Επικαιρότητα

ΟΑΣΘ: Παραλίγο ατύχημα με λεωφορείο που έμεινε χωρίς τιμόνι

Στο τέρμα της γραμμής 21 του Εύοσμου

Φίλιππος Δεργιαδές
οασθ-παραλίγο-ατύχημα-με-λεωφορείο-πο-990281
Φίλιππος Δεργιαδές

Η εμπειρία του οδηγού και το γεγονός ότι το λεωφορείο βρισκόταν στο τέρμα της γραμμής και έτοιμο να παρκάρει, αποσόβησαν τα χειρότερα, όταν σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ της γραμμής 21, κόπηκε το «μαρκούτσι» από την αντλία τιμονιού και χάθηκε κάθε έλεγχος του οχήματος.

Το γεγονός συνέβη λίγο μετά τη 1μμ στο τέρμα του ΟΑΣΘ στον Εύοσμο, με τον οδηγό να αντιδρά ψύχραιμα και να ακινητοποιεί το όχημα πριν συμβεί κάποιο ατύχημα. Συνέβη την ώρα που το λεωφορείο εισερχόταν στις ρεμίζες για να παρκάρει και ευτυχώς που ο οδηγός ήταν έμπειρος και μπόρεσε και κράτησε το αυτοκίνητο. Την ώρα εκείνη, εντός του οχήματος, βρισκόταν ελάχιστοι επιβάτες οι οποίοι δεν κινδύνευσαν και αποβιβάστηκαν με ασφάλεια.

«Είχε τύχη βουνό, διότι αυτό δεν συνέβη σε κάποια στροφή, ή σε ώρα που το λεωφορείο αναπτύσσει κάποια ταχύτητα, οπότε θα ήταν πολύ δύσκολο να το ελέγξει και να το σταματήσει πριν συμβεί κάποιο κακό σε επιβάτη ή διερχόμενο η άλλο αυτοκίνητο», παρατηρεί έμπειρο στέλεχος του ΟΑΣΘ και προσθέτει ότι «ήταν σωτήριο ότι το ατύχημα συνέβη στην συγκεκριμένη θέση και όχι κάπου αλλού».

Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο λεωφορείο δεν ανήκει στον στόλο του Οργανισμού, αλλά είναι από τα λεωφορεία που έχουν νοικιαστεί με την μέθοδο leasing, από την εταιρία Παπαδάκη. Εκτιμάται πως πρόκειται για ένα όχημα 15ετίας, που δεν έχει συντηρηθεί επαρκώς και γι αυτό προκλήθηκε το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Το πρόβλημα με το μαρκούτσι της αντλία τιμονιού, σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσιάστηκε διότι, «τα πλαστικά μέρη των αυτοκινήτων, όπως το συγκεκριμένο, φθείρονται από την χρήση και τακτικά πρέπει να αλλάζονται».  Σύμφωνα με εργαζόμενους, «στα συγκεκριμένα λεωφορεία δεν γίνονται τακτικοί και πως ο Οργανισμός πρέπει να φροντίζει ώστε όλα τα λεωφορεία να ελέγχονται αυστηρά, ώστε να μην παρουσιάζονται προβλήματα, που μπορεί να κοστίσουν και τραυματισμούς ή κάτι χειρότερο», ενώ σημειώνουν ότι πρέπει να ενταθούν οι προληπτικοί έλεγχοι ιδίως στα λεωφορεία που η παλαιότητα τους ξεπερνά την δεκαετία.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα