Ένα διαφορετικό φυλλάδιο σε καλεί να το «μοιράσεις» για καλό σκοπό!
Μια διαφορετική και σημαντική κίνηση αλληλεγγύης έρχεται να ενισχύσει έναν καλό σκοπό.
Μια διαφορετική και σημαντική κίνηση αλληλεγγύης έρχεται να ενισχύσει έναν καλό σκοπό, χρησιμοποιώντας ένα γνωστό σε όλους μας στοιχείο με τον πιο πρωτότυπο τρόπο, και καλώντας όλους μας να συμμετέχουμε και να την ενισχύσουμε!
Ο λόγος για μια πρωτοποριακή καμπάνια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που εγκαινιάζει η Lidl Ελλάς. Κι αυτό καθώς το δημοφιλές «Εβδομαδιαίο Φυλλάδιο Προσφορών Lidl» μεταμορφώνεται σε «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl», ένα διαφορετικό φυλλάδιο, στο οποίο δεν υπάρχουν προϊόντα. Το μόνο που θα βρει κανείς σε αυτό είναι αγάπη και αλληλεγγύη για τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.
Η νέα καμπάνια έχει στον πυλώνα της την σύνδεση της εταιρείας με την κοινωνική προσφορά, ενώ για την επίτευξη του καλού σκοπού που επιδιώκει, απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η συμμετοχή του κοινού. Με αυτό το ξεχωριστό Φυλλάδιο, η Lidl Ελλάς δημιουργεί μια ευκαιρία για τον καθένα από εμάς να συμβάλλει σε μια προσπάθεια για καλό σκοπό, με απλό και γρήγορο τρόπο και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον ίδιο.
Τι καλείσαι να κάνεις εσύ; Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, η Lidl Ελλάς καλεί τον κόσμο να επισκεφθεί την ιστοσελίδα fylladioprosforasapotalidl.gr, να πατήσει το κουμπί «Μοιράσου το καλό!» και να μοιραστεί «ηλεκτρονικά» το μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης του «Φυλλαδίου Προσφοράς #apotalidl». Τόσο απλό, κι όμως τόσο σημαντικό.
Τι συνεπάγεται αυτό; Κάθε φορά που κάποιος μοιράζεται το μήνυμα, δηλαδή το κοινοποιεί «ηλεκτρονικά», η Lidl Ελλάς προσφέρει 1 ευρώ σε προϊόντα, που θα δοθούν σε ευπαθείς ομάδες μέσω των Οργανισμών «Ανοιχτή Αγκαλιά», «Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής», «Μπορούμε» και «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Η καμπάνια μάλιστα θα έχει τους δικούς της «Διανομείς Αγάπης», με τους Γωγώ Δελογιάννη, Γιώργο Καπουτζίδη και Γιάννη Σερβετά να έχουν ήδη αγκαλιάσει την προσπάθεια, ενώ ως κοινωνοί του μηνύματος της Lidl Ελλάς, καλούν το κοινό να συμμετέχει και να στηρίξει αυτήν την πρωτοβουλία.
Η συγκεκριμένη καμπάνια, μέσω της χρήσης του οικείου φυλλαδίου Lidl που διανέμει η εταιρεία σε εβδομαδιαία βάση, κάνει τη μετάβαση στην ανάδειξη των πρακτικών υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και κοινωνικής προσφοράς που η Lidl Ελλάς αναλαμβάνει, τεκμηριώνοντας το γεγονός ότι «μεταφράζει» την αγάπη σε μέσο στήριξης κάθε αξιόλογης προσπάθειας, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Ένα νέο πρωτοποριακό εγχείρημα που αξίζει και σε καλεί να συμβάλλεις με τον πιο απλό και εγγενή τρόπο, να μοιραστείς το μήνυμα αγάπης για καλό σκοπό.
Μπες στο fylladioprosforasapotalidl.gr και «Μοιράσου το καλό»!