ΜΕΤΡΟ: Η απάντηση Ταχιάου για τις νέες αποζημιώσεις 50 εκατ. ευρώ που διεκδικεί ο ανάδοχος

Η ανάρτηση του Νίκου Ταχιάου στο Facebook.

Parallaxi
μετρο-η-απάντηση-ταχιάου-για-τις-νέες-α-508939
Parallaxi

Ευθύνες στην προηγούμενη διοίκηση του ΣΥΡΙΖΑ καταλογίζει ο νυν πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, μετά τα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για νέα αιτήματα για αποζημιώσεις της τάξεως των 50 εκατ. ευρώ, που υπέβαλλε πριν από ενάμιση μήνα η ALASA, η οποία κατασκευάζει το μετρό Θεσσαλονίκης. Τα συγκεκριμένα αιτήματα αφορούν σε καθυστερήσεις της κύριας γραμμής και της γραμμής επέκτασης προς Καλαμαριά. Δείτε περισσότερα ΕΔΩ.

Η ανάρτηση του Νίκου Ταχιάου στο Facebook:

Προφανώς είναι αδόκιμο για οποιοδήποτε στέλεχος της διοίκησης της Αττικό Μετρό Α.Ε. να εκφράσει άποψη ή να προκαταλάβει οποιαδήποτε απόφαση για τους ισχυρισμούς των αναδόχων των δύο συμβάσεων κατασκευής του μετρό της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι είδαν χθες το φως της δημοσιότητας, όταν μάλιστα η υπόθεση είναι ακόμη στο στάδιο της αξιολόγησης από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Οφείλω όμως μία απάντηση σε όσους και όσες έσπευσαν να καταλογίσουν κόστος καθυστερήσεων στην σημερινή κυβέρνηση και μάλιστα στον ίδιον τον πρωθυπουργό.

Οι συγκεκριμένες απαιτήσεις (claims) των εργολάβων αφορούν αποζημιώσεις για εικαζόμενες καθυστερήσεις, για μεν την βασική γραμμή για την περίοδο από 21 Ιουνίου του 2017, για δε την επέκταση προς Καλαμαριά για το χρονικό διάστημα από 1 Φεβρουαρίου 2017 έως και τις 31 Δεκεμβρίου του 2019 και στις δύο περιπτώσεις.

Υπενθυμίζω ότι η νέα διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε.εγκαταστάθηκε μετά την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών στις 20 Σεπτεμβρίου του 2019. Μέχρι τότε και όλο το προηγούμενο διάστημα, τις συμβάσεις διαχειριζόταν η διοίκηση που είχε ορίσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Έως και σήμερα, οι αποφάσεις της όπως και οι εκκρεμότητες που έχει αφήσει, συνεχίζουν να παράγουν αποτελέσματα.

Επί της ουσίας, επιβάλλεται επίσης να προσθέσω ότι για την σημερινή διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. στην αντιμετώπιση των διεκδικήσεων όλων των αναδόχων όλων των έργων της, που είναι μία συνήθης για τα δημόσια έργα πρακτική, προέχουν η νομιμότητα, η διαφάνεια και το δημόσιο συμφέρον και καθόλου δεν εμφιλοχωρεί η πολιτική εκμετάλλευση.

https://www.facebook.com/nikos.tachiaos/posts/548351715882206?__xts__[0]=68.ARBJYDI_nXwR1KnEfyWkzHt7KZE_ZVmuip161XDte6mRenGGLkCaSrokhmvSnhbFOWfinEhkyEsLufaheUaSnqVYdATynsan0FTPUf5VUA8IBIT64MXMJKTy95xQCMJOFgKxH-FcSRzmv3FRAgd_gVhBfRhcMvj24omKmbXNw4XIX9COqZTGZhSgiXk294KvOTkeB5DeTe682WfNjVC1ixniT4XU0iFxMVxXbIgZkWF4hwrNYjegGaYGKYggt-5asgVwtagAaoVDq8IajQDJHDq3ccOJ8S_inDrpL5KHBIAUrfRIQhES9p5oYuAfG1o6bgyf2KkNTmHewkpsw-k&__tn__=-R

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα