ΕΡΕΥΝΑ: Πως η πανδημία μας έβγαλε τον καλύτερο μας εαυτό
Μία έρευνα της ierax analytix.
Αν και οι τελευταίες εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες, οι Έλληνες προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον καθώς 4 στους 10 δήλωσαν πως υποστήριξαν εθελοντικά κάποιο σκοπό. 66% βοήθησαν ηλικιωμένους στα ψώνια και στις καθημερινές δουλειές, 41% τάισε αδέσποτα, 40% έδωσε ρούχα και τρόφιμα σε άπορους/αστέγους και 20% έδωσε αίμα ή/και προσέφερε οικονομική βοήθεια οπουδήποτε.
Όσον αφορά τα κύρια συναισθήματα που νιώθουν οι ερωτώμενοι αυτή την περίοδο, το Άγχος είναι το μεγαλύτερο με 47%, με τα πρώτα τρία να συμπληρώνουν τα θετικά Αισιοδοξία 26% και Ελπίδα 25%. Ανησυχητικό το 19% που νιώθει μοναξιά στην καραντίνα. Το 31% εργάζεται από το σπίτι ενώ μάλιστα το 77% αυτών δεν είχε εργαστεί στο παρελθόν από το σπίτι και άρα έχει προσαρμοστεί σε μια νέα πραγματικότητα.
Αυτό σημαίνει ότι οι ερωτώμενοι είναι και περισσότερες ώρες στο ίντερνετ καθώς 45% δηλώνει πως σερφάρει πάνω από 5 ώρες καθημερινά. Τέλος, 2 στους 3 καταναλωτές θέλουν οι εταιρείες να συνεχίσουν να βγάζουν διαφημίσεις μέσα στην πανδημία αρκεί οι διαφημίσεις να έχουν θετικές εικόνες και μηνύματα (55%) ώστε να ανεβάζουν τη ψυχολογία τους.
Το ερωτηματολόγιο, τη συλλογή, την ανάλυση και την παρουσίαση δεδομένων ανέλαβε η ierax analytix. Τα 2.113 ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν διαδικτυακά από τις 15 μέχρι τις 18 Απριλίου 2020. Στην έρευνα συμμετείχαν άνδρες και γυναίκες άνω των 17 ετών, κάτοικοι Ελλάδος.