Οι προτάσεις των εργαζομένων για την επανεκκίνηση του Σιδηρόδρομου

Χωρίς να υπάρχει ακόμα σαφής ημερομηνία, αναμένεται αρχικά η επανεκκίνηση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Αθήνας.

Parallaxi
οι-προτάσεις-των-εργαζομένων-για-την-ε-979321
Parallaxi

Σε σταδιακή επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου φαίνεται ότι οδηγούμαστε καθώς μετά τη συνάντηση των σιδηροδρομικών με τον υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη, αρχίζει πλέον και διαφαίνονται τα ορόσημα της λειτουργίας τα οποία περιλαμβάνουν, από την ερχόμενη εβδομάδα (χωρίς να υπάρχει ακόμα σαφής ημερομηνία) αρχικά την επανεκκίνηση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Αθήνας και στη συνέχεια των εμπορευματικών δρομολογίων στη Βόρεια Ελλάδα με δύο μηχανοδηγούς και δύο από το προσωπικό ελέγχου και κίνησης αμαξοστοιχιών. Παράλληλα εξετάζεται μείωση ταχυτήτων.

Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση ο πρόεδρος της ΠΟΣ – ΜΣΤ, Γιάννης Ντίτσας, είπε ότι κατατέθηκαν προτάσεις από την ΠΟΣ που είναι διαχρονικές, αλλά σήμερα επίκαιρες για ανοικτό, ασφαλή και ποιοτικό σιδηρόδρομο». Η δέσμευση του υπουργείου, συνέχισε, είναι ότι για να επανεκκινήσει ο σιδηρόδρομος θα πρέπει να υπάρχουν όλα τα εχέγγυα και απ΄ την πλευρά της πολιτείας και από την πλευρά των εργαζομένων για την ασφαλή λειτουργία του σιδηροδρόμου. Θα συναντηθούμε και πάλι εκ νέου, την ερχόμενη εβδομάδα, για να δούμε πως θα προχωρήσει η διαδικασία».

Σύμφωνα με πηγές των σιδηροδρομικών, μεταξύ των προτάσεων των Σωματείων που θα συγκεκριμενοποιηθούν και θα ενσωματωθούν σε ενιαίο κείμενο, περιλαμβάνεται η υιοθέτηση μέτρων όπως:

  • Ψυχολογική υποστήριξη στους εργαζόμενους Έλξης και Κίνησης Αμαξοστοιχιών
  • Σταδιακή επαναλειτουργία των αρτηριακών αμαξοστοιχιών και στελέχωση τους από το Προσωπικό Κίνησης και Ελέγχου Αμαξοστοιχιών με τρεις υπαλλήλους.
  • Άμεση επαναλειτουργία των εμπορικών αμαξοστοιχιών στην Βόρεια Ελλάδα και στην συνέχεια της αποκατάστασης της σιδηροδρομικής υποδομής, σταδιακή δρομολόγηση όλων των εμπορικών αμαξοστοιχιών.
  • Μειωμένη ταχύτητα σε μη τηλεδιοικούμενα τμήματα
  • Μειωμένη ταχύτητα στις σήραγγες
  • Επικαιροποίηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας και πιστή εφαρμογή του
  • Σαφής προσδιορισμός ως προς τα καθήκοντα του Προϊστάμενου Αμαξοστοιχίας
  • Σωστή ροή ανταλλακτικών για αύξηση και αξιοπιστία του τροχαίου υλικού
  • Εκπαίδευση του προσωπικού Έλξης και Κίνησης σε όλο το τροχαίο υλικό
  • Άμεση κάλυψη αναγκών των Διευθύνσεων Δικτύου Κυκλοφορίας,
  • Μείωση δρομολογίων των επιβατικών κατά 50% περίπου (αρτηριακά τρένα)
  • Σταδιακή αύξηση όλων των δρομολογίων των προαστιακών συρμών
  • Επαναλειτουργία του GSMR
  • Άμεση μονιμοποίηση των συναδέλφων με παροχή υπηρεσιών με αξιολόγηση
  • Σαφής προσδιορισμός ως προς τα καθήκοντα του Προϊστάμενου Αμαξοστοιχίας
  • Σωστή ροή ανταλλακτικών για αύξηση και αξιοπιστία του τροχαίου υλικού

ΠΗΓΗ News247

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα