδεση με το επίσημο portal προορισμού της πόλης, thessaloniki.travel .

-Στην ίδια λογική, η Θεσσαλονίκη θα παρουσιαστεί  σε παραπάνω από 200.000 επιβάτες της αεροπορικής εταιρίας Transavia από τον ερχόμενο Νοέμβριο μέχρι και τον Απρίλιο του 2020.

-Ο ΟΤΘ παρουσιάσε τον προορισμό σε 3 Διεθνείς Εκθέσεις (Vakantiebeurs, ITB Berlin 2019,  Greek Travel Show) και προβλήθηκε σε δύο παρουσιάσεις που ήταν ενταγμένες στο event Luxury Greece που διοργανώθηκε  από το γραφείο προώθησης προορισμών και τουριστικών επιχειρήσεων ViaggioXte σε συνεργασία με τον tour operator Viaggi Dell’ Elefante με την παρουσία εκπροσώπων από luxury τουριστικά γραφεία της Λομβαρδίας/Emilia –Romagna στην Ιταλία.

-Στις καινοτόμες δράσεις τουριστικής προβολής συμπεριλήφθηκε η απευθείας παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της πόλης στο ετήσιο meeting της Collette (2019 Global Sales Meeting) του μακροβιότερου και μεγαλύτερου tour operator των ΗΠΑ που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τη συμμετοχή 120 sales managers της Collette, (110 από τις ΗΠΑ ,10 από τον Καναδά).

-Στο Λονδίνο και στο  Φεστιβάλ Γαστρονομίας του National Geographic Traveller , το Masterclass της «Θεσσαλονίκης των Γεύσεων» ξεπέρασε κάθε προσδοκία των διοργανωτών καθώς μετατράπηκε σε πάρτυ των γεύσεων της Θεσσαλονίκης και της ελληνικής γαστρονομίας.

-Μέσα στο 2019 , ο ΟΤΘ απέσπασε δύο χρυσά βραβεία, στις κατηγορίες Digital Tourism και Destinations- Tourist Attractions  και ένα ασημένιο για την καμπάνια ιστορικής μνήμης «Salonica Front WWI» στην πρώτη του συμμετοχή στα Tourism Awards που διοργανώνονται  κάθε χρόνο  υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), την «Marketing Greece» και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

-Στις αρχές του 2019 ο ΟΤΘ ανταποκρινόμενος στις νέες απαιτήσεις για την υλοποίηση έργων δημοσίου χαρακτήρα και στην ανάγκη βελτίωσης των συστημάτων προγραμματισμού- διαχείρισης και ελέγχου, αποκτά Διαχειριστική Επάρκεια τύπου Β και τύπου Γ και μπορεί πλέον να προκηρύξει, να αναλάβει και να υλοποιήσει  ο ίδιος έργα καθώς και την μελέτη, τον προγραμματισμό ,την διοίκηση ,την επίβλεψη και την εκτέλεση αυτοχρηματοδοτούμενων και συγχρηματοδοτούμενων έργων.

-Στις υπόλοιπες στρατηγικές συνεργασίες μέσα στο 2019 προστέθηκαν οι: Fraport Greece, Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, ΠΟΕΤΝ, ΟΕΠΕΘ, ΑΤΕΙΘ.

-Σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας  Σχολή Τουριστικών του ΤΕΙΘ ο ΟΤΘ διοργάνωσε δυο ημερίδες για τον τουρισμό στο πλαίσιο του Money Show και του Thessaloniki Design Week.

-Η παρουσία της τουριστικής Θεσσαλονίκης στις οθόνες ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του Thess Mall,  είναι μία ακόμη από τις δράσεις συνεργασίας του ΟΤΘ και του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, που υλοποιήθηκαν για την ενίσχυση προβολής της πόλης .

-Τις 5 κρουαζιέρες που κατέπλευσαν μέχρι σήμερα καλωσόρισαν τα στελέχη του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον ΟΛΘ και διένειμαν ενημερωτικό υλικό με ξενόγλωσσους ταξιδιωτικούς οδηγούς και χάρτες της πόλης,  παρέχοντας παράλληλα πληροφορίες για τις μετακινήσεις τους προς τις αγορές, τα αξιοθέατα και τα εμπορικά κέντρα.

-Το τηλεοπτικό συνεργείο του γερμανικού δημόσιου τηλεοπτικού οργανισμού ZDF, ξεναγήθηκε στη Θεσσαλονίκη από τον ΟΤΘ και η Θεσσαλονίκη παρουσιάστηκε στο πρωϊνό τηλεοπτικό προγράμμα “Volle Kanne” . Η παρουσία της πόλης ήταν έντονη και στο τηλεοπτικό κανάλι της δημόσιας Βουλγαρικής τηλεόρασης ΒΝΤ , στην εβδομαδιαία εκπομπή #Europa.

-H Θεσσαλονίκη έχει πλέον μηνιαία παρουσία στο newsletter του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού,προβάλλοντας τα ισχυρά της πλεονεκτήματα.

Συνεργασίες 

Στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2019 ο ΟΤΘ διοργάνωσε, συμμετείχε, υποστήριξε και συνεργάστηκε κατά περίπτωση με άλλους φορείς της πόλης για την πραγματοποίηση:

-22 Fam Trips και Press Trips (σε συνεργασία με τα Γραφεία ΕΟΤ Ισραήλ, Κάτω Χωρών, Πολωνίας, Κύπρου, Γερμανίας κλπ)

-28 επιστημονικών συνεδρίων και συναντήσεων νέων, φοιτητών και μαθητών

-7 Φεστιβάλ ( πχ Διεθνές Φεστιβάλ Μνημείων κλπ)

-Αθλητικών διοργανώσεων(14ος Διεθνής Μαραθώνιος, 8ος Διεθνής Ημιμαραθώνιος, 2οOlympic Day Run)

-Της παράστασης «Χαρούμενη Κινέζικη Πρωτοχρονιά 2019», στο πλαίσιο του εορτασμού της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς.

Οι αριθμοί μιλούν :

Η αύξηση των αφίξεων στο αεροδρόμιο Μακεδονίας,  σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Fraport- Greece (Διεθνείς Αφίξεις + 10,6%) πιστοποιεί την ανοδική πορεία του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη καθώς 248.000 άτομα παραπάνω επισκέφτηκαν την πόλη μέχρι τα τέλη Ιουλίου σε σχέση με το 2018. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από την ΕΞΘ οι διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία – μέλη της στην πόλη είχαν μια πτώση της τάξης του -1,5 % , εικόνα όμως που δεν αποτυπώνεται από τα στοιχεία επισκεψιμότητας μουσείων και αρχαιολογικών χώρων που δείχνουν το αυξημένο ποιοτικό τουριστικό ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη  όπως για παράδειγμα το Επταπύργιο  με 85.000 επισκέπτες παραπάνω σε σχέση με το 2018.

Ο τουρισμός είναι το μεγάλο στοίχημα των επόμενων ετών για την Θεσσαλονίκη.

Ο Οργανισμός Τουρισμού αξιοποιεί όλα τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ώστε η στροφή στον ποιοτικό τουρισμό να αποτελέσει τον βασικό μοχλό οικονομικής ανάπτυξης και προόδου της πόλης.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα