Σε συνθήκες «πάμε κι όπου βγει» εξακολουθεί να λειτουργεί το σιδηροδρομικό δίκτυο, παρά την κυβερνητική προσπάθεια να πείσει ότι η επανεκκίνηση των δρομολογίων πραγματοποιείται σε συνθήκες ασφάλειας.
Προφανώς δεν θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν μέσα σε λίγες ημέρες τόσο μεγάλα προβλήματα, όμως, στη σκιά της τραγωδίας στα Τέμπη, οι συνεχείς καταγγελίες των εργαζομένων έχουν τη δική τους σημασία.
Σήμερα πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας, με νέα του ανάρτηση, αποκαλύπτει το μπάχαλο στο δοκιμαστικό δρομολόγιο Ειδομένης. Τα έγγραφα που δίνει στη δημοσιότητα καταγράφουν ότι στη γραμμή έχουν εντοπιστεί χόρτα, υπάρχουν σβηστά σήματα και τυφλά σημεία, ενώ η επικοινωνία είναι κακή έως ανύπαρκτη.
Την ίδια ώρα τα χειρόγραφα σημειώματα παραμένουν. Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι η φωτογραφία με το Δελτίο Ειδοποίησης το οποίο είναι χειρόγραφο. Παρά τις καταγγελίες και τις ανησυχίες των μηχανοδηγών η γραμμή χαρακτηρίστηκε «λειτουργική».