Επίσης έχει τεθεί σε λειτουργία ένα Κέντρο Πληροφόρησης των πολιτών εντός της καραντίνας αλλά και ένα τηλεφωνικό κέντρο, ώστε οι πολίτες να μπορούν να επικοινωνούν για κάθε πληροφορία σχετική με τους κανόνες λειτουργίας της καραντίνας.
Σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό, αναμένεται τις επόμενες ημέρες να εκδοθούν και ενημερωτικά φυλλάδια όπου θα ενημερώνουν τους πολίτες για τα μέτρα που έχουν παρθεί, ενώ θα παρέχονται και όσες πληροφορίες χρειάζονται για την καθημερινότητα των ανθρώπων.
Παράλληλα συνεχίζονται οι συσκέψεις στους αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Λαρισαίων ώστε να υπάρξει επανασχεδιασμός των αρμοδιοτήτων, ενώ αναμένεται να εμπλακούν στον υποστηριχτικό σχεδιασμό και εθελοντικές οργανώσεις και άλλοι φορείς.
Τέλος σημαντικό ρόλο αναλαμβάνουν και οι διαμεσολαβητές, όπου θα ενημερώνουν τον πληθυσμό της συνοικίας για ό,τι συμβαίνει με την πανδημία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ