Μπήκαμε στο σταθμό Φλέμινγκ του μετρό
Λέξεις-Εικόνες: Κύα Τζήμου Παράλληλα με το ξεκίνημα των εργασιών στο σταθμό Νέας Κρήνης στην επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά και την αποσυναρμολόγηση του μετροπόντικα με σκοπό την μεταφορά του στο σταθμό της Νέας Ελβετίας για να ξεκινήσει μετά από 3,5 μήνες που θα ολοκληρωθεί η μεταφορά του η αντίστροφη διάνοιξη των σηράγγων […]
Λέξεις-Εικόνες: Κύα Τζήμου
Παράλληλα με το ξεκίνημα των εργασιών στο σταθμό Νέας Κρήνης στην επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά και την αποσυναρμολόγηση του μετροπόντικα με σκοπό την μεταφορά του στο σταθμό της Νέας Ελβετίας για να ξεκινήσει μετά από 3,5 μήνες που θα ολοκληρωθεί η μεταφορά του η αντίστροφη διάνοιξη των σηράγγων μέχρι την Ανάληψη, η Αττικό Μετρό, άνοιξε για το κοινό σήμερα το απόγευμα τον σταθμό Φλέμινγκ στην πολύπαθη Δελφών, με τους κ. Στράτο Σιμόπουλο, Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Έργων και τον κ. Γιώργο Κωνσταντινίδη, Διευθυντή Έργου της Διεύθυνσης Μετρό Θεσσαλονίκης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ να είναι πρόθυμοι να δώσουν πληροφορίες στον κόσμο που αποφάσισε να λάβει μέρος στην ξενάγηση. Παρευρέθησαν, επίσης, μηχανικοί της αναδόχου κοινοπραξίας, ο αντιπρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Δημήτρης Γρίβας και το μέλος διοίκησης και αντιδήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Ο σταθμός άνοιξε για το κοινό, με την ευκαιρία ολοκλήρωσης των έργων πολιτικού μηχανικού, ενώ απομένει η ολοκλήρωση των ηλεκτρομηχανολογικών και αρχιτεκτονικών εργασιών. Ο σταθμός “Φλέμινγκ”, είναι ο τρίτος κατά σειρά στον οποίο ολοκληρώνονται τα έργα πολιτικού μηχανικού, μετά το “Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό” και τον “Ευκλείδη”. Ενημερωτικά και στον σταθμό “Φλέμινγκ” βρέθηκαν αρχαιότητες που αποσπάστηκαν και μεταφέρθηκαν προς φύλαξη. Ο σταθμός επιλέχθηκε για την επίσκεψη του κοινού παρόλο που δεν είναι ο πιο προχωρημένος σε κατασκευή γιατί σ΄αυτό το χρονικό σημείο της κατασκευής δεν έχουν ολοκληρωθεί οι οροφές στα κάτω επίπεδα, έτσι ώστε μπορούν να γίνουν ορατές στον επισκέπτη οι σήραγγες του μετρό. Ο συγκεκριμένος σταθμός περιλαμβάνει τρία επίπεδα. Στο επίπεδο -1 θα βρίσκονται τα εκδοτήρια εισιτηρίων και οι επιβάτες θα κατεβαίνουν με κυλιόμενες σκάλες στο επίπεδο -2 όπου θα βρίσκονται τα ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα και δεν αφορά το επιβατικό κοινό που θα το προσπερνά κατεβαίνοντας προς τις αποβάθρες, στο επίπεδο -3. Το μήκος του σταθμού είναι 88 μέτρα και το πλάτος του 20 μέτρα.
Οι κάτοικοι της περιοχής εξέφρασαν τη δυσαρέσκεια τους σε ήπιους τόνους για τις μεγάλες καθυστερήσεις και την ταλαιπωρία τους από το 2007 και αφού ενημερώθηκαν για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του σταθμού, προχώρησαν σε ερωτήσεις που ουσιαστικά “καίνε” τους πολίτες και ειδικά τους κατοίκους της περιοχής. Πότε, λοιπόν, θα ολοκληρωθεί η βασική γραμμή του μετρό της Θεσσαλονίκης, αν υπάρχουν εξελίξεις με το θέμα των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου, αν είναι εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση, γιατί δεν βλέπουν τις εργασίες να προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς. Οι κύριοι Κωνσταντινίδης και Σιμόπουλος επεσήμαναν ότι το Μετρό, εδώ και μερικούς μήνες εξάντλησε τον χρόνο παράδοσής του στους Θεσσαλονικείς και έθεσαν ένα χρονικό όριο παράδοσης του έργου στο τέλος του 2017, αρχές του 2018. Συνέχισαν λέγοντας πως για το Σταθμό Βενιζέλου αναμένουν την απόφαση του ΣτΕ στην προσφυγή του δημάρχου, χρήματα υπάρχουν και οι εργασίες ακολουθούν ένα συγκεκριμένο πλάνο που περιλαμβάνει όλους τους σταθμούς στο κάθε βήμα κατασκευής τους, με αποτέλεσμα οι καθυστερήσεις σε έναν σταθμό να επηρεάζουν την ροή όλου του έργου. Άντε να δούμε.