Ακρίβεια: Το 96% των καταναλωτών έχει αλλάξει αγοραστικές συνήθειες – Τι δείχνει έρευνα
Τα ευρήματα δείχνουν πως το μεγαλύτερο πρόβλημα για τα νοικοκυριά σε σχέση με τις τιμές παραμένουν τα τρόφιμα
Oι μισοί Έλληνες καταναλωτές δεν είναι ικανοποιημένοι από την οικονομική τους κατάσταση, ενώ η πλειοψηφία δηλώνει πως έχει επηρεαστεί από την ακρίβεια τους τελευταίους 12 μήνες.
Αυτά είναι κάποια από τα ευρήματα έρευνας του Ινστιτούτου Καταναλωτών για την ακρίβεια η οποία παρουσιάστηκε στις 3 Σεπτεμβρίου 2024.
Τα ευρήματα δείχνουν πως το μεγαλύτερο πρόβλημα για τα νοικοκυριά σε σχέση με τις τιμές παραμένουν τα τρόφιμα καθώς εκεί γίνονται πιο αισθητές οι αυξήσεις, με την ενέργεια να ακολουθεί, ενώ ένα 96% δηλώνει πως έχει αναγκαστεί να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της ακρίβειας.
Στην έρευνα συμμετείχαν 2.675 καταναλωτές. Σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία της έρευνας: ποσοστό 51% ήταν άνδρες, ποσοστό 48,3% ήταν γυναίκες, ποσοστό 0,1% προσδιορίστηκαν ως άλλο, και τέλος ποσοστό 0,7% δεν έδωσαν απάντηση. Ηλικιακά ποσοστό 0,4% δήλωσαν ότι ανήκουν σε ηλικιακή ομάδα 18-24, ποσοστό 4,9% δήλωσαν ότι ανήκουν σε ηλικιακή ομάδα 25-34, ποσοστό 19,6% δήλωσαν ότι ανήκουν σε ηλικιακή ομάδα 35-44, ποσοστό 31% δήλωσαν ότι ανήκουν σε ηλικιακή ομάδα 45-54, ποσοστό 31,1% δήλωσαν ότι ανήκουν σε ηλικιακή ομάδα 55-64 και τέλος ποσοστό 13% δήλωσαν ότι ανήκουν σε ηλικιακή ομάδα 65+.