Featured

Η ομάδα στο Facebook που μας κάνει να νοσταλγούμε τα cringe σκηνικά που ζήσαμε ως teens

Οι ''Cringe πράγματα που λένε τα teens τα οποια Ειναι και Λίγο Αστεία'' δημιουργήθηκαν από 6 διαφορετικούς τύπους, που ζουν ο καθένας σε ξεχωριστά μέρη της χώρας και απλά θέλησαν εν μέσω πανδημίας να μας θυμίσουν τι κάναμε στην εφηβεία μας.

Μυρτώ Τούλα
η-ομάδα-στο-facebook-που-μας-κάνει-να-νοσταλγο-739969
Μυρτώ Τούλα

Η γενιά μου έχει πειραματιστεί στο έπακρο και με διάφορους τρόπους. Είμαστε η γενιά που από τα Nokia κινητά πήγαμε στα Iphone, από το MSN και το Hi5 στο Facebook και στο Instagram, από τα Emo και τα Βόρεια Αστέρια στον Θανάση Παπακωνσταντίνου και στην Νατάσα Μποφίλιου. To δεδομένο της εφηβείας μας ήταν τα παιδικά στην ΕΡΤ όταν τελείωνε το σχολείο απολαμβάναμε τους ”Zac and Cody” και την ”Peperan” και μετά από αυτά τα ερεθίσματα περάσαμε στην αποχαύνωση του Netflix. Ήμασταν τα πρώτα ποζέρια του κόσμου που φορούσαμε wezc και παπούτσια βάρκες, μπάρες στα αυτιά και ήταν πολύ in το άραγμα σε μπάρες skate. 

Ήμασταν εκείνοι που ξεκινούσαμε τα drama στα social, προκαλούσαμε με το +1 και στέλνω, και ζητιανεύαμε likes στις φωτογραφίες profile μας. Oι ίδιοι που όταν πηγαίναμε στο σπίτι της γιαγιάς φτιάχναμε αυτοσχέδιες σκηνές στο σαλόνι με ό,τι σεντόνι είχε στην ντουλάπα της. Eκείνοι που όταν πήγαμε Γυμνάσιο και στους βαθμούς ακούσαμε από τους γονείς μας την ατάκα ”Ο Κωστάκης τα πήγε καλύτερα από εσένα.” Και απαντήσαμε ναι αλλά ο Κωστάκης είναι όλη την μέρα έξω και μας απάντησαν ”Δεν με νοιάζει τι κάνουν τα άλλα παιδιά.”

Όλα αυτά που σας περιγράφω στο μυαλό μου έμοιαζαν μοναδικά, ένοιωθα πως είμαι η μόνη στον κόσμο όλο που τα έκανε μέχρι που έγινα μέλος μιας ομάδας στο Facebook με μόλις 170.000 μέλη και ιδού τα αποκαλυπτήρια ήταν κι άλλοι τόσο cringe όσο εγώ. Οι ”Cringe πράγματα που λένε τα teens τα οποια Ειναι και Λίγο Αστεία” δημιουργήθηκαν από 6 διαφορετικούς τύπους, που ζουν ο καθένας σε ξεχωριστά μέρη της χώρας και απλά θέλησαν εν μέσω πανδημίας να μας θυμίσουν τι κάναμε στην εφηβεία μας.

Αν με ρωτάς για εμένα είναι η απόλυτη διασκέδαση, κάθε βράδυ διαβάζω όλα τα post που ανέβηκαν μέσα στην μέρα και ταυτίζομαι, ντρέπομαι, γελάω και πραγματικά απορώ πως γίνεται όλοι εμείς να είχαμε τις ακριβώς ίδιες συνήθειες σε διαφορετικά μέρη της χώρας, συνήθειες που για εμένα έμοιαζαν μυστικές και αλόκοτες. 

H Kωνσταντίνα, ο Μάνος, ο Δημήτρης, η Γεωργία, η Χριστίνα, η Δήμητρα και η Λιάνα είναι η διαχειριστές της ομάδας, τα παιδιά ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα των 19-23. Η ομάδα δημιουργήθηκε τον Οκτώβρη και μέσα σε μία εβδομάδα συμπλήρωσε πάνω από 5.000 μέλη.

”Τα Cringe πράγματα που λένε τα teens τα οποια Ειναι και Λίγο Αστεία” δημιοργήθηκαν κυριολεκτικά μετά από μία συζήτηση. Η Κωνσταντίνα μιλούσε με τους φίλους της για την εφηβία τους και σκέφτηκε πόσο ωραίο θα ήταν να υπάρχει μία ομάδα για να μοιράζονται τα μέλη αναμνήσεις του παρελθόντος και μέσα σε πέντε λεπτά την έφτιαξε. Η ανταπόκριση του κοινού τεράστια, τις επόμενες μέρες μπήκαμε στην ομάδα και είδαμε πως είχε συμπληρώσει τα 5.000 μέλη. Είχαμε πάθει σοκ γιατί ήταν πολύ απότομο όλο αυτο. Ο δεύτερος διαχειριστής που έβαλε η Κωνσταντίνα ήταν ο Δημήτρης ο οποίος στην αρχή της είπε ”γιατί με έβλες σε αυτήν την ομάδα είναι πολύ cringe”. Και τώρα παραμένει διαχειριστής, το γνωστό έκλαψε λίγο αλλά έκατσε.”

Στην αρχή η Κωνσταντίνα, δεν είχε πολλούς διαχειριστές και επειδή τα μέλη της ομάδας αυξάνονταν καθημερινά χρειαζόταν βοήθεια. Ο τρίτος διαχειριστής, ήταν ο Μάνος, και μετά οι τρεις τους πρότειναν τα υπόλοιπα μέλη.

”Σταμπάραμε ποιοι είναι πολύ καλοί και αστείοι στα post και πιάναμε συζήτηση μαζί τους, έτσι δημιουργήσαμε την δική μας συντονιστική ομάδα. Οι σκοποί της είναι να μοιραστούμε ντροπιαστικά και χιουμοριστικά πράγματα που κάναμε ως έφηβοι, αφενώς για να πούμε ότι δεν είμαστε οι μόνοι που περνούσαμε φάσεις, είμαστε πολλοί εκεί έξω και δεν χρειάζεται πια να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Και αφετέρου γιατί σε αυτή την εποχή που κυριολεκτικά δεν ζούμε, χρειαζόμαστε κάτι για να μας κάνει να ξεφύγουμε από την δύσκολη πραγματικότητα. Το να μοιράζεσαι αυτή την νοσταλγία και όλα τα θέματα που σε ανησυχούσανε ως έφηβο είναι κάτι που σε κάνει να αισθάνεσαι ανέμελος, μπορείς για μια στιγμή να επιστρέψεις στα πιο χαλαρά χρόνια της ζωής σου. Γιατί να μην ξεχνάμε πως δεν θα επιστρέψουμε ποτέ σε αυτά.

Σήμερα η ομάδα συμπληρώνει τα 178 χιλιάδες μέλη, το όνομα της δηλώνει εμφανέστατα την κατάσταση της δηλαδή, σίγουρα είναι cringe (τρομακτικά-περίεργα) τα πράγματα που κάναμε ως έφηβοι και παράλληλα είναι αστεία, είναι ένας συνδυασμός συναισθημάτων του τότε.

”Το όνομα μας το έχουν χαρακτηρίσει ως αντιμάρκετινγκ, επειδή είναι σαν να μην προωθούμε την ομάδα μας. Είναι πολύ μεγάλο βάσει των κανόνων του Facebook, αλλά μας αρέσει που είμαστε αντίθετοι στο κύμα. Οι δημοσιεύσεις είναι το πιο ζόρικο κομμάτι της διαχείρησης, με τόσα μέλη προφανώς υπάρχουν πολλά κοινά posts και πολλές παρόμοιες ιστορίες οπότε κοιτάμε να μην ανεβαίνουν συνέχεια και σε κοντινό χρονικό διάστημα τα ίδια πράγματα, για να μην υπάρξει αδράνεια και βαρεμάρα. Προσπαθούμε οι δημοσιεύσεις να είναι μοναδικές, έστω τον τελευταίο καιρό. Στα posts υπάρχει προέγκριση, για να μην χαθεί ο έλεγχος της ομάδας και κυρίως ο χαρακτήρας της. Αν δεν υπήρχε προέγκριση, θα βλέπαμε πράγματα εντελώς άσχετα με το concept μας, όπως πολιτικά, ρατσιστικά και σεξιστικά posts που δεν μας αντιπροσωπεύουν.”

Η μεγαλύτερη δυσκολία των διαχειριστών είναι τα μέλη. Όπως μου είπανε τα παιδιά, ξυπνάνε κάθε πρωί και βλέπουν πάνω από 150 δημοσιεύσεις που θέλουν έγκριση. Η Γεωργία είναι η μόνη που ασχολείται όλο το βράδυ και εγκρίνει τα posts. Μία ακόμη σημαντική δυσκολία είναι η ικανοποίηση των μελών, τα παιδιά έχουν δεχτεί άπειρες φορές μηνύματα που ρωτάνε το λόγο για τον οποίο δεν έκαναν approve μία δημοσίευση.

”Δεχόμαστε σαν ομάδα πολλές αναφορές που πραγματικά δεν γνωρίζουμε τον λόγο που γίνονται. Αν δεν τους αρέσει κάτι κάνουν αναφορά, αν κάποιο μέλος αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα το παρακαλούμε να μας κάνει tag και όχι να προχωρήσει κατευθείαν στην αναφορά, γιατί το Facebook δεν είναι φίλος μας, μπορεί να μας κατεβάσει αναπάσα στιγμή. Έχουμε μπει στην διαδικασία να στέλνουμε προσωπικά μηνύματα στα μέλη γι αυτόν τον λόγο. Υπήρξε κοπέλα που έκανε 18 αναφορές μέσα σε 2 λεπτά.” 

Το αγαπημένο post των παιδιών είναι ένας χαρακτήρας της Barbie που τα μέλη τον χρησιμοποιούν για να φτιάξουν meme. Από εκεί και έπειτα μπορείς να βρεις από παλιές ερωτικές εξομολογήσεις που στέλναμε στα πρώτα βήματα του facebook, μέχρι και φωτογραφίες από trends της εποχής που πηγαίναμε σχολείο, αγαπημένα snacks, τραγούδια που μας σημάδεψαν, ”είδωλα” που όλοι παρακολουθήσαμε το drama τους, η πιο απλά ότι στοιχειώνει την εφηβική- παιδική ζωή της γενιά των 90-00’s.

”Έχουμε σκεφτεί ότι θα βάλουμε θεματικές ενότητες στην ομάδα, λόγου χάρην μία εβδομάδα θα ανεβάζουμε μόνο για την eurovision, ή τα αγαπημένα μας παιδικά. Μία μέρα έγινε αυτό από τα μέλη χωρίς να το προκαλέσουμε κάπως. Είναι μία έξυπνη ιδέα γιατί κάθε εβδομάδα θα αναμένουμε κάτι καινούριο. Από κει και πέρα, περιμένουμε να τελειώσει ο κορονοϊός για να μπορέσουμε να διοργανώσουμε cringe party με θέμα και παλιά τραγούδια όλα αυτά που βλέπουμε και ακούμε στην ομάδα.

Θέλουμε να πούμε στα μέλη να μην απογοητεύονται αν δεν περνάνε τα posts τους να προσπαθούν ξανά και να μην τα παρατάνε. Είμαστε εδώ για να περνάμε όλοι κάλα. Είναι χαρά μας να περνάμε τα posts σας αλλά πριν πατήσετε το publish δείτε αν έχει ανέβει πάνω από 10 φορές, και αν αυτό που σκεφτήκατε ταιριάζει με τον χαρακτήρα της ομάδας μας. ”

Δείτε επίσης: 

Ο Θεσσαλονικιός που μπορεί να σε κάνει να αμφισβητήσεις τις γνώσεις σου με ένα story

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα