Λέπρα η Τέχνη;
Στήθηκε λοιπόν η νέα Σπιναλόγκα και έστειλε εκεί στους 4 τοίχους της απόγνωσης τους καλλιτέχνες.
Λέξεις: Παναγιώτης Καλατζόπουλος
Ξυπνήσαμε μεσα σε εφιάλτη από Παρασκευή σε Δευτέρα όπου κανένα θινκ τανκ κανένας κανένας πολιτικός προφήτης ούτε καν αστρολόγος, δεν είχε προβλέψει τον Ιό του ανθρώπου.
Ο πρώτος που μπήκε χωρίς πολλή σκέψη σε καραντίνα ήταν ο κόσμος του τραγουδιού και τώρα του θεάτρου. Την ώρα που λεωφορεία και μετρό γεμίζουν φίσκα με απλές συστάσεις. Την ώρα που στα σχολεία 27 παιδικές ψυχές μορφώνονται σε 30 τετραγωνικά.
Την ώρα που αεροπλάνα πετάνε στο 100% και πλοία πλέουν στο 85%. Κι όλα αυτά διακοσμημένα με εκφράσεις που ποζάρουν αυτάρεσκα σαν αυθεντίες “Τρέχουμε Μοντέλα”, “Πρωτόκολλα”.
Έρχεται και το περίφημο τηλεφωνημα οπου ο alfa male ακούει και υπακούει τον ανήσυχο, ομολογουμένως αγαθών προθέσεων σκηνοθέτη, περιφρονεί κοινό νου και επιστήμη και το διαρρέει χωρις ίχνος υποψίας ότι κατ´ αυτόν τον τρόπο καταβαραθρώνει την αξιοπιστία του.
Το μόνο όπλο με το οποίο μπορεί να πείσει τον κόσμο σε αυτόν τον έτσι ή αλλοιώς επικίνδυνο αυτοσχεδιασμό πολιτικής. Ότι δηλαδή όντως η υγεία είναι στην κορυφή των προτεραιοτήτων του κράτους και όχι η οικονομία αγκαλιά με τα κονέ στην εξουσία.
Στήθηκε λοιπόν η νέα Σπιναλόγκα και έστειλε εκεί στους 4 τοίχους της απόγνωσης τους καλλιτέχνες. Διαχώρισε τραγούδι και θέατρο από την υπόλοιπη ζωή φέρνοντας διχόνοια αναμεσα σε ευνοημένους και απελπισμένους.
Έχρισε τον κόσμο του τραγουδιού και του θεάτρου απόβλητους; μιάσματα; λεπρούς; Θάθελα να ‘ξερα αν μπορεί η εξουσία να φανταστεί πόσο οπλίζει η φτώχεια την απελπισία με θάρρος;
*Ο Παναγιώτης Καλατζόπουλος είναι Έλληνας συνθέτης. Η ανάρτηση έγινε στη σελίδα του στο fb.