Το λογότυπο και βίντεο για το Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά!

Ένα σύγχρονο και διαχρονικό λογότυπο.

Parallaxi
το-λογότυπο-και-βίντεο-για-το-μητροπολ-405965
Parallaxi

Το λογότυπο του Μητροπολιτικού Πάρκου Παύλου Μελά και το σχετικό βίντεο που δημιουργήθηκε για την προβολή του έδωσε απόψε στη δημοσιότητα ο δήμαρχος Παύλου Μελά, Δημήτρης Δεμουρτζίδης, με αφορμή τις διαδικασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη για την έναρξη της διαμόρφωσης του χώρου και τις πρόσφατες θετικές εξελίξεις στη χρηματοδότηση της πρώτης φάσης των παρεμβάσεων.

Το λογότυπο του Πάρκου είναι ένα εικαστικό αποτέλεσμα το οποίο, σύμφωνα με τον Δήμο, είναι “σύγχρονο και διαχρονικό”, “υπακούει σε γραφιστικούς κανόνες”, “ξεχειλίζει φρεσκάδα και ζωντάνια” και έχει ζητούμενο “την ενίσχυση της εξωστρέφειας και τη δημιουργία ενός τουριστικού brand που θα αποτελεί πρότυπο διαχείρισης και ανάδειξης ιστορικών τοπόσημων μεγάλης έκτασης”.

Εικόνα: Ιστοσελίδα Δήμου Παύλου Μελά

«Ο Δήμος Παύλου Μελά θέλοντας να συμβαδίσει με τα σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα και να δείξει πώς «το ταξίδι, όπως και η αγάπη, εκφράζει μια απόπειρα να μετατρέψουμε το όνειρο σε πραγματικότητα», πίστεψε και επένδυσε με κάθε τρόπο τόσο στην ουσία όσο και στη δύναμη της «εικόνας», με απόλυτο σεβασμό στην ιστορικότητα της περιοχής” τόνισε ο κ. Δεμουρτζίδης και χαρακτήρισε το Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά ως το μεγαλύτερο στοίχημα των τελευταίων δεκαετιών για τη Θεσσαλονίκη.

«Το σκεπτικό για το σχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας του Μητροπολιτικού Πάρκου, θέτει ως κύριο άξονα τρεις βασικές επιδιώξεις του ∆ήµου Παύλου Μελά: τη δημιουργία και την εγκαθίδρυση μιας δυναμικής σχέσης µε τους πολίτες, την οικειοποίηση, ενός άλλοτε αφιλόξενου χώρου, και την ένταξή του στην καθημερινότητά τους και τη μεταμόρφωση ενός παλιού στρατοπέδου, σε ένα σύγχρονο μητροπολιτικό πάρκο» αναφέρει η ανακοίνωση του Δήμου Παύλου Μελά.

Παράλληλα, επισημαίνει ότι η οπτική ταυτότητα του Πάρκου, λογότυπο και βίντεο, ουσιαστικά είναι “φιλικές, οικείες, οργανικές φόρμες”, “ένα ξεχωριστό οπτικό λεξιλόγιο, µία γραµµατογραφία, που έχει την ευελιξία να προσαρμόζεται στο πλήθος” και “τη δυνατότητα να ενημερώνει, να επικοινωνεί, να χωροθετεί, να οριοθετεί, να καθοδηγεί και να εκπαιδεύει τους πολίτες”.

Το δημιουργικό σκεπτικό καθώς και ο σχεδιασμός της οπτικής ταυτότητας του Μητροπολιτικού Πάρκου έγιναν από τη σύμπραξη της Νικολέττας Αντωνοπούλου και του Θάνου Πάππα ενώ το βίντεο (animation) έγινε από τον Γιάννη Καράμπελα.

Πηγή: AΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα