Γ. Μυλόπουλος: Το Μετρό έπρεπε να λειτουργεί – Υπεύθυνοι ο Μητσοτάκης και ο άφωνος Τζιτζικώστας

"Αντί να πανηγυρίζουν γιατί καθυστέρησαν το έργο, θα έπρεπε σήμερα να ζητήσουν τουλάχιστον μια συγγνώμη από τους Θεσσαλονικείς".

Parallaxi
γ-μυλόπουλος-το-μετρό-έπρεπε-να-λειτου-1063272
Parallaxi

«Αντί να πανηγυρίζουν γιατί καθυστέρησαν ένα έργο που θα έπρεπε να λειτουργεί ήδη από το 2020 προς όφελος των πολιτών της Θεσσαλονίκης όφειλαν σήμερα να ζητήσουν τουλάχιστον μια συγγνώμη από τους Θεσσαλονικείς» τονίζει σε δήλωση του ο υποψήφιος περιφερειάρχης με τον συνδυασμό «Αλλαγή στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας», καθηγητής και πρώην πρύτανης του ΑΠΘ, Γιάννης Μυλόπουλος, με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης για τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

«Ο κ. Τζιτζικώστας, περιφερειάρχης εδώ και δέκα χρόνια και μάλιστα με ισχυρή εντολή από τους πολίτες, δεν έχει πει κουβέντα ούτε για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση του Μετρό, ούτε για την καταστροφή ενός μνημείου που αποδείκνυε την ιστορική συνέχεια και την ελληνικότητα της Μακεδονίας, ούτε όμως για τη διασπάθιση εκατομμυρίων ευρώ δημόσιου χρήματος που μεταφέρθηκαν στα ταμεία των εργολάβων», σημειώνει μεταξύ άλλων στη δήωση του ο κ. Μυλόπουλος.

Αναλυτικά η δήλωση:

«Σήμερα το Μετρό έπρεπε να λειτουργεί ήδη, από το 2020. Με δημόσιο χαρακτήρα, με τα αρχαία της Βενιζέλου αυθεντικά και ακέραια στη θέση τους και χωρίς τα εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις που έχουν δοθεί στους εργολάβους εξ αιτίας των καθυστερήσεων που η ίδια η κυβέρνηση Μητσοτάκη προκάλεσε.

Ο κ. Μητσοτάκης, ο οποίος υπόσχονταν τη λειτουργία του έργου τον Απρίλιο 2023, υπέγραψε σήμερα πανηγυρικά την ανάθεση της λειτουργίας του Μετρό, το οποίο δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, για λόγους ασφαλείας, πριν το 2025.

Έτσι, η λειτουργία ενός έργου σταθερής τροχιάς που κατασκευάστηκε με δημόσια χρήματα, ανατίθεται σε ιδιώτη. Τη στιγμή που το Μετρό της Αθήνας, όπως και τα περισσότερα Μετρό στην Ευρώπη, λειτουργούν με δημόσιο χαρακτήρα.

Ο κ. Τζιτζικώστας, περιφερειάρχης εδώ και δέκα χρόνια και μάλιστα με ισχυρή εντολή από τους πολίτες, δεν έχει πει κουβέντα ούτε για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση του Μετρό, ούτε για την καταστροφή ενός μνημείου που αποδείκνυε την ιστορική συνέχεια και την ελληνικότητα της Μακεδονίας, ούτε όμως για τη διασπάθιση εκατομμυρίων ευρώ δημόσιου χρήματος που μεταφέρθηκαν στα ταμεία των εργολάβων.

Σε μια εποχή μάλιστα κλιματικής κρίσης, με την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να παραμένει ανοχύρωτη απέναντι στον πλημμυρικό κίνδυνο, χωρίς κονδύλια για έργα αντιπλημμυρικής προστασίας.

Αντί να πανηγυρίζουν γιατί καθυστέρησαν ένα έργο που θα μπορούσε να λειτουργεί ήδη από το 2020 προς όφελος των πολιτών της Θεσσαλονίκης, αντί να επιχαίρουν που επιβάρυναν τα δημόσια ταμεία με εκατομμύρια ευρώ αποζημιώσεις, αντί να καμαρώνουν που κατέστρεψαν ένα μνημείο πολιτισμού και αντί να διαφημίζουν την ιδιωτικοποίηση ενός μέσου μαζικής μεταφοράς που κατασκευάστηκε με δημόσια χρήματα, θα έπρεπε σήμερα να ζητήσουν τουλάχιστον μια συγγνώμη από τους Θεσσαλονικείς».

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα