Featured

Παμπ και εστιατόρια του Λονδίνου «γιόρτασαν» τα Χριστούγεννα μέσα στο καλοκαίρι

Και αισιοδοξούν ότι τα φετινά Χριστούγεννα θα είναι διαφορετικά.

Parallaxi
παμπ-και-εστιατόρια-του-λονδίνου-γιό-811507
Parallaxi
Πηγή: Unsplash

«Καλώς ήρθατε στα Χριστούγεννα τον Ιούλιο!» λέει ο Martin Williams, ο διευθύνων σύμβουλος της αργεντίνικης αλυσίδας εστιατορίων, Gaucho.

Καλωσορίζει τους πελάτες στην ιδιωτική τραπεζαρία στο πίσω μέρος του υποκαταστήματος του στο Smithfield. Αστράφτωντας με πούλιες, πουρνάρια και χριστουγεννιάτικα κράκερ, δύο τραπέζια των έξι είναι στημένα για ένα ειδικό εορταστικό μενού, που περιλαμβάνει καπνιστό σολομό και ψητή γαλοπούλα.

Υπάρχει ακόμη και ένα βίντεο από μια φωτιά από ξύλα στο βάθος, γεμάτο ηχητικά εφέ.

«Είναι σαν το μπροστινό δωμάτιο του Bing Crosby», λέει ο κ. Williams.

Εάν νιώθετε πως είστε στο πνεύμα των Χριστουγέννων ή χάσατε τα Χριστούγεννα πέρυσι, αυτό είναι το κατάλληλο μέρος για εσάς.

Παρόλο που νομίζετε ότι ο κόσμος έχει τρελαθεί, ο Williams λέει ότι οι κρατήσεις για το μενού των 45 λιρών ανά άτομο ήταν αρκετές κατά τη διάρκεια των τεσσάρων εβδομάδων τον περασμένο μήνα και ορισμένες βραδιές όλα τα τραπέζια είχαν κρατηθεί πολύ νωρίτερα.

«Πολλοί άνθρωποι δεν είχαν την ευκαιρία να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα πέρυσι, οπότε θέλαμε το όλο πράγμα να είναι πολύ διασκεδαστικό», προσθέτει.

Η εκδήλωση εξυπηρέτησε επίσης έναν σημαντικό σκοπό για τον Gaucho αφού δημιούργησε τόσο θόρυβο και ενδιαφέρον που ελπίζουν ότι θα αυξήσει τη ζήτηση και τις κρατήσεις για τα χριστουγεννιάτικα πάρτι της φετινής χρονιάς.

Αφού ο Δεκέμβριος του 2020 καταστράφηκε από τους περιορισμούς της Covid-19 και τους κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης, οι παμπ και τα εστιατόρια του Ηνωμένου Βασιλείου ελπίζουν να ανακάμψουν φέτος, κατά τη διάρκεια του πιο πολυσύχναστου μήνα τους.

Τα στοιχεία για τα τελευταία Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά μιλούν από μόνα τους. Οι πωλήσεις στις αλυσίδες παμπ και εστιατόρια του Ηνωμένου Βασιλείου για πέντε εβδομάδες από τις 30 Νοεμβρίου 2020 έως τις 3 Ιανουαρίου 2021 μειώθηκαν κατά 73% σε σχέση με τους 12 προηγούμενους μήνες, σύμφωνα με μια ετήσια έκθεση του κλάδου.

Η CGA Strategy, μια συμβουλευτική διαχείρισης που συνεργάζεται με ομάδες εστιατορίων, παράγει την ετήσια μελέτη. Τονίζει την αντίθεση με τον Δεκέμβριο του 2019, στον κόσμο πριν από την πανδημία. Τότε, οι παμπ και τα εστιατόρια του Ηνωμένου Βασιλείου έκαναν, κατά μέσο όρο, 21,373£ περισσότερες πωλήσεις για το μήνα από τον μέσο όρο για το υπόλοιπο του έτους. Ο Πολ Τζάκσον, διευθύνων σύμβουλος του Searcys, ενός εστιατορίου, μπαρ και μιας εταιρείας εστίασης, λέει ότι είναι επιφυλακτικά αισιόδοξος για τις χριστουγεννιάτικες κρατήσεις, αλλά ότι υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να γίνουν.

«Σε μια κανονική χρονιά, αν το Χριστουγεννιάτικο πάρτι ήταν εκπληκτικό, οι άνθρωποι θα έκαναν εκ νέου κράτηση αμέσως. Γνωρίζουμε ότι είμαστε τυχεροί που είμαστε εδώ, άλλες επιχειρήσεις δεν τα κατάφεραν και ήταν ένα δύσκολο ταξίδι. Αλλά καθώς οι περιορισμοί έχουν αρθεί, η κατεύθυνση του ταξιδιού φαίνεται πολύ πιο θετική».

Πηγή: Unsplash

Η Searcys διαφημίζει τώρα τις επιλογές της για τα Χριστουγεννιάτικα πάρτι στον ιστότοπό της και λέει ότι δέχεται 20 κρατήσεις την εβδομάδα για τον Δεκέμβριο στο εστιατόριο- μπαρ και τα ιδιωτικά δωμάτια “Searcys At The Gherkin” στην κορυφή του ουρανοξύστη 30 St Mary Axe (άτυπα γνωστό ως The Gherkin) στην πόλη του Λονδίνου.

Στο Fizzbox, έναν ιστότοπο που επιτρέπει στους ανθρώπους να κάνουν κράτηση για χριστουγεννιάτικα πάρτι σε 134 εστιατόρια και άλλους χώρους σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, ο διευθυντής μάρκετινγκ Tom Bourlet λέει ότι οι εορταστικές κρατήσεις αυξάνονται τώρα ραγδαία. Επισημαίνει ότι έχουν τετραπλασιαστεί από τον περασμένο μήνα, με τη Γλασκόβη να πρωτοστατεί.

Το καλοκαίρι είναι επίσης μια στιγμή κλειδί για τις επιχειρήσεις λιανικής που δίνουν προτεραιότητα στις χριστουγεννιάτικες πωλήσεις τους. Πριν από τον κορονοϊό, πολλές εταιρείες λιανικής πώλησης θα συμμετείχαν σε χριστουγεννιάτικες εκθέσεις που πραγματοποιούνται από τον Ιούνιο έως τον Σεπτέμβριο, με τον Ιούλιο να είναι συνήθως ο πιο πολυσύχναστος μήνας.

Θα μπορούσαν να επιδείξουν τα προϊόντα τους και να έρθουν σε επαφή με δημοσιογράφους που ασκούν επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά πέρυσι η συντριπτική πλειοψηφία τέτοιων εκδηλώσεων μεταφέρθηκε στο διαδίκτυο κάτι που συνεχίστηκε και σε μεγάλο μέρος της φετινής χρονιάς.

Το Prezzybox είναι ένας διαδικτυακός ιστότοπος δώρων και τα Χριστούγεννα είναι η πιο σημαντική ημερομηνία στο ημερολόγιο για την επιχείρηση. Αυτό σημαίνει ότι οι καλοκαιρινές εορταστικές εκδηλώσεις είναι ζωτικής σημασίας, λέει η Alexandra Spencer από το τμήμα δημοσίων σχέσεων της εταιρείας.

Πριν από την πανδημία κάποιοι επισκέπτονταν δια ζώσης 30 ή 40 εκθέσεις για να δουν ποιες είναι οι τάσεις για τα φετινά Χριστούγεννα.

«Είναι καλό που οι άνθρωποι εξακολουθούν να προσπαθούν να κάνουν κάτι στο διαδίκτυο, ώστε να μην είμαστε εντελώς εκτός των όσων συμβαίνουν. Αλλά με τους περιορισμούς του Zoom δεν μπορείς να δεις όλο το εύρος των προϊόντων που έχει να προσφέρει μια εταιρεία».

Ωστόσο, δεν γίνονται όλες οι εορταστικές παρουσιάσεις διαδικτυακά, αφού ένας διοργανωτής τέτοιων εκδηλώσεων – το CIJ Group -πραγματοποιεί το “The Big Christmas Press Show” στο Λονδίνο τον Σεπτέμβριο.

Άλλη μια εταιρεία λιανικής πώλησης, η γαλλική εταιρεία τσαγιού, η Mariage Frères πραγματοποίησε τη δική της προσωπική χριστουγεννιάτικη έκθεση τον περασμένο μήνα, προσκαλώντας δημοσιογράφους και influencers για ένα εορταστικό απογευματινό τσάι στη βεράντα έξω από το κατάστημά της στο Covent Garden του Λονδίνου.

Πηγή: Unsplash

«Μετά από αυτήν την πολύ δύσκολη στιγμή, οι άνθρωποι πρέπει να βγουν και να διασκεδάσουν, η εκδήλωση είχε να κάνει με την αίσθηση της διασκέδασης και του πάρτι», λέει ο Lucas Gonzalez, γενικός διευθυντής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Με τον Δεκέμβριο να απέχει μόλις τρεις μήνες, ο Phil Tate, διευθύνων σύμβουλος της CGA Strategy, περιμένει από όλους μας να αγκαλιάσουμε ξανά τα Χριστουγεννιάτικα πάρτι, εάν το επιτρέψει ο κορονοϊός.

«Σε όλη την περίοδο της Covid έχουμε χάσει όλοι μας, πολλές στιγμές. Επομένως αναμένουμε το 2021 οι άνθρωποι να θέλουν να απολαύσουν ξανά τα Χριστούγεννα. Και οι παμπ και τα εστιατόρια θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο ως οικοδεσπότες για αυτές τις γιορτές με έναν ασφαλή τρόπο».

ΠΗΓΗ: BBC

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα