Τέλος στις παράνομες χρεώσεις σε κινητά από πενταψήφια νούμερα
Ο καταναλωτής είναι αναγκαίο να ελέγχει το λογαριασμό του ώστε να προστατεύεται από τους επιτήδειους.
«Θεωρούμε αναγκαία την επικαιροποίηση του θεσμικού πλασίου για τις υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης, ώστε να ληφθούν υπόψη οι νεότερες τεχνολογικές εξελίξεις. Το ζητούμενο είναι να προστατεύεται αποτελεσματικότερα ο μέσος καταναλωτής, ο οποίος, πολλές φορές, βρίσκεται στη δύσκολη θέση να πρέπει να αποδείξει χωρίς να διαθέτει ούτε τις απαιτούμενες τεχνικές γνώσεις, ούτε τα αναγκαία τεχνικά μέσα, ότι δεν έχει δώσει τη ρητή του συγκατάθεση για την εγγραφή του ως συνδρομητή», τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Συνήγορος του Καταναλωτή Λευτέρης Ζαγορίτης.
Για τη δεύτερη νίκη που πέτυχε η ανεξάρτητη αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή έναντι εταιρείας υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης (Υ.Π.Π.) για χρεώσεις από πενταψήφια σε κινητά σημειώνει ότι «το αποτέλεσμα και σε αυτή την περίπτωση είναι η δήλωση τόσο των εμπλεκόμενων παρόχων Υ.Π.Π. όσο και των εταιρειών τηλεπικοινωνίας ότι απέσυραν ήδη τις επίμαχες πρακτικές από την αγορά και επιστρέφουν στους καταναλωτές, που είχαν υποστεί τις ανεπιθύμητες παράνομες χρεώσεις, τα ποσά με τα οποία είχαν επιβαρυνθεί οι λογαριασμοί τους. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι από τις παρεμβάσεις μας επωφελούνται, όχι μόνο οι καταναλωτές που υπέβαλαν σχετική αναφορά στην αρχή αλλά και, γενικότερα, το καταναλωτικό κοινό».
«Ο αναθεωρημένος κανονισμός γενικών αδειών θα λύσει πάρα πολλά από τα προβλημάτα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές με τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους», υπογραμμίζει ο κ. Ζαγορίτης και προσθέτει ότι οι αναφορές των καταναλωτών για τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών έχουν υπερδιπλασιατεί σε σχέση με πέρυσι. Τέλος τονίζει ότι ο καταναλωτής είναι αναγκαίο να ελέγχει το λογαριασμό του, και μιλάει για όσα πρέπει να γνωρίζουμε ώστε να προστατευτούμε από τους επιτήδειους.
Πηγή:ΑΠΕ