Ο ΟΑΣΘ διαθέτει πλέον άδειες λειτουργίας για τα πρατήρια υγρών καυσίμων του
Λειτουργούσαν εδώ και χρόνια, χωρίς όμως τις απαραίτητες άδειες.
Με μεγάλη ικανοποίηση ο ΟΑΣΘ ανακοινώνει ότι διαθέτει πλέον άδειες λειτουργίας για τα πρατήρια υγρών καυσίμων του, αλλά και ολοκληρωμένο σύστημα εισροών εκροών καυσίμων για όλα τα λεωφορεία του.
Οι άδειες λειτουργίας αφορούν τα πρατήρια καυσίμων που λειτουργούν για τον εφοδιασμό των λεωφορείων στα αμαξοστάσια του Φοίνικα και της Σταυρούπολης. Τα δύο πρατήρια λειτουργούσαν εδώ και χρόνια, χωρίς όμως τις απαραίτητες άδειες, τις οποίες απέκτησε ο ΟΑΣΘ μετά την ολοκλήρωση διαδικασιών που αφορούσαν κυρίως θέματα εφαρμογής της νομοθεσίας, αλλά και των κανόνων ασφαλείας.
Για πρώτη φορά επίσης διαθέτει ολοκληρωμένο σύστημα με το οποίο καταγράφεται λεπτομερώς κάθε κίνηση εφοδιασμού των πρατηρίων με καύσιμα, αλλά και εφοδιασμού κάθε οχήματος με καύσιμα.
Για την ολοκληρωμένη λειτουργία του συστήματος εισροών εκροών έχουν τοποθετηθεί 465 δακτύλιοι σε ισάριθμα λεωφορεία του Οργανισμού, με τους οποίους καταγράφεται λεπτομερώς πότε εφοδιάζεται κάθε όχημα, με πόσα λίτρα, καθώς και πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει από το προηγούμενο γέμισμά του.
«Με την ολοκλήρωση της εφαρμογής του συστήματος εισροών εκροών είμαστε πλέον σε θέση, για πρώτη φορά από την ίδρυση του ΟΑΣΘ, να ξέρουμε σε πραγματικό χρόνο πόσα καύσιμα αγοράζουμε και πόσα καταναλώνουμε. Αυτό θα μας βοηθήσει σημαντικά στο σχεδιασμό όλου του προγραμματισμού μας, αλλά και θα απαλείψει κάθε κενό ή υπόνοια για πλημμέλειες στη διαχείριση των καυσίμων. Υπενθυμίζω ότι ο Οργανισμός κάθε χρόνο αγόραζε και κατανάλωνε 20 εκατ. λίτρα, κόστους περίπου 20 εκ. ευρώ. Το κόστος των καυσίμων αποτελεί το δεύτερο, μετά τη μισθοδοσία, για τον Οργανισμό», τονίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, καθηγητής Γιώργος Σκόδρας και συνεχίζει: «Με την αδειοδότηση λειτουργίας των πρατηρίων του ΟΑΣΘ, τερματίζεται ένα ανεπίτρεπτο κενό που δυστυχώς υπήρχε όλα τα προηγούμενα χρόνια. Δεν είναι μόνον ο στόλος του ΟΑΣΘ που αυξάνεται, καθώς ο Οργανισμός νοικοκυρεύεται σε κάθε επίπεδο. Η προσπάθεια συνεχίζεται, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου συγκοινωνιών στους Θεσσαλονικείς».
Διαβάστε επίσης:
ΕΡΕΥΝΑ: 3 στους 4 Θεσσαλονικείς απόλυτα απογοητευμένοι από τον ΟΑΣΘ