Mad Clip: Τέλος το σενάριο εμπλοκής άλλου οχήματος- Πού στρέφονται οι έρευνες

Τα νεότερα σχετικά με το τροχαίο και τον θάνατο του γνωστού ράπερ.

Parallaxi
mad-clip-τέλος-το-σενάριο-εμπλοκής-άλλου-οχή-810018
Parallaxi
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mad Clip (@madclip)

Συνεχίζονται οι έρευνες της αστυνομίας για τον τρόπο με τον οποίο ο ράπερ Mad Clip έχασε τον έλεγχο του οχήματός του και εξαιτίας αυτού κατέληξε.

Υπενθυμίζεται ότι, ο οδηγός του Audi που ήταν δίπλα στη μοιραία Porsche λίγο πριν από τη μοιραία πρόσκρουση σε κολόνα, παρουσιάστηκε αυτοβούλως στο Α’ Τμήμα Τροχαίας Νοτιοανατολικής Αττικής το βράδυ της Πέμπτης (2/9).

Ο οδηγός, ισχυρίζεται ότι δεν έκανε κόντρες με τον Mad Clip, τον οποίο δεν γνώριζε, και δεν εμπλέκεται στο δυστύχημα.

Διευκρινίστηκε κιόλας ότι δεν υπήρξε καμία επαφή μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Ο οδηγός του ΙΧ αποχώρησε από το Τμήμα, με εντολή του εισαγγελέα, ενώ η προανάκριση για το τραγικό δυστύχημα συνεχίζεται.

Αυτή τη στιγμή, οι έρευνες επικεντρώνεται στα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης και σε εκείνα των αιματολογικών εξετάσεων που έγιναν. Θα διαπιστωθεί αν ο 34χρονος είχε καταναλώσει αλκοόλ.

Κατά τον πραγματογνώμονα, Παναγιώτη Μαδιά, ο Mad Clip, φαίνεται να πάτησε για ανεξήγητους λόγους φρένο, πριν από το μοιραίο δυστύχημα.

«Λόγω της φερόμενης υπερβολικής ταχύτητας, η Porsche πάνω στην καμπύλη της δεξιάς στροφής έπρεπε να φύγει δεξιόστροφα, με τον κώλο δεξιά. Αντίθετα, όμως, μόλις ολοκλήρωσε το καμπυλόγραμμο τόξο της στροφής, το αυτοκίνητο, όλως παραδόξως, έφυγε μπροστά και διαγώνια προς τα αριστερά, αριστερόστροφα. Αυτό είναι το παράξενο της υπόθεσης», είπε ο κ. Μαδιάς.

«Για να κινηθεί έτσι το αυτοκίνητο και να εκτραπεί με αυτόν τον μηχανισμό που εξετράπη, ένα μπορεί να πάει στο μυαλό μου, ότι πάτησε για ανεξήγητους λόγους φρένο, χωρίς να υπάρχει κανένα άλλο εμπόδιο, ούτε το Audi, ούτε κανένα άλλο όχημα», συνέχισε.

«Ο οδηγός ενεργεί επιθετική οδήγηση. Κάνει προσπέραση πάνω στη στροφή. Κατά τη διαδικασία της πρώτης διασταύρωσης έχει ανεξέλεγκτη πορεία», σχολίασε ακόμη.

Εκεί όπου έγινε η εκτροπή έχει δύο διαδοχικές στροφές: Φαίνεται ότι ο οδηγός κινήθηκε από αριστερά προς δεξιά, προσέκρουσε πάνω στην άκρη του πεζοδρομίου από τα δεξιά και στη συνέχεια, 45-50 μέτρα από το σημείο της εκτροπής στο πεζοδρόμιο, φεύγει διαγωνίως, πλαγιολισθαίνοντας. Τα ίχνη σύγκρουσης στο όχημα δείχνουν ταχύτητα περίπου 100 χιλιομέτρων. Συνεπώς πριν το ατύχημα θα είχε πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα. Eτρεχε περί τα 150 χιλιόμετρα πριν τη σύγκρουση.

«Αυτές οι συγκρούσεις είναι θανατηφόρες. Και ζώνη να φορούσε, δεν θα ζούσε», τόνισε ο πραγματογνώμονας.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα