Σπύρος Πέγκας: Χρειάζεται ένα νέο στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής της πόλης
Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, συναντήθηκε σήμερα με φορείς του τουρισμού της Θεσσαλονίκης
Με την επίσκεψη στα γραφεία της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας- Θράκης και τη συνάντηση με τους σημαντικότερους εταίρους της τοπικής τουριστικής βιομηχανίας ολοκληρώνει συμβολικά τον κύκλο των επαφών του, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης και επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Θεσσαλονίκη Για Όλους», Σπύρος Πέγκας θέλοντας να στείλει μήνυμα στήριξης του κλάδου, στον οποίο έχει σημειώσει μεγάλες επιτυχίες στο παρελθόν από τη θέση του αντιδημάρχου Τουρισμού στον δήμο Θεσσαλονίκης.
Εκεί τον υποδέχτηκε ο πρόεδρος της Ένωσης, Βύρων Θεολόγης, καθώς και άλλα μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης, ο Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων, Δημήτρης Σιμιακός, καθώς και μέλη του Δ.Σ. του Thessaloniki Convention Bureau και συγκεκριμένα η αντιπρόεδρος Βίκυ Παπαδημητρίου, ο γενικός γραμματέας, Περικλής Μαγουλάς και το μέλος και πρώην πρόεδρος, Γιάννης Ασλάνης.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης που διεξήχθη, οι εκπρόσωποι των φορέων διατύπωσαν την άποψη μιας χαμένης τετραετίας, αφού η Θεσσαλονίκη υστερεί στον τομέα του τουρισμού, καθώς απουσιάζει ένα οργανωμένο πλάνο τουριστικής προβολής της πόλης. Ταυτόχρονα, όπως τονίστηκε, η σημερινή εικόνα της Θεσσαλονίκης είναι αποκαρδιωτική και δυσάρεστη ακόμα και για τους επισκέπτες της πόλης
Από την πλευρά του, ο Σπύρος Πέγκας παρουσίασε τις πολιτικές που θα εφαρμόσει αμέσως μετά την εκλογή του στη θέση του δημάρχου Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, ο υποψήφιος δήμαρχος ανέλυσε στους φορείς την πρόταση για το νέο στρατηγικό rebranding της πόλης που θα εκπονηθεί από εξειδικευμένη εταιρεία αλλά και για τη θεσμική θωράκιση της τουριστικής προβολής της πόλης, μέσω του φορέα σύμπραξης Marketing Thessaloniki και την πολιτική προβολής που θα ακολουθηθεί, προκειμένου η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει και πάλι την εξωστρέφειά της.
Όπως εξήγησε ο Σπύρος Πέγκας, η πολιτική που θα εφαρμόσει περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τακτικές εξωστρέφειας, διαπραγματεύσεις με αεροπορικές εταιρείες, πίεση για αξιοποίηση του τέλους διανυκτέρευσης προς όφελος της πόλης. Σκοπός είναι η Θεσσαλονίκη να επανασυνδεθεί με μεγάλες πόλεις του κόσμου, να προσελκύσει νέα και ποιοτική επισκεψιμότητα και φυσικά να βελτιωθεί ραγδαία η εικόνα της πόλης, όχι μόνο στα σύγχρονα κανάλια προβολής, αλλά και στην πραγματικότητα!
Στη συζήτηση συμμετείχε χωρίς θεσμικό ρόλο και ο ξεναγός Σφήκας Κωνσταντίνος, ο οποίος αναφέρθηκε στα διάφορα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο στον οποίο εργάζεται, καθώς, η Ένωση Ξεναγών αδυνατούσε να παραβρεθεί, αφού όλα τα μέλη της εργάζονται αυτές τις ημέρες εκτός Θεσσαλονίκης!
Στα γραφεία της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας- Θράκης, τον Σπύρο Πέγκα συνόδευσαν υποψήφιοι της δημοτικής κίνησης «Θεσσαλονίκη Για Όλους».