ΕΙΚΟΝΕΣ: Τα sms έφυγαν, οι καταναλωτές δεν ήρθαν
Ανάμεικτα τα συναισθήματα στην αγορά της Θεσσαλονίκης την πρώτη ημέρα της άρσης των sms και των click in shop, click away
Τα sms στο 13033 αποτελούν παρελθόν από την καθημερινότητα μας, την ώρα που στον τομέα του λιανεμπορίου καταργήθηκε το click in shop και click away, όμως συνεχίζουν να τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα σε ό,τι αφορά των αριθμό των πελατών, δηλαδή ένας πελάτης ανά 25 τετραγωνικά μέτρα.
Η Parallaxi περπάτησε σε κεντρικούς δρόμους της πόλης και κατέγραψε το κλίμα που επικρατεί στην αγορά της Θεσσαλονίκης.
Η πλειοψηφία των καταναλωτών που επέλεξαν να κάνουν τα ψώνια τους το πρωί της Παρασκευής ήταν συγκεντρωμένοι έξω από καταστήματα μεγάλων αλυσίδων περιμένοντας τη σειρά τους για να μπουν να εξυπηρετηθούν.
Υποτονική η κίνηση στα μικρότερα καταστήματα του κέντρου της Θεσσαλονίκης, με τους ιδιοκτήτες παρά την άρση των μέτρων να μην βλέπουν κάποια ιδιαίτερη αύξηση στην κινητικότητα των καταναλωτών και να τονίζουν πως ούτε οι ενδιάμεσες εκπτώσεις που ολοκληρώνονται δεν άλλαξε το ρευστό κλίμα που έχει διαμορφωθεί στην αγορά τον τελευταίο χρόνο εξαιτίας της πανδημίας.
Ωστόσο, δεν κρύβουν την ικανοποίηση τους για το γεγονός ότι αποφασίστηκε η άρση των μέτρων για την πραγματοποίηση αγορών.
Στάση αναμονής και ελπίδα ότι η κατάσταση σύντομα θα βελτιωθεί, προκειμένου η αγορά να μπορέσει να σταθεί ξανά όρθια και να βρει… αντισώματα στην μετά περιοριστικών μέτρων εποχή.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ