Featured

Κανείς δεν γελά πια με το ανέκδοτο που λέγεται ”Μετρό Θεσσαλονίκης”

Την ώρα που μοιράζονται αφειδώς χρήματα προπαγάνδας για ένα έργο απαξιωμένο οι δημοσκοπήσεις καταγράφουν την αλήθεια...

Γιώργος Τούλας
κανείς-δεν-γελά-πια-με-το-ανέκδοτο-που-λ-815779
Γιώργος Τούλας

Παρουσιάζοντας χθες δημοσκόπηση για τα προβλήματα της Θεσσαλονίκης και τη δυσαρέσκεια των πολιτών που αυξάνεται διαρκώς για τους κυβερνητικούς χειρισμούς στην πόλη η εφημερίδα Παραπολιτικά κατέδειξε στο ζήτημα του Μετρό το αυτονόητο: Κανείς δεν πιστεύει σε αυτή την πόλη ότι το πιο απαξιωμένο έργο στην Ιστορία της νεώτερης Ελλάδας θα τελειώσει έστω και το 2023.

Και γιατί να μην είναι έτσι άλλωστε; Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός είπε πρόπερσι στην ΔΕΘ ότι το Μετρό θα τελειώσει τον Απρίλιο του 2023 και φέτος ότι θα τελειώσει στο τέλος του 2023.

Σήμερα το πρωί ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό σε μια πρωτοφανή επίδειξη αλαζονείας με άρθρο του στο liberal που μας απέστειλε με μέιλ, επισημαίνει για όσους αγωνίζονται μαζί με την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα την οποία ο κ. Ταχιάος αγνοεί, για τη σωτηρία των αρχαιοτήτων της Βενιζέλου που θέλει να τεμαχίσει και να αποσπάσει: Μία ομάδα συμπολιτών μας αλλά και τρίτων, προσώπων χωρίς άμεσες παραστάσεις και σχέσεις με τη Θεσσαλονίκη, μοιάζει να έχει μετατρέψει τα αρχαία της Βενιζέλου σε σκοπό ζωής. Πλασάρονται ως ένα σχήμα που μοιάζει να απαιτεί τη μονοπωλιακή αναγνώρισή του ως η φωτισμένη ελίτ ή «πρωτοπορία» της τοπικής αλλά και της ευρύτερης κοινωνίας…

Την ίδια στιγμή που η πόλη γελά πικρά με τη μετατροπή του έργου σε ανέκδοτο από όλες τις κυβερνήσεις, φυσικά με μερίδα του λέοντος αυτές της ΝΔ που κυβέρνησαν τα μεγαλύτερα διαστήματα σχεδιασμού και εκτέλεσης του και ευθύνονται για τις απίστευτες καθυστερήσεις, ενός έργου που σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Σουφλιά το 2007: Ένα όνειρο 15 ετών των κατοίκων της Θεσσαλονίκης γίνεται πλέον πραγματικότητα,  το έργο θα είναι έτοιμο το 2012.

Όταν έχεις τέτοιο παρελθόν πίσω σου και έχεις οδηγήσει σε οικονομική καταστροφή απίστευτο αριθμό επιχειρηματιών της πόλης στις περιοχές που περνάει το μετρό απλά σιωπάς. Δεν κοκορεύεσαι. Και όμως. Αντί της σιωπής υπάρχει σε εξέλιξη μια πληρωμένη απόπειρα μεταστροφής της κοινής γνώμης.

Μια τοπική ”Λίστα Πέτσα” ΄που φρόντισε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο να αμείψει με πληρωμένες καταχωρήσεις ενός ημιτελούς έργου μια σειρά από φιλοκυβερνητικές εκδόσεις, που κυκλοφόρησαν με αφορμή τη ΔΕΘ, φιλοξενώντας άρθρα εικονικής πραγματικότητας παραγόντων και πολιτικών, αφήνοντας φυσικά με εντολή άνωθεν εκτός όποια φωνή ασκεί δημοσιογραφικό έργο και κάνει κριτική στα πεπραγμένα. Στο ερώτημα της parallaxi γιατί δεν συμπεριληφθήκαμε στα έντυπα που φιλοξένησαν καταχώρηση της Αττικό Μετρό παρότι το παλαιότερο σε κυκλοφορία free press  στην Ελλάδα, εδώ και 32 χρόνια η απάντηση ήταν ”Δεν αιτηθήκατε” και όταν η ερώτηση πήγε ακόμα παραπέρα και υπενθύμισε ότι όλοι οι υπόλοιποι φορείς της πόλης ενημέρωσαν δια των γραφείων τύπου τους ότι θα υπάρξουν καμπάνιες ώστε να αιτηθούν τα μέσα ενώ το Μετρό λειτούργησε εν κρυπτώ η απάντηση ήταν ακόμα εξωφρενικότερη: Υποθέσαμε ότι θα είχατε πρόβλημα με τους αρχαιολάτρες!

Μπροστά στη μήνη του ψηφοφόρου που μεταφράζεται σε ποσοστά πρόθεσης ψήφου και προεκλογικές παροχές για τα μάτια του κόσμου φαραωνικών έργων που δεν θα πραγματοποιηθούν ποτέ η Αττικό Μετρό υπόσχεται το ακατόρθωτο, την ίδια ώρα που στελέχη της διαβεβαιώνουν επιχειρηματίες του κέντρου ότι πλέον το 2025 είναι ο εφικτός στόχος.

Στην πόλη του κρεμασμένου δεν μιλάς για σκοινί. Σκύβεις το κεφάλι και δουλεύεις. Αλλιώς ο κόσμος ξέρει να τιμωρεί την ασέβεια. Το έκανε και άλλες φορές στο παρελθόν…

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα