Το έγγραφο-απάντηση του ΟΑΣΘ για το ιστορικό βλαβών του λεωφορείου στη Σταυρούπολη
Σημερινό δημοσίευμα φανέρωνε έγγραφο, σημειώνοντας πως το εν λόγω λεωφορείο ήταν γνωστό πως είχε βλάβη.
https://www.facebook.com/Sapika.Synthia.NeaDimokratia.A.Thessalonikis/photos/a.2205799726205855/2290624944389999/?type=3
Μετά την καταγραφή περιστατικού κατά το οποίο λεωφορείο του ΟΑΣΘ φαίνεται να είχε φύγει χωρίς φρένα με αποτέλεσμα ένα ατύχημα, σημερινό δημοσίευμα κυκλοφόρησε έγγραφο, σημειώνοντας πως το εν λόγω λεωφορείο ήταν γνωστό πως είχε βλάβη.
Ο ΟΑΣΘ προχώρησε πριν λίγη ώρα στην εξής ανακοίνωση για το θέμα, με δικό του έγγραφο:
Η μονταζιέρα των ψεύτικων ειδήσεων, τα οποία σήμερα προέρχονται από «εργαζόμενους του ΟΑΣΘ», συνεχίζει να δουλεύει ασταμάτητα.
Αυτή τη φορά όσοι προσπαθούν να υπονομεύσουν το συγκοινωνιακό έργο αλλά και να σταματήσουν την εκκαθάριση «ενημέρωσαν» το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης με δήθεν «αποκαλυπτικά στοιχεία» για το ατύχημα που σημειώθηκε στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης.
Μάλιστα δημοσιοποίησαν και έγγραφα για το «ιστορικό» βλαβών του οχήματος, προφανώς για να δικαιολογήσουν τις ψευδείς ειδήσεις που διέδωσαν τις προηγούμενες ημέρες σχετικά με το συγκεκριμένο λεωφορείο.
Την «είδηση» έσπευσαν να μεταδώσουν και διάφορα ΜΜΕ, χωρίς όμως να διασταυρώσουν τα «αποκαλυπτικά στοιχεία» που δόθηκαν στη δημοσιότητα.
Όπως αποδεικνύεται όμως, η «ομάδα ψεύδους και υπονόμευσης» που λειτουργεί μέσα στον ΟΑΣΘ σκόπιμα διακινεί ψεύτικες ειδήσεις, καθώς απέφυγε να δημοσιοποιήσει ολόκληρο το δελτίο συντήρησης του συγκεκριμένου λεωφορείου. Οι «κοπτοράπτες» διέκοψαν τις… αποκαλύψεις στις 6 Ιουνίου 2019, γιατί έτσι τους βόλευε.
Όπως διαπιστώνεται από το έγγραφο που δημοσιοποιεί η διοίκηση του ΟΑΣΘ, το όχημα από τις 6 Ιουνίου 2019 και μετά δεν είχε παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα στα φρένα.
Γνωρίζουμε καλά ότι ο πόνος τους δεν είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά το κουκούλωμα της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος που ήδη αποκαλύπτει η διαδικασία της εκκαθάρισης.
Ας το βάλουν καλά στο μυαλό τους. Κανείς δεν μπορεί να εμποδίσει την εκκαθάριση και την έρευνα για τα σκάνδαλα δεκαετιών και το «φαγοπότι» εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ στον ΟΑΣΘ. Όλα έχουν πάρει το δρόμο της Δικαιοσύνης.