Μια βραδιά αφιερωμένη στην πρωτοπορία της ρετσίνας

Τη Δευτέρα 15 Μαΐου, το οινοποιείο ΚΕΧΡΗΣ, φιλοξένησε επιλεγμένους δημοσιογράφους και επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης από τον χώρο της εστίασης και του τουρισμού στις εγκαταστάσεις της νέας επέκτασης της εταιρείας, που πρόκειται σύντομα να εγκαινιαστεί. Σε μια εκδήλωση με τίτλο: ΚΕΧΡΙΜΠΑΡΙ, η ρετσίνα που πρωτοπορεί, ο Στέλιος και η Ελένη Κεχρή, μοιράστηκαν με τους καλεσμένους τους […]

Κατερίνα Καραμφυλίδου
μια-βραδιά-αφιερωμένη-στην-πρωτοπορί-197803
Κατερίνα Καραμφυλίδου

Τη Δευτέρα 15 Μαΐου, το οινοποιείο ΚΕΧΡΗΣ, φιλοξένησε επιλεγμένους δημοσιογράφους και επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης από τον χώρο της εστίασης και του τουρισμού στις εγκαταστάσεις της νέας επέκτασης της εταιρείας, που πρόκειται σύντομα να εγκαινιαστεί.

Σε μια εκδήλωση με τίτλο: ΚΕΧΡΙΜΠΑΡΙ, η ρετσίνα που πρωτοπορεί, ο Στέλιος και η Ελένη Κεχρή, μοιράστηκαν με τους καλεσμένους τους το όραμα, τους στόχους, τις θέσεις τους για τη ρετσίνα, αλλά και προσωπικές ιστορίες που έχουν βιώσει μέσα σε μια πορεία δεκαετιών αφιερωμένης στην αναβάθμιση της ποιότητας και της εικόνας αυτού του μοναδικού προϊόντος της ελληνικής γαστρονομίας.

Γνωρίζοντας καλύτερα τις τέσσερις ρετσίνες του οινοποιείου, το Κεχριμπάρι, τη Ρόζα, τον Αφρο, και το πολυβραβευμένο Δάκρυ του Πέυκου, όσοι βρέθηκαν στην εκδήλωση είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις διαφορετικές εκφράσεις και τις ποιοτικές δυνατότητες που διαθέτει το πιο ελληνικό από τα κρασιά. Δυνατότητες οι οποίες είναι αποτέλεσμα της ισορροπίας ανάμεσα στον σεβασμό στην παράδοση και στο πάθος για καινοτομία.

Στην εκδήλωση, η οποία ολοκληρώθηκε με ένα εντυπωσιακό δείπνο που, για άλλη μια φορά, είχαν ετοιμάσει ο Λευτέρης Λαζάρου και ο Γιάννης Παρίκος, η ομάδα του Varoulko Seaside, κεντρικό ρόλο είχε το ΚΕΧΡΙΜΠΑΡΙ. Η ρετσίνα που αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία της, ανοίγοντας τον δρόμο για το μέλλον του παραδοσιακού ελληνικού κρασιού μέσα από πολλές μικρές και μεγάλες πρωτιές εδώ και 80 περίπου χρόνια.

Η εκδήλωση της Δευτέρας, σηματοδότησε μάλιστα την έναρξη της καμπάνιας για τα 20 χρόνια από τον σχεδιασμό της χαρακτηριστικής φιάλης που κλείνει μέσα της την αυθεντική γεύση της ρετσίνας ΚΕΧΡΙΜΠΑΡΙ.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα