Life

Ο φωτογράφος που σε κάνει να προσέχεις τα σκουπίδια σου

Ένας ιδιαίτερος τρόπος προσέγγισης για το θέμα της ανακύκλωσης.

Parallaxi
ο-φωτογράφος-που-σε-κάνει-να-προσέχεις-383743
Parallaxi

Ο Antoine Repessé, είναι ένας αυτοδίδακτος φωτογράφος, γεννημένος στην γαλλική πόλη Λιλ. Το 2012 ξεκίνησε να δουλεύει ως ελεύθερος επαγγελματίας, ενώ μέχρι και το 2015 εργαζόταν στο πρακτορείο «Lightmotiv». Φεύγοντας από εκεί, ξεκίνησε να εργάζεται στο Views Co.

Το πρότζεκτ «365 Unpacked»

Το πιο γνωστό του πρότζεκτ, είναι αυτό του «365 Unpacked». Με ένα πρωτότυπο τρόπο, μας καλεί να επανεξετάσουμε τον ρόλο μας ως καταναλωτές.

Έτσι, από το 2011 και για τέσσερα χρόνια, σταμάτησε να ανακυκλώνει τα ανακυκλώσιμα προϊόντα που ο ίδιος χρησιμοποιούσε.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Antoine Repesse (@antoinerepesse) στις

Το αποτέλεσμα; Συγκέντρωσε πάνω από 1.600 μπουκάλια γάλακτος, περίπου 5.000 ρολά τουαλέτας και εφημερίδες που όλες μαζί ζυγίζουν κάπου στα 800 κιλά(!). Στη συνέχεια, τα χώρισε σε κατηγορίες, ώστε να είναι ακόμη δυνατότερη η οπτική αντίθεση.

Έτσι λοιπόν, στις φωτογραφίες του απεικονίζονται άνθρωποι σε καθημερινές δραστηριότητες, περιτριγυρισμένοι από σκουπίδια, όπως άδεια μπουκάλια νερού και γάλακτος, εφημερίδες και γενικότερα συσκευασίες τροφίμων.

Όπως λέει και ο ίδιος, «Ήθελα να δώσω μια αισθητική διάσταση στο έργο μου». «Η επιλογή της διαλογής των σκουπιδιών δίνει ένα γραφικό αποτέλεσμα. Προσπάθησα να φτιάξω μια τέλεια εικόνα που να προκαλεί κάποια ενόχληση».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Antoine Repesse (@antoinerepesse) στις

Ακόμη, αναφέρει ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο που συναντά κάποιος για να πάρει την απόφαση να ασχοληθεί με την ανακύκλωση και να βρει μία λύση στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, είναι ότι αυτά τα προβλήματα δεν είναι 100% ορατά στην καθημερινότητά μας.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «μπορεί να ακούμε συνέχεια για την ποσότητα άχρηστων αντικειμένων που παράγουμε, αλλά πιστεύω ότι μία εικόνα ισοδυναμεί με 1000 λέξεις. Ελπίζω το πρότζεκτ μου να αποτελέσει έμπνευση για αυτή την αλλαγή» σημειώνει.

Το ιδιαίτερο πρότζεκτ του, «365 Unpacked», δημοσιεύτηκε στις σελίδες της ουγγρικής έκδοσης του περιοδικού «National Geographic», αλλά και στο BBC News.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Antoine Repesse (@antoinerepesse) στις

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα