Τέμπη: Δείτε το έγγραφο που λέει πως έπρεπε να υπάρχουν 3 σταθμάρχες μέχρι τις 23:00

Τι αναφέρει το έγγραφο - ντοκουμέντο για τις βάρδιες

Parallaxi
τέμπη-δείτε-το-έγγραφο-που-λέει-πως-έπρ-981217
Parallaxi

Μετά την απολογία του μοιραίου σταθμάρχη που κρίθηκε προφυλακιστέος, απαντήσεις καλούνται να δώσουν και άλλοι από το σιδηροδρομικό προσωπικό, με τις αρχές να αναζητούν ευθύνες για την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

Ο ΣΚΑΪ έδωσε στη δημοσιότητα το πλάνο των βαρδιών του σταθμού Λαρίσης, το λεγόμενο «βαρδιόχαρτο», από το οποίο προκύπτουν ερωτήματα, ως προς το πόσοι και ποιοι θα έπρεπε να βρίσκονται σε υπηρεσία από τη στιγμή που γύρισε (ή δεν γύρισε) το κλειδί έως την ώρα της σύγκρουσης των δύο τρένων.

Από το έγγραφο-ντοκουμέντο προκύπτει ότι οι βάρδιες είναι οι εξής:

  • 06:00 – 15:00
  • 14:00 – 23:00
  • 22:00 – 07:00

Τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 14:00 το μεσημέρι οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15:00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατα μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει βάρδια στις 22:00 το βράδυ. Δηλαδή 22:00 μέχρι 23:00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.

Το στοιχείο είναι σημαντικό καθώς στις 22:10 πέρασε ο προαστιακός, δηλαδή την στιγμή που το «κλειδί» άλλαξε για να περάσει.

Τα κρίσιμα ερωτήματα που ψάχνουν απαντήσεις:

  • Πόσοι Σταθμάρχες ήταν παρόντες από 22:00 έως 23:00 (δηλαδή την ώρα που έγινε η αλλαγή του κλειδιού);
  • Ποιος Σταθμάρχης έκανε την αλλαγή «κλειδιού» (όταν πέρασε ο προαστιακός);
  • Ήταν και άλλοι παρόντες;
  • Γιατί κανείς επί 58 λεπτά δεν επανέφερε το κλειδί πριν την αναχώρηση του Intercity;

Τι κατέθεσε ο σταθμάρχης

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με όσα κατέθεσε ο μοιραίος σταθμάρχης Λάρισας για την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

Ο ΑΝΤ1 μετέδωσε πληροφορίες για τα όσα ισχυρίστηκε ο σταθμάρχης ενώπιον των δικαστικών αρχών στην μαραθώνια απολογία του, που ολοκληρώθηκε το βράδυ της Κυριακής.

Η ανακρίτρια απηύθυνε ερωτήσεις στον σταθμάρχη για τα όσα συνέβησαν στη διάρκεια της βάρδιάς του, την περασμένη Τρίτη.

Σύμφωνα με τον ANT1, ο σταθμάρχης είπε στην απολογία του ότι «αυτό που θυμάμαι είναι σίγουρα πως δεν έδωσα εντολή να ακολουθήσει η αμαξοστοιχία την γραμμή καθόδου».

Κενό μνήμης σχετικά με το κλειδί

Ο ίδιος ισχυρίστηκε ακόμη ότι έχει κενό μνήμης σχετικά με το κλειδί, το οποίο υπάρχει πάνω στην κονσόλα. Δηλαδή, φέρεται να είπε ότι δεν μπορούσε να θυμηθεί τι ακριβώς συνέβη και εάν έστριψε ή όχι το κλειδί, που βρίσκεται πάνω στην κονσόλα.

Κατά την απολογία του την Κυριακή, υποστήριξε ότι αναλαμβάνει το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί. Είχε να διαχειριστεί μόνος 6 τρένα σε 11 λεπτά. Φέρεται να είπε ότι έχουν σοβαρές ευθύνες και άλλα πρόσωπα «δείχνοντας» και προς την πλευρά του δεύτερου σταθμάρχη, η βάρδια του οποίου τελείωνε στις 23.00. Στο κάδρο των ευθυνών βάζει και επιτελείς, κάνοντας λόγο για λάθη και παραλείψεις που οδήγησαν στην τραγωδία.

Μετά την απολογία του, ο 59χρονος σταθμάρχης κρίθηκε προφυλακιστέος, με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα.

Οδηγήθηκε στις φυλακές Λάρισας, καθώς μπορεί ανά πάσα στιγμή να κληθεί για να απολογηθεί εκ νέου για το σιδηροδρομικό δυστύχημα, που έχει συγκλονίσει την χώρα.

Αυτό είναι το έγγραφο που δεν έστειλε ο σταθμάρχης και ακολούθησε η σύγκρουση

Tο MEGA αποκάλυψε ένα έγγραφο που αν είχε παραδοθεί στα χέρια στου μηχανοδηγού θα είχε αποτραπεί η τραγωδία, κάτι που όμως δεν συνέβη ποτέ.

Το έγγραφο πρόκειται για το δελτίο ειδοποίησης με τον 1001, που είναι υποχρεωμένος να παίρνει ο κάθε σταθμάρχης και μηχανοδηγός και μετά να φεύγει.

Πάνω-πάνω στο έγγραφο πρέπει να γράφει τον αριθμό της αμαξοστοιχίας, μετά το δρομολόγιο και πού θα κινηθεί το τρένο.

Το έγγραφο είναι τριπλότυπο, και αποτελεί ακόμη μία ακόμη δικλείδα ασφαλείας που δεν ακολουθήθηκε και παρακάμφθηκε με τραγικά αποτελέσματα.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα