Πρόεδρος ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: Tον χρεοκόπησαν τον ΟΑΣΘ – Θετικό τα 50 λεωφορεία από την Λειψία

Όσα ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανος Τσόλης.

Parallaxi
πρόεδρος-κτελ-θεσσαλονίκης-tον-χρεοκό-581231
Parallaxi
Εικόνα αρχείου

«Είμαστε ευχαριστημένοι από τα θετικά σχόλια που εισπράττουμε και αυτό είναι μια δικαίωση», τόνισε μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανος Τσόλης.

Σχετικά με τα ΚΤΕΛ που ανέλαβαν δρομολόγια γραμμών του ΟΑΣΘ και το κόστος ο κ. Τσόλης τόνισε ότι «δεν είναι επιδοτούμενο το ΚΤΕΛ, είναι συμφωνημένο μια τιμή ανά χιλιόμετρο είναι ίσως και 200% φθηνότερο απ’ότι ο ΟΑΣΘ. Ο ΟΑΣΘ στοιχίζει 4 ευρώ το χιλιόμετρο και το ΚΤΕΛ εκτελεί με 1,43 ευρώ. Το ΚΤΕΛ πληρώνεται βάση χιλιομέτρων που εκτελεί».

«Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης είναι μια εταιρία που στηρίζεται στα πόδια της από μόνη της. Δεν έχουμε δάνεια, δεν χρωστάμε, κάθε επένδυση που κάναμε όπως και αυτή τώρα, την κάνουμε με πολύ προσοχή», τόνισε. «Ακόμα και αυτή η επένδυση για δύο χρόνια που παίρνει το ΚΤΕΛ αφήνει ερωτηματικά γιατί είναι δύο χρόνια και επενδύσαμε 6 εκατ. ευρώ. Δεν βγαίνουν αυτά τα λεφτά. Όμως αποσκοπούμε κάπου», συμπλήρωσε.

Ερωτηθείς γιατί δεν είχε γίνει τα προηγούμενα χρόνια αυτή η κίνηση, ο κ. Τσόλης είπε ότι «δεν θέλω να αδικήσω, όλο αυτό το deal ξεκίνησε επί ΣΥΡΙΖΑ. Το 2018 όταν είχε πάει σε μια οριακή κατάσταση ο ΟΑΣΘ πήραμε έξι γραμμές.

Ήταν επιφυλακτικοί φοβόντουσαν και ήταν δικαιολογημένο αυτό γιατί είπαν ότι κρατικοποιούμε τον ΟΑΣΘ θα τον φτιάξουμε γιατί δεν λειτουργεί και ξαφνικά μετά από δύο χρόνια ξεκινά να μοιράζει έργο, είχα αρχίσει να τα ανατρέπει όλα αυτά δηλαδή».

Σχολιάζοντας και την κατάσταση του ΟΑΣΘ ο κ. Τσόλης είπε χαρακτηριστικά ότι «όπου παρεμβαίνει το δημόσιο αυτό είναι το τελείωμα. Κουβαλούσε δωρεάν ανάπηρους άνεργους, συνταξιούχους. Όλα αυτά όμως ήταν συμφωνίες που έπρεπε να πληρώνεται.

Ήταν εκατομμύρια που διεκδικούσε και τους τα έδιναν με το σταγονόμετρο. Τον χρεοκοπήσανε τον ΟΑΣΘ. Από ένα σημείο και μετά δεν είχε να πληρώσει τους εργαζόμενους».

Σχολιάζοντας και την απόφαση Ζέρβα για αγορά 50 λεωφορείων από την Λειψία, ο κ. Τσόλης ανέφερε ότι «το θεωρώ θετικό και δείχνει ότι τον απασχολεί ένα θέμα. Αφουγκράζεται την κατάσταση στην αστική συγκοινωνία».

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα