Το μότο της τουριστικής καμπάνιας εντοπίζεται σε διαφήμιση καλλυντικών από τον Μάρτιο

Η σχετική ανάρτηση του Αλέξη Χαρίτση στο Facebook.

Parallaxi
το-μότο-της-τουριστικής-καμπάνιας-εντ-607931
Parallaxi

Μια σειρά από σχόλια έχει προκαλέσει, τις τελευταίες ώρες, η αποκάλυψη πως το μότο που ακούγεται στην καμπάνια “Greek summer is a state of mind” για τον Τουρισμό είναι παρόμοιο- με εξαίρεση τη λέξη “Greek” – με το μότο που είχε χρησιμοποιηθεί πριν τρεις μήνες σε γαλλική διαφήμιση αντιηλιακών, όπου κεντρικό μήνυμα ήταν το “Summer is a state of mind”.  

Ειδικότερα, σε σποτ της εταιρείας καλλυντικών “Lancaster Beauty”, το μήνυμα “Summer is a state of Mind” διατυπώνεται ρητώς και μάλιστα εμφανίζεται επανειλημμένα ως τίτλος βιβλίου στο σποτ.

Το ίδιο ισχύει και για μικρότερα σποτ της εταιρείας με ελάχιστες διαφορές από την αρχική διαφήμιση.

Η ομοιότητα στο μότο των δύο σποτ σχολιάστηκε από τον εκπρόσωπο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Χαρίτση.

Ακολουθεί η ανάρτηση του Αλέξη Χαρίτση και το βίντεο που την συνόδευε:  

«Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το “μεγαλειώδες” project του για τον ελληνικό τουρισμό. »Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και προχώρησε σε απευθείας ανάθεση σε ιδιωτική εταιρεία τη διαχείριση της διαφημιστικής εκστρατείας του ελληνικού τουρισμού συνολικού ύψους 32 εκατ. ευρώ για να μας παρουσιάσει ως καμπάνια προώθησης την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών!».

Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το «επιτελικό κράτος» του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας.»

https://www.facebook.com/acharitsis/videos/2566257560302943/

Διαβάστε σχετικά: Σκέψεις για το “Greek Summer is a State of Mind”

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα