Σκέψεις για το “Greek Summer is a State of Mind”

Έχοντας εργαστεί για χρόνια στην προβολή τόπων έχει άποψη ενδιαφέρουσα για το βίντεο

Άρης Καλαντίδης
σκέψεις-για-το-greek-summer-is-a-state-of-mind-607931
Άρης Καλαντίδης

Είδα λοιπόν κι εγώ το περίφημο “Greek Summer is a State of Mind” αν και πολύ θα ήθελα να το έχω αποφύγει. Κάποιες σκέψεις γιατί για πολλά χρόνια η δουλειά μου ήταν στην προβολή τόπων (1996-2016 Βερολίνο):

1) Η ιδέα να στείλουμε εικόνες της Ελλάδας ανά τον κόσμο, κατασκευάζοντας νοσταλγία και αναμονή, γνωρίζοντας πως φέτος δεν θα έρθει τουρισμός δεν είναι κατ’αρχάς λάθος προσέγγιση.

2) Οι εικόνες όμως που μεταφέρονται είναι μιας απίστευτης κοινοτοπίας ενώ λείπει και το παραμικρό στοιχείο storytelling που θα βοηθούσε.

3) Το ίδιο το “state if mine” είναι κλεμμένο και κατακρεουργημένο.

4) Είναι πολύ νωρίς για τέτοια πράγματα. Να τρέξουν από το φθινόπωρο και χειμώνα του 2020-2021. Τώρα οι τουρίστες κάνουν ήδη άλλα σχέδια και μόνον την Ελλάδα θεν θα σκεφτούν.

5) Δεν έχω πεισθεί πως γενικά η διαφήμιση είναι ο καλύτερος τρόπος να προβάλεις τόπους ως τουριστικούς προορισμούς, τουλάχιστον όχι τόσο απομονωμένα από άλλα εργαλεία για τα οποία αν υπάρχουν, δεν ακούσαμε τίποτα.

6) Πόσα εκατομμύρια είπαμε;

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα