ΟΑΕΔ: Αυτόματη ανανέωση όλων των δελτίων ανεργίας σε Καρδίτσα, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΟΑΕΔ, η απόφαση αποσκοπεί στη διευκόλυνση των ανέργων των πληγέντων περιοχών από τον κυκλώνα «Ιανό».
Την αυτόματη ανανέωση όλων των δελτίων ανεργίας που έληξαν ή λήγουν στο χρονικό διάστημα από τις 18 έως και τις 30 Σεπτεμβρίου στις περιοχές της Καρδίτσας, της Κεφαλονιάς και της Ζακύνθου, αποφάσισε η διοίκηση του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ).
Με αυτόν τον τρόπο, οι εγγεγραμμένοι άνεργοι που υπάγονται στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) της Καρδίτσας, του Αργοστολίου και της Ζακύνθου, που υποχρεούνται να ανανεώσουν το δελτίο ανεργίας τους κατά το παραπάνω διάστημα δεν χρειάζεται να προχωρήσουν σε καμία ενέργεια ανανέωσης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΟΑΕΔ, η απόφαση αποσκοπεί στη διευκόλυνση των ανέργων των πληγέντων περιοχών από τον κυκλώνα «Ιανό».
ΟΑΕΔ: Οδηγίες για την εξυπηρέτηση του κοινού στην Περιφέρεια Αττικής
Για το διάστημα από τη Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου έως και την Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου, η εξυπηρέτηση του κοινού στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) στην Περιφέρεια Αττικής θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.
Όσοι πολίτες προσέρχονται στα ΚΠΑ2 της Περιφέρειας Αττικής χωρίς ραντεβού, δεν θα εξυπηρετούνται. Όσοι πολίτες επιθυμούν να προσέλθουν σε ΚΠΑ2 στην Περιφέρεια Αττικής για υπηρεσίες που δεν παρέχονται ηλεκτρονικά και μόνο, θα πρέπει να υποβάλουν αίτημα για ραντεβού στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti, επιλέγοντας το αρμόδιο ΚΠΑ2. Ακολούθως, θα λαμβάνουν μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται για προσέλευση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.
Όσοι πολίτες προσέρχονται στα ΚΠΑ2 με ραντεβού, θα εξυπηρετούνται με αυστηρή τήρηση των οδηγιών για την ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών και την αποφυγή συγχρωτισμού. Κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας τόσο από τους πολίτες, όσο και από τους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η συντριπτική πλειονότητα των υπηρεσιών του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.
Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, τα αιτήματα ή τα δικαιολογητικά των συναλλασσομένων θα γίνονται δεκτά, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), εφόσον έχει τηρηθεί η διαδικασία πιστοποίησης, μέσω gov.gr ή έχει επισυναφθεί υπεύθυνη δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής.
Οι συνεντεύξεις ανέργων με εργασιακούς συμβούλους διεξάγονται, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή τηλεδιάσκεψης και όχι διά ζώσης.
Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Ελληνικού Δημοσίου (www.gov.gr) με τους κωδικούς του TAXISnet είτε μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ (www.oaed.gr/e-yperesies) με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr).
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ ΜΠΕ