Η Αegean πετάει σε νέους προορισμούς την Θερινή σεζόν
Το Μαρόκο και το Ντουμπάι οι δημοφιλείς προορισμοί των Ελλήνων - Νέα αεροσκάφη για πτήσεις άνω των 7.5 ωρών.
Η Ελληνική αεροπορική εταιρία Aegean δίνει και πάλι δυναμικό παρόν στην θερινή τουριστική περίοδο, με νέους προορισμούς εκτός Ε.Ε., αυξημένες θέσεις και οικογενειακές προσφορές!
Εστιάζοντας στο ετήσιο πρόγραμμα της AEGEAN, η οποία φέτος “κλείνει” 25 χρόνια ζωής, ο Director Network Planning and Airlines Partnerships κ. Γιάννης Ράσογλου ανέφερε, πως μέχρι το τέλος του 2024 η εταιρεία θα προσφέρει συνολικά 19,5 εκατ. θέσεις και θα επιχειρήσει σε 47 χώρες και σε παραπάνω από 155 προορισμούς, ακολουθώντας την πορεία που σταθερά έχει χαράξει μέχρι σήμερα.
Στο θερινό πρόγραμμα της αεροπορικής, θα διατεθούν 13,4 εκατ. θέσεις, αύξηση της τάξεως του 6%. Ενώ, καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς καταγράφεται ποσοστό αύξησης με στόχο αυτής, τη μείωση της εποχικότητας και την έμφαση στους μήνες Φεβρουάριος, Μάρτιος και Μάιος στους οποίους η Aegean επιχειρεί να προσφέρει αυξημένες θέσεις εξωτερικού από 10% έως και 15%.
Στο θερινό πρόγραμμα του 2024, εκτός από τη διατήρηση προορισμών που έχουν ήδη ξεκινήσει στο τέλος του 2023, όπως το Ντουμπάι (ΗΑΕ) και το Κισινάου (Μολδαβία), η AEGEAN επεκτείνεται και σε νέους, με την προσθήκη 3 προορισμών από την Αθήνα -Σαράγιεβο, Παλέρμο και Βίλνιους που ξεκίνησαν τον Απρίλιο-, ενώ συνεχίζει να επενδύει στα υφιστάμενα δρομολόγια τόσο του εσωτερικού, όσο και του εξωτερικού με την προσφορά επιπλέον θέσεων.
Στον άμεσο σχεδιασμό της AEGEAN περιλαμβάνεται η επέκταση της εταιρείας σε νέους εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης προορισμούς από το 2026 και μετά. Η επέκταση αυτή θα υποστηριχθεί από την προσθήκη τεσσάρων νέων αεροσκαφών μεγάλης χρονικής εμβέλειας, Α321 neo LR, που θα μπορούν να φτάνουν έως και 7,5 ώρες πτήσης, ενώ η διαμόρφωση της καμπίνας των νέων αεροσκαφών θα είναι αναβαθμισμένη, προκειμένου να παρέχει ένα υψηλότερο επίπεδο άνεσης. Ενώ επίσης, στα νέα αεροσκάφη, θα παρέχονται δορυφορική Wi-Fi σύνδεση, οθόνες ψυχαγωγίας (IFE) σε κάθε κάθισμα αλλά και ένα εξαιρετικά αναβαθμισμένο προϊόν για την Business Class με καθίσματα οριζόντιας ανάκλισης (lie flat seats). Αυτά τα αεροσκάφη θα επιτρέψουν την επέκταση σε πιο μακρινές αγορές, όπως οι χώρες του Κόλπου, της Κεντρικής Αφρικής και της Ασίας.
Η κα. Πέπη Σταμάτη, Deputy Chief Commercial Officer Network and Revenue, ανέλυσε τα στοιχεία για την έως τώρα επιβατική κίνηση και τις τάσεις για τη θερινή σεζόν που μόλις ξεκίνησε, τονίζοντας πως οι ενδείξεις που υπήρχαν για την αυξημένη κίνηση του χειμώνα που πέρασε, επιβεβαιώθηκαν με εξαιρετικά αποτελέσματα για την εταιρία. Ειδικά, σε ό,τι αφορά τη φετινή χρονιά, ο Απρίλιος, έδειξε τη δυναμική των Ελλήνων να ταξιδεύουν τόσο στο εσωτερικό, όσο και το εξωτερικό, με την πληρότητα να φτάνει το 80%. Ενώ, η αύξηση των προσφερόμενων θέσεων άγγιξε το 12%, γεγονός που επηρεάστηκε και από την περίοδο του Καθολικού Πάσχα. Συγκεκριμένα, στο δίκτυο του εσωτερικού η αύξηση των προσφερόμενων θέσεων έφτασε το 2%, με πληρότητα 81% κοντά δηλαδή στα ίδια επίπεδα με την αντίστοιχη περσυνή περίοδο, που ήταν το Ορθόδοξο Πάσχα.
Από τον Νοέμβριο 2023 μέχρι τον Μάρτιο 2024, η AEGEAN πρόσφερε αύξηση συχνοτήτων και διαθέσιμων θέσεων, κατά 10%, στο δίκτυο εσωτερικού, με πληρότητα της τάξεως του 81%, παρόμοια με την αντίστοιχη περίοδο της περσινής χρονιάς. Αντίστοιχα, στο δίκτυο εξωτερικού η αύξηση ήταν της τάξεως του 10% και η πληρότητα ήταν 81%, ίδια με την περσινή χρονιά. Τον χειμώνα, η Aegean πέταξε για πρώτη φορά από τη Θεσσαλονίκη σε προορισμούς όπως το Μπιλμπάο, το Κισινάου, το Ταλίν και τη Βαρκελώνη με πληρότητα που έφτασε το 70-75%.
Η Aegean ενισχύει τη βάση της στη Θεσσαλονίκη, όπου από τους 9 προορισμούς το 2019 έχει φτάσει τους 20, καθιστώντας το αεροδρόμιο Μακεδονία έναν από τους πιο ενισχυμένους κόμβους της. Την φετινή σεζόν η αεροπορική, αυξάνει σημαντικά τον αριθμό των εβδομαδιαίων πτήσεων στο σύνολο της περιόδου προς Κω, Σαντορίνη, Μύκονο, Πάρο από Θεσσαλονίκη. Ενώ, προστίθενται στο δίκτυο εσωτερικού νέα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Νάξο.
Επίσης, ενισχύεται η χωρητικότητα στο υπόλοιπο δίκτυο εσωτερικού, σε δρομολόγια μεγάλης κίνησης όπως Αθήνα-Ηράκλειο, Αθήνα-Χανιά, Αθήνα-Ρόδος με επιπλέον καθημερινή συχνότητα, αλλά και σε Λήμνο, Σητεία, Κάρπαθο, ενώ προστίθενται νέα δρομολόγια από από Ηράκλειο προς Καλαμάτα και από Ρόδο προς Κάρπαθο-Κάσο-Σητεία.
Στο εξωτερικό, οι αγορές που η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει για το 2024 είναι η Κύπρος, η Τουρκία, παραδοσιακά η Ιταλία και η Γερμανία αλλά και η περιοχή της Ιβηρικής (Ισπανία και Πορτογαλία), της Ολλανδίας και της Αλβανίας στα Βαλκάνια. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τον Κόλπο πέρα από το νέο ετήσιο δρομολόγιο στο Ντουμπάι, σημαντική αύξηση σημειώνεται και στη Σαουδική Αραβία με αυξημένο αριθμό συχνοτήτων καθ’ όλη την διάρκεια του έτους σε Τζέντα και Ριάντ.
Επιβατική κίνηση και τάσεις για τη θερινή σεζόν που μόλις ξεκίνησε
Ο Μάϊος, μέχρι στιγμής, φαίνεται να είναι ένας «δυναμικός» μήνας, τόσο για το δίκτυο του εσωτερικού, όσο και για το δίκτυο του εξωτερικού που ενισχύθηκε και από την περίοδο του Πάσχα. Οι περισσότεροι Έλληνες προτίμησαν το εξωτερικό, ενώ το Μαρόκο ήταν πρώτο στις προτιμήσεις τους με 100% πληρότητα την περίοδο του Πάσχα.
Οι ενδείξεις για την επόμενη χρονική περίοδο είναι θετικές παρουσιάζοντας αυξημένη ζήτηση, με τη συχνότητα των κρατήσεων να φτάνει αυτή τη στιγμή τα επίπεδα του 2019 και τις αναζητήσεις των επισκεπτών για τη χώρα μας στις μηχανές αναζήτησης να παραμένουν αυξημένες.
Τέλος να σημειωθεί ότι η Aegean «τρέχει» πρόγραμμα για οικογένειες με μικρά παιδιά. Συγκεκριμένα προσφέρει εισιτήρια με έκπτωση 60% για τα παιδιά (κάτω των 12 ετών) και χωρίς χρέωση για τα βρέφη, για τα ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν μέχρι και τον Οκτώβριο του 2024.