Αυτό το καλοκαίρι επέλεξε την Ακαδημία Πολιτιστικής Διαχείρισης Θεσσαλονίκης

Το Goethe-Institut της Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τα αντίστοιχα Goethe-Institutes της Σόφιας, του Σαράγιεβο και του Βουκουρεστίου ανακοίνωσε την διοργάνωση.

Parallaxi
αυτό-το-καλοκαίρι-επέλεξε-την-ακαδημί-441272
Parallaxi

Το Goethe-Institut της Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τα αντίστοιχα Goethe-Institutes της Σόφιας, του Σαράγιεβο και του Βουκουρεστίου ανακοινώνει την ακόλουθη διοργάνωση:

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2019 (CMA 2019)

Πιο αναλυτικά, η Ακαδημία Πολιτιστικής Διαχείρισης περιλαμβάνει:

1. Διεθνής συνάντηση στο Πλόβντιβ της Βουλγαρίας τον Ιούλιο, στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης 2019, με προσκεκλημένους ομιλητές της δημιουργικής οικονομίας. 2. Idea Camp, που θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της διεθνούς συνάντησης. 3. Ένα εντατικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα μαθημάτων διάρκειας 5 ημερών τον Νοέμβριο στη Θεσσαλονίκη με διαλέξεις, σεμινάρια, συζητήσεις και επιτόπιες επισκέψεις από διεθνείς και τοπικούς επαγγελματίες του δημιουργικού κλάδου. 4. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του Ideas Camp της Ακαδημίας Πολιτιστικής Διαχείρισης τον Ιούλιο, το Goethe-Institut θα χρηματοδοτήσει μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας μέχρι του ποσού των 5.000 ευρώ 6 διαφορετικά πρότζεκτ που θα προκύψουν μετά τη συνεργασία των συμμετεχόντων από τις τέσσερις ακαδημίες. 5. Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματτος τον Νοέμβριο, η CMA θα παρέχει περαιτέρω δυνατότητες μικροχρηματοδότησης (μέχρι 500 ευρώ) για πολιτιστικές δράσεις μικρής κλίμακας, εκδηλώσεις ή κινητικότητα σε άλλες πόλεις και χώρες για επιτόπια έρευνα.

Σχετικά με τη CMA

Η Ακαδημία Πολιτιστικής Διαχείρισης (CMA) είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα πάνω στην πολιτιστική διαχείριση, μεταπτυχιακού επιπέδου, με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την τόνωση της ανταλλαγής και συνεργασίας στα Βαλκάνια και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ιδρύθηκε το 2015 στη Σόφια και καθ ‘όλη τη διάρκεια των ετών έχει εξελιχθεί σε ένα διεθνές πρόγραμμα που διοργανώνεται από τα Goethe-Institutes στη Σόφια, το Βουκουρέστι, τη Θεσσαλονίκη και το Σαράγιεβο. Το δίκτυο της CMA περιλαμβάνει ήδη περίπου 200 πολιτιστικούς διαχειριστές από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, τη Μολδαβία, την Ελλάδα και τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη.

Κάθε χρόνο, η CMA προσφέρει ένα εντατικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα διάρκειας 5 ημερών με διαλέξεις, σεμινάρια, εργαστήρια και συζητήσεις από τοπικούς και διεθνείς επαγγελματίες της πολιτιστικής βιομηχανίας, μια συνάντηση δικτύωσης μεταξύ των συμμετεχόντων στη Βουλγαρία, ένα Idea Camp για τη δημιουργία νέων συνεργατικών πολιτιστικών πρότζεκτ με δυνατότητα χρηματοδότησης και πολλές άλλες ευκαιρίες δικτύωσης και συνεργασίας.

Συνεργάτες: Παγκόσμιο Γραφείο EUNIC, τοπικές ομάδες EUNIC στη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, ο Δήμος Σόφιας, η Sofia Development Association, η Colectiv A Association, ο Οργανισμός Πλόβντιβ – Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2019 και το Πανεπιστήμιο του Βουκουρεστίου.

Θεματική εστίαση 2019

Το 2019 η CMA είναι αφιερωμένη στο θέμα “Πολιτισμός και τέχνες σε μετάβαση: η ψηφιακή εποχή”. Μέσα από τις διαλέξεις, τα εργαστήρια, τις συζητήσεις και τις παρουσιάσεις, οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν νέες τεχνολογίες και ψηφιακά συστήματα και θα μελετήσουν τις επιπτώσεις τους στην πολιτιστική διαχείριση.

Πώς τοποθετούμε τους εαυτούς μας, ως πολιτιστικοί διαχειριστές, στην κλιμακούμενη ψηφιακή αλλαγή είναι ένα ζήτημα που προκύπτει ολοένα και συχνότερα στο χώρο της δημιουργικής οικονομίας. Επομένως, ερωτήσεις όπως: “Πώς η ψηφιακή τεχνολογία αλλάζει την εμπειρία και τις προσδοκίες του κοινού μας; Πόσο εξοικειωμένοι είναι οι πολιτιστικοί οργανισμοί και φορείς με τις ψηφιακές τεχνολογίες της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας; Πώς φαντάζονται το μέλλον του πολιτισμού και των τεχνών σε ένα τέτοιο περιβάλλον; ” έρχονται συχνά πλέον στο προσκήνιο. Είναι ευθύνη των πολιτιστικών διαχειριστών να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των θεατών και επισκεπτών τους και να διευκολύνουν τη διαδικασία συνδιαλλαγής με εικονικά δίκτυα, εικονικούς χώρους γνώσης και επικοινωνίας. Πέραν τούτου, θα πρέπει να δημιουργήσουν τον κοινό τόπο μεταξύ της ανάγκης για επαφή με τον πραγματικό, υλικό κόσμο και τους εικονικούς κόσμους με τα ψηφιακά δίκτυα και τις κοινότητες.

Το νέο ψηφιακό περιβάλλον θα ερευνηθεί όχι μόνο ως προς το πολιτιστικό περιεχόμενο και τη χρήση νέων εργαλείων για την αύξηση της παραγωγικότητας στο χώρο της εργασίας αλλά και ως ένα πολύπλευρο μέσο για την ανάπτυξη καινοτόμων προσεγγίσεων στη πολιτιστική διαχείριση: από την επικοινωνία και τη δημοσιότητα έως την ανάπτυξη του κοινού και από την προσαρμογή στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό τοπίο έως τον ψηφιακό πολιτισμό ως επιδραστικό μέσο για την κοινωνική αλλαγή.

Τι να αναμένεις από την Ακαδημία;

  • Εντατικό πρόγραμμα μαθημάτων διάρκειας 5 ημερών στη Θεσσαλονίκη με Έλληνες και διεθνείς καθηγητές και επαγγελματίες.
  • Την επαφή με μια μεγάλη ομάδα ομοειδών επαγγελματιών από την Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη και τη Ρουμανία.
  • Τη δυνατότητα χρηματοδότησης ενός συνεργατικού πρότζεκτ με διεθνή εμβέλεια και τη δυνατότητα για χρηματοδότησης μικρής κλίμακας για πολιτιστικές παρεμβάσεις ή κινητικότητα σε άλλες πόλεις και χώρες για επιτόπια έρευνα.

Πρόγραμμα

  • 03 – 07 Ιουλίου: Διεθνής συνάντηση, εκδηλώσεις δικτύωσης και Idea Camp για τη διευκόλυνση της ανάπτυξης συνεργατικών διασυνοριακών πρότζεκτ
  • Ιούλιος: Πρόσκληση υποβολής προτάσεων για συνεργατικά διασυνοριακά πρότζεκτ
  • 30 Οκτωβρίου – 03 Νοεμβρίου: Πενθήμερη εντατική επιτόπια εκπαίδευση στο Ινστιτούτο Goethe της Θεσσαλονίκης και σε άλλους πολιτιστικούς οργανισμούς της πόλης (αρχές Νοεμβρίου, ακριβείς ημερομηνίες θα ανακοινωθούν σύντομα).
  • Νοέμβριος: Πρόσκληση υποβολής προτάσεων για μικροχρηματοδότηση μέχρι 500 ευρώ

Ποιος μπορεί να υποβάλει αίτηση;

  • Επαγγελματίες από το χώρο του πολιτισμού με τουλάχιστον διετή εμπειρία σε δημόσιους ή ιδιωτικούς οργανισμούς.
  • Ελεύθεροι επαγγελματίες της δημιουργικής και πολιτιστικής οικονομίας – Στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης εμπλεκόμενα με τον πολιτισμό που θέλουν να αναπτύξουν τις ικανότητες τους.
  • Όσοι θέλουν να αλλάξουν το περιβάλλον στην εργασίας τους και επιθυμούν να βρουν ομοϊδεάτες από διάφορα πεδία του πολιτισμού.
  • Όσοι θέλουν να αναπτύξουν νέες ιδέες και πρότζεκτ μαζί με άλλα στελέχη από τη Νοτιοανατολική Ευρώπη Η γλώσσα εργασίας της CMA είναι η αγγλική και οι επιτυχημένοι υποψήφιοι θα πρέπει να μιλούν άπταιστα αγγλικά.

Δίδακτρα

200 ΕΥΡΩ, τα οποία περιλαμβάνουν:

  • Συμμετοχή σε όλες τις δραστηριότητες της CMA 2019 και πρόσβαση στην χρηματοδότηση CMA Project Fund.
  • Κάλυψη των εξόδων μετάβασης από τη Θεσσαλονίκη στο Πλόβντιβ για τη συνάντηση δικτύωσης.
  • Διαμονή στο Πλόβντιβ για όλη τη διάρκεια της διεθνής συνάντησης.
  • Μεσημεριανό φαγητό και καφέ κατά τη διάρκεια όλων των εκδηλώσεων (δεν παρέχονται per diems).
  • Εκπαιδευτικό υλικό.
  • Υποστήριξη και καθοδήγηση κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση της CMA για την υλοποίηση των χρηματοδοτούμενων πρότζεκτ μέσω του CMA Project Fund.

Πώς να αιτηθείς;

Παρακαλούμε, υποβάλετε την αίτησή σας, με συμπληρωμένη τη φόρμα υποβολής αιτήσεων που θα βρείτε εδώ και με ενημερωμένο βιογραφικό σημείωμα έως τις 26 Μαΐου 2019 στο email: [email protected]

Τεχνικές προδιαγραφές της αίτησης:

  • Υποβολή στην αγγλική γλώσσα
  • Το θέμα της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας πρέπει να είναι CMA (Όνομα, Επώνυμο)
  • Επιτρεπόμενες μορφές αρχείου: .doc, .docx, .pdf
  • Οι επισυνάψεις δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 10 Mb. Ο διακομιστής θα απορρίψει αυτόματα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με επισυναπτόμενα αρχεία μεγαλύτερου μεγέθους. Δεν θα γίνουν αποδεκτές οι συνδέσεις λήψης αρχείων από ψηφιακές εφαρμογές αποθήκευσης.

Θα επιλεγούν έως 15 υποψήφιοι από την ομάδα έργου με εκπροσώπους του Goethe-Institut και την επιμελήτρια του προγράμματος Αργυρώ Μπαράτα.

Οι επιλεγμένοι υποψήφιοι θα ενημερωθούν μέχρι την Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε στιγμιότυπα της πρώτης έκδοσης της Aκαδημίας Πολιτιστικής Διαχείρισης στη Θεσσαλονίκη.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα