ΕΡΕΥΝΑ: Πως η πανδημία μας έβγαλε τον καλύτερο μας εαυτό

Μία έρευνα της ierax analytix.

Parallaxi
ερευνα-πως-η-πανδημία-μας-έβγαλε-τον-κα-584844
Parallaxi

Αν και οι τελευταίες εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες, οι Έλληνες προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον καθώς 4 στους 10 δήλωσαν πως υποστήριξαν εθελοντικά κάποιο σκοπό. 66% βοήθησαν ηλικιωμένους στα ψώνια και στις καθημερινές δουλειές, 41% τάισε αδέσποτα, 40% έδωσε ρούχα και τρόφιμα σε άπορους/αστέγους και 20% έδωσε αίμα ή/και προσέφερε οικονομική βοήθεια οπουδήποτε.

Όσον αφορά τα κύρια συναισθήματα που νιώθουν οι ερωτώμενοι αυτή την περίοδο, το Άγχος είναι το μεγαλύτερο με 47%, με τα πρώτα τρία να συμπληρώνουν τα θετικά Αισιοδοξία 26% και Ελπίδα 25%. Ανησυχητικό το 19% που νιώθει μοναξιά στην καραντίνα. Το 31% εργάζεται από το σπίτι ενώ μάλιστα το 77% αυτών δεν είχε εργαστεί στο παρελθόν από το σπίτι και άρα έχει προσαρμοστεί σε μια νέα πραγματικότητα.

Αυτό σημαίνει ότι οι ερωτώμενοι είναι και περισσότερες ώρες στο ίντερνετ καθώς 45% δηλώνει πως σερφάρει πάνω από 5 ώρες καθημερινά. Τέλος, 2 στους 3 καταναλωτές θέλουν οι εταιρείες να συνεχίσουν να βγάζουν διαφημίσεις μέσα στην πανδημία αρκεί οι διαφημίσεις να έχουν θετικές εικόνες και μηνύματα (55%) ώστε να ανεβάζουν τη ψυχολογία τους.

Το ερωτηματολόγιο, τη συλλογή, την ανάλυση και την παρουσίαση δεδομένων ανέλαβε η ierax analytix. Τα 2.113 ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν διαδικτυακά από τις 15 μέχρι τις 18 Απριλίου 2020. Στην έρευνα συμμετείχαν άνδρες και γυναίκες άνω των 17 ετών, κάτοικοι Ελλάδος.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα